Posts by Scarletti
-
-
ik heb je een pm gestuurd.
-
Beste alexruter,
Dat kan ik voor u doen. Graag ontvang ik een PM met daarin je emailadress voor MSN of gewoon Hotmail, want dat praat beter.
Mvg,
Malliet
-
osbanditi source zit vol met bugs hoor, ik weet niet of jij dat weet xD. Als je iets unieks wilt hebben moet je beginnen met niks, want als je met een bestaande source begint is het al meteen niet meer uniek;) Leer eerst php;)
-
geef me de source is, want zonder de source kunnen we zulke dingen natuurlijk niet oplossen;)
-
Ik kan designen. Ik heb je op MSN dus we praten daar wel verder;)
-
Je zou toch een nieuwe outgame maken lars? Ik heb deze namelijk veel vaker gezien;)
-
Heeft iemand misschien een antwoord op mijn vraag? Alvast bedankt!:D
-
hoe komen jullie eigenlijk aan die source? ik wil hem namelijk ook wel graag (niet om te gebruiken, te delen of te verkopen ofso, maar voor mezelf, nieuwe dingen uittesten enzo). Niemand die hem mij wil geven?
-
Die OSbanditi is gewoon dezelfde als de rest hoor? Alleen het ingame menu heeft een beetje nieuwe kleur gekregen en er zijn aantal nieuwe opties toegevoegd, maar alle bugs zitten er nog in.
-
-
Je hebt ze gekregen van iemand, maar heeft hij wel de rechten?
-
1. Ze zijn niet mooi voor een Criminals game en zien er niet professioneel uit.
2. Het is ligt niet licht
3. Heb je een bewijs dat je de rechten hebt van de plaatjes en waar heb je die rechten gekregen dan? Volgens mij is dat onzin dat je de rechten hebt;)EDIT: Ik zie net dat er staat dat je de rechten hebt om de plaatjes te verkopen, maar de rechten om de plaatjes de verkopen heb je dus niet;)
-
worden ze hier niet gratis aangeboden door jou?: http://crimesource.nl/viewtopic.php?f=11&t=2640
-
Slaat nergens op. "Alle" is een groot woord en daarmee maak je dus duidelijk dat je niets weet over dit onderwerp.
-
Sorry mensen, maar Geert Wilders heeft dus geen gelijk. Natuurlijke zijn er een criminele moslims in Nederland, maar van Nederlandse criminelen heb je er ook heel veel hoor, dit is iets wat je niet moet vergeten.
Het grootste probleem is gewoon dat er niet veel voor de problemen van de Moslims wordt gedaan. Ze worden bij solliciatiegesprekken afgwezen etc. Kortom we krijgen geen hulp en de meesten gaan dan het criminele pad op, omdat de meesten geen baan kunnen krijgen. Verder denk ik dat topic wel gesloten kan worden, aangezien we al genoeg reactie's hebben gezien.
-
Wilders gaat veel te ver. Zoals hiervoor werd gezegd werden moslims
eerst geroepen naar Nederland voor hulp en dan kunnen we weer oprotten?
Dacht het dus even niet Wilders, wat denkt hij wel niet. -
-
-