Posts by Scarletti

dat health had ik al veranderd naar levens. Hierbij mijn hq.php code:

Ik zie in mijn hoofdkwartier achter levens, print ; staan

Ej zoals de meesten van jullie weten ben ik bezig met een rode criminals uitbreiden. De meeste dingen gaan wel goed, maar ik heb een vraagje:

Ik heb een column levens in mijn users tabel. Nou is het maximum van levens 100, maar hoe display ik in de hq.php hoeveel levens je nog hebt, dus hoe haal ik de gegegevens van de database op? Alvast bedankt!

Bij mij is mijn users tabel [users] dus dan zou het zo moeten worden:

PHP
    ALTER TABLE `[users]`
    ADD `leven` INT( 5 ) 100

Maar dan krijg ik weer een error, en mn standaard is weg moet die niet blijven? Error:

#1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '100' at line 2

Screentje:

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.06.09 16:32:42:
    Ik heb het alweer. Topic kan gesloten worden!

Bedankt mensen, maar ik heb het al;) Echter heb ik wel hulp nodig met iets anders. Ik wil dit toevoegen aan users:

PHP
    leven int(5) standrad waarde 100

Hoe moet ik dat dan doen?

Ik heb een Gevangenis script gedownload en een SQL die daarbij hoort, maar ik krijg een error als ik deze SQL invoer:

PHP
    CREATE TABLE `jail` (
      `id` int(4) NOT NULL auto_increment,
      `rechter` varchar(40) NOT NULL default '',
      `login` varchar(17) default NULL,
      `reden` varchar(30) default NULL,
      `straf` varchar(17) default NULL,
      `date` varchar(25) NOT NULL default '',
      UNIQUE KEY `id` (`id`)
    ?

Naar mijn weten is er niks mis met deze SQL of wel soms?

De error die ik krijg:

PHP
    #1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '?' at line 9

Als ik de ? weghaal krijg ik de error:

PHP
    #1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 8

Maar ik denk niet dat ik die ? moet weghalen, maar wat is er dan mis?

Bedankt man die werkt perfect:D
    En hier dan mijn laatse vraag. Ik heb een
    rad script gedownload, maar hij linkt naar een PHP
    bestand die niet in de download zat. Klopt dat wel?

Thanks het werkt nu eindelijk!
    Kan iemand mij ook misschien helpen met dit:

Dit is de error:

Parse error: syntax error, unexpected '"' in /home/hiruefbq/domains/elmaffia.nl/public_html/test/dubit.php on line 48

ik heb al veel geprobeerd zoals de haakjes weghalen en vervangen door iets anders enzo maar niks lukt. Weet iemand wat er mis is?

Al gebrobeerd, maar lukt ook niet, maar het hoeft al niet meer, want deze hele klikmissie script werkt niet.

Wel heb ik dezelfde error als ik mijn gevangenis sql wil uitvoeren:

gevangenistijd int(255) Nee 0
    gevangenis datetime Nee 0000-00-00 00:00:00

Ik heb een klikmissie gedaan in mijn Rode Criminals die ik aan het uitbreiden ben. Ik heb een MySQL regel toegevoegd in de cron hour, en klikmissie.php en klikmissie2.php geupload (die werken perfect volgens de reviews) en dan staat er in de handleiding voeg dit toe in je Users tabel:

`klikmissie` int(3) NOT NULL default '0',
    `klikdl` int(5) NOT NULL default '0',

Maar als ik SQL wil invoeren dan staat er automatisch een regel bij dus dan wordt het dit:

SELECT * FROM `[users]` WHERE 1
    `klikmissie` int(3) NOT NULL default '0',
    `klikdl` int(5) NOT NULL default '0',

Als ik op start druk staat er deze error:

#1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '`klikmissie` int(3) NOT NULL default '0', `klikdl` int(5) NOT NULL default '0' at line 2

Wie kan mij helpen?

Weet iemand waar ik een soccer manager source kan downloaden zoiets al OSM? Het hoeft natuurlijk niet zo uitgebreid te zijn als OSM, en het moet gratis te downloaden zijn.

Heeft iemand hier misschien een Samsung Omnia te koop? Ik wil er namelijk eentje kopen, maar in de winkel zijn ze best duur en met elk persoon waarmee ik contact hebt opgenomen op Marktplaats reageert niet. Post hier of in een PM je Omnia, vermeld er wat informatie over, en de prijs.

Graag alleen reageren wanneer je er eentje verkoopt.