Je kan zoiets ook gewoon maken met een CMS
Posts by Scarletti
-
-
-
Je verkoopt een layout, maar laat alleen de header zien?:S
-
Haïti was al arm en daar komt dit nog eens bij.
-
PHP
<?php function gesprekstijd($begintijd, $eindtijd){ $total = $begintijd + $eindtijd; return $total; } echo "Gesprekstijd = "; function gesprekstijd(); ?>
Zal waarschijnlijk wel fout zijn, ben nog niet zo erg goed met PHP, maar ik heb het geprobeerd:P Zou een ervaren iemand kunnen zeggen of dit goed is en als dat niet zo is wat ik precies fout heb gedaan?
-
-
-
@TS
Hoeveel projecten ga jij wel niet aan beginnen? Ik zie namelijk elke keer dat je een nieuwe project wilt beginnen, terwijl je helemaal geen verstand hebt van wat je allemaal te wachten staat en daar komt ook nog eens bij dat je niet kan scripten. No offense, maar leer dit eerst en van je andere projecten hoor ik ook nooit meer wat van;)
-
@TS
Je mag je MSN niet posten in topics
-
Ik ken al HTML en CSS en PHP gemiddeld, ik ben nog wel de uitgebreide dingen aan het leren, maar ik kan al wel veel. PM me maar
-
waarom probeer je de andere reacties te negeren? Zelfs Pim vraagt om de licentie die je wss tog niet hebt
-
Citaat van Naffer
Ja, ik heb licentie van beheerder van crime-club.com
Zie bovenste post voor print,
Ik heb hem zelf gekregen via een bug toen, en voor 3000 euro voor mijn eigen site toen, licentie gekocht.Fijn voor je, maar dit gelooft toch niemand?:S Zoals ik al zei hoe de f*ck moeten wij aan die screen kunnen zien dat het de CC source is:S En we willen bewijs dat je een licentie hebt.
-
Je komt niet echt professioneel over in je startpost en daardoor geloof ik je meteen al niet meer:S Voor hoeveel heb je hem bijvoorbeeld zelf gekocht, geef wat meer informatie en heb je bewijs dat je daadwerkelijk een licentie hebt?
Indien je dit allemaal regelt ben ik wellicht ge?nteresseerd.
En verder bewijst die screen in je beginpost helemaal niks. Dit kan net zo goed een andere source zijn:S
-
Dat vraag ik niet! Ik vraag alleen of het wel of niet verplicht is! Wat boeit mij die source nou, ik gebruik hem toch niet:S Maar laat maar ik weet het antwoord nu dus al;)
-
Nee, maar ik wil alleen weten of dit verplicht is, dus is het verplicht om te laten staan ofniet?
-
Aangezien de source niet van hun is mag je toch ook hun copyright en link naar crimesource.nl onderaan je site weghalen?
-
Jij opent wel erg veel topics de laatste tijd XD Post je crons is
-
-
Die is niet uniek, en volgens verschillende personen heb jij niet eens de rechten om die te verkopen. Heb je enig bewijs dat je hem zelf gemaakt hebt of gekocht?
-
Oké, bedankt weer wat bijgeleerd:D