Ik zoek ook met spoed een (goedkope) baser!
Posts by Scarletti
-
-
"ik vindt de muziek van jacko lekker rustig.
luister maar 1 nummer : billie jean.
Volgens mij is dat ook het enigste nummer waarbij die zich een beetje gevoelt toont."Moet je eens naar They Don't Care About Us luisteren van MJ;)
-
Michael Jackson!
-
-
Thanks. Dit was inderdaad het probleem. Topic kan dicht!:D
-
@Game-Projects
Dat heb ik al 2x gedaan, maar zonder resultaat.
@W0outR
Waar staat dat menu?
-
Ik heb de laatste tijd een probleem op mijn laptop met Photoshop. Ik krijg wanneer ik tekst invoeg op mijn plaatje krijg ik altijd altijd hoofdletters. Als ik bijvoorbeeld wil typen "Criminalspoint" krijg ik "CRIMINALSPOINT" en nee mijn Caps Lock staat niet aan. Iemand een oplossing?
-
Het concept is goed, maar dat is niet goed uitgewerkt en alles is een beetje onduidelijk.
-
Die mag niet eens gebruikt worden, want hij is als het goed is van http://www.bandias.nl
-
Ik gebruik liever CrimeSource dan die stomme banditi:D
-
-
Als het van TMZ is kan je het zeker vertrouwen. Ik zag 't net ook al staan op hun site.
-
Versio
-
Mag ik de mafia warz source van je?
-
Ik kan wel een layout maken, maar niet basen. Als u toch besluit mij te kiezen; ik doe dit voor een vast bedrag. Ik doe niet aan zogenaamde verdeling van winst, want dat kan zeer veel tegenvallen;)
-
@Diester
Als dat het geval is, krijgt hij alsnog problemen omdat hij geen verkooprechten heeft en de source gratis te vinden is;)
-
heb je een online voorbeeld van mafia warz
-
-
-