Weet wel wie dit topic heeft geopend heh!:O Tevens heb ik al eerder gevraagd of het via PM kan. Alex vind dus van neit en ik heb gevraagd of dit topic gesloten kan worden; nog steeds niet gebeurt.
EDIT: Bedankt W0utR.
Weet wel wie dit topic heeft geopend heh!:O Tevens heb ik al eerder gevraagd of het via PM kan. Alex vind dus van neit en ik heb gevraagd of dit topic gesloten kan worden; nog steeds niet gebeurt.
EDIT: Bedankt W0utR.
Je vond de 2de layout goed. Toen kwam je opeens met: Ik hoeft de layout niet meer. Ik heb mijn design skills getest en vind ze best goed. Dus kom niet aan in dit topic met daarna weer verprutsen ofzo om jezelf goed te praten en een goede naam te krijgen bij de rest van de leden. Ook weet ik niet waarom je dit in een topic doet en niet via PM. Weer een bewijs dat je jezelf in het licht wilt zetten. Verder ga ik niet op volgende reactie's in en vraag ik een moderator dit topic te sluiten.
Ik ga niet verder met Alexruter in discussie. Ik vind het alleen jammer dat je mij een tweede layout laat maken en je er tevreden over bent en vervolgens opeens annuleert.
Jou waardeloze reactie slaat nergens op.
Verder vraag ik een moderator dit topic te sluiten omdat het nergens op slaat.
Hierbij zet ik een simpele, maar mooie Maffia Outgame layout te koop.
Voorbeeld:
http://img394.imageshack.us/img394/8677/elmaffia.jpg
Veiling:
Ja. Startbod: 5 euro, opbieden met 5 euro en buynow is 30 euro. Layout wordt verkocht aan buynow bieder of 24 uur na laatste bod.
Geleverde bestanden:
.PSD Exclusief basing/slicing.
Overige informatie:
Het schijnt voor sommige mensen heel normaal te zijn de hele tijd offtopic te gaan. Ik wil dit niet hebben! Ik probeer gewoon een layout te verkopen en meer niet. Wil je iets offtopics zeggen; gelieve via PM.
EDIT: Verkocht aan larsisgoed9
Ik heb je even nog een PM gestuurd met een duidelijke uitleg en antwoorden op al die punten die je hebt opgenoemd. Mensen; het is heel prettig zaken te doen met alexruter (dus niet). Huurt 1000 designers in en gaat vervolgens vertellen: ik hoef de layout niet. Ik heb mijn design skills getest en ik vind ze best goed.
alex kan je even mijn PM beantwoorden.
Om eerlijk te zijn vind ik de hele layout niet zo mooi.
Met PSD werken vind ik handiger, want ik werk liever niet met losse plaatjes. Veel succes met iemand anders vinden;)
Heb je de PSD ervan? Zo ja, dan zou ik dit wel willen doen.
Als ik nu op je site kijk zit de banner nu wel goed.
Heb je 2 accounts ofzo Paisley? Ik had hier en daar gehoord dat je was verbannen:O Maar goed, ik geef je een tip: een mooie layout inclusief basing zal je niet 20 euro gaan kosten, maar al 100+;) Wanneer je daarvoor bereid bent, bied ik me aan!
Wacht gewoon totdat de v2 uit is, die komt bijna uit. Voorgaande versie's zitten vol met bugs en beveilingsfouten.
De volgende aanbieders zullen lager moeten gaan dan Descoo, willen ze gekozen worden, anders kan ik net zo goed Descoo kiezen;)
PM teruggestuurd.
Bedankt voor het melden. Nu weet ik dat ik Joshua niet moet uitkiezen;)
Heb je een online voorbeeld van de based versie? Je zegt namelijk hij is gesliced en al, en met en al bedoel je denk ik het basen.
Ik zoek een goedkope baser die voor mij een layout kan basen en de deadline is aankomende donderdag. Stuur mij een PM met je prijs en ik stuur je een voorbeeld.
Lekker respectetvol:S 2Pac lekker dood, alsof het niks is.
Dat geloof ik niet. Dat denken ze ook zogenaamd bij 2Pac.
Ik heb je een PM gestuurd.