Geen PayPal?
Posts by Scarletti
-
-
Ik zoek iemand die voor mij een simpele layout kan basen. Ik wil iemand die met een vaste prijs per layout werkt, dus voorbeeld is niet nodig;) Als je kan basen moet je reageren in dit topic en je prijs noemen;)
-
Hoe wordt er betaal? En welke bestanden worden er geleverd?
-
Is mijn bod ook genoteerd?:cheer:
-
Dat weet ik ook, maar laat maar ik zie al wat het probleem is.
-
Ik bied 1 euro op layout 3.
-
........^o)
Dat weet ik heus wel hoor, alleen het werkt gewoon echt niet xD
Doneren en gebruikers aanpassen is me namelijk wel gelukt. -
Hmmm, bedankt.
Ik dacht dat nieuws een apart bestand had,
en heb nooit gedacht aan het forum:P -
Klinkt misschien best wel noob, maar kan het echt niet vinden:P Weet iemand hoe je nieuws kan toevoegen/veranderen ingame. Standaard staat daar geen tekst, maar ik wil dus nieuws gaan toevoegen. Weet iemand hoe dit moet?
-
Graag ontvang ik PM met meer informatie.
-
Admin, Moderator maken en Massa PM, werken niet bij mij. Ik heb ze in mijn admin menu gzet en dan werken doneren en gebruiker aanpassen wel, maar als ik op admin moderator maken of massa pm klik, kom ik gwoon op de home pagina.
-
Bedankt! Werkt perfect:D Topic mag gesloten worden.
-
Wat moet ik hiervan maken, om het menu alleen zichtbaar te maken voor Admins? Dus niet voor normale leden?
PHP
Toon Meer<div id="column_dark_content_top"> <div id="column_dark_content"> <div id="menu_head">Admin Menu</div> <div id="menu_content"> <ul> <li><a href="index.php?p=admin/admin-donate">- Doneren</a></li> <li><a href="index.php?p=admin/admin-edituser">- Gebruiker Bewerken</a></li> <li><a href="index.php?p=admin-moderator-maken">- Admin Moderator Maken</a></li> <li><a href="index.php?p=admin/massapm">- Massa PM</a></li> </ul> </div> <div id="menu_content_bottom"> </div> </div> <div id="column_dark_content_bottom"> </div> </div>
-
-
Niemand?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 23.08.09 00:49:33:
Buynow verlaagd. -
-
En wat is de update precies?
-
Omschrijving product: Gaming Community Layout
Voorbeeld: http://img31.imageshack.us/i/layoutelp.jpg/
Startbod: 10 Euro
Opbieden met: 5 Euro
Buy-now/prijs: 30 Euro
Waarom verkopen: Ik had deze layout eigenlijk gemaakt voor eigen project, maar is uiteindelijk niet doorgegaan, en aangezien de layout best wel goed gelukt is vond ik het zonde om hem zomaar te verwijderen. Layout wordt 1x verkocht zodat hij uniek blijft voor de koper.
Betaalwijze: Overschrijving | PayPalKritiek, Commentaar, Vragen etc. via PM!
-
Dat voor vakantie was maar een grap, want ik ga echt niet net als jij met zo weinig geld op zak op vakantie. Jij moet een leven gaan zoeken, elke keer met je domme reactie's tegenover andere mensen flikkertje.
-
Alexruter jij bent echt onbeschoft, jij begint altijd over leeftijd enzo, dat jij (zogenaamd) volwassen bent en andere naar hun mama moeten rennen. Jij denkt echt altijd dat je gelijk hebt en veel mensen moeten jou echt niet hebben hier. Er zijn hier zelfs jongere mensen die 1000x volwassener zijn dan jou. Tevens sluit ik me aan bij het verhaal van Niels.
PS Ik weet dat ik nu offtopic ben gegaan etc. en dat ik hiervoor een ban ga krijgen, maar ik kon het echt niet laten om wat van Alexruters gedrag te zeggen.