Posts by Scarletti

[offtopic]Waarom noem je je topic Crimepoint als je een muziek community wilt maken? Lijkt me eerder dat je zoiets als CriminalsPoint wilt maken als je je topic zo noemt:O[/offtopic]

Ontopic:

Ik beschik over de juiste ervaringen dus ik zou ook wel eens kunnen helpen;)

Ik zoek een layout, geen script. Ik wil zelf het scripten doen om mijn PHP een beetje te verbeteren.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.01.10 15:25:26:
    Iemand nog andere website's? De link die mafiabase gaf bevat allemaal dode links! En die van Mokerr vind ik niet zo mooi.

Een portfolio moet professioneel overkomen en geen domme taal/spellingsfoutjes bevatten;)

Verder ziet de site er goed en overzichtelijk uit, maar ik zou hem wat meer uitbreiden, want hij ziet er voor nu nog een beetje leeg uit.

EDIT: Ik zie dat je het al hebt. Mijn script was waarschijnlijk toch fout XD

Volgens mij is hij 10-12 jaar oud ofzo, want al zijn topics bevatten dezelfde taalfouten, spellingsfouten en hoofdletters op de verkeerde plaats in de zin.

Heeft iemand misschien een rap layout liggen voor een kleine bedrag, eentje waar je vanaf wilt ofzo? Ik ben namelijk zo'n script aan het maken, maar zonder layout is het natuurlijk niet compleet.

Voorbeelden:
    - undergroundrap.nl
    - rapi.nl
    - realrecordz.nl

Voor een laag bedrag dus. Als je eentje hebt liggen PM of post hier een screen en noem je (kleine) bedrag;)

Bedoel je zo'n rap script waar iedereen de laatste tijd naar vraagt? Ben er zelf namelijk ook al mee bezig geweest, heb al admin paneel, member systeem etc. af:D Alles wordt zelf gescript;)

PS de layout ziet er niet echt goed uit, vooral die bevel & emboss staat niet. Verder vind ik je header en footer ook niet zo mooi, probeer wat met plaatjes

Hosting maken is niet alleen even een site bouwen hoor:S Hier komt meer bij kijken dan jij denkt, zoek maar eens rond op Google.

PS: 50 euro is niks en daar komt ook nog eens bij dat er een heel webhostingsysteem bij de downloads staat.

En ik denk niet dat iemand naar één klein foutje voor je gaat zoeken in een script van 1622 regels?!:S Ik wil je wel helpen, maar je heb je het zelf überhaupt al geprobeerd?

Ik geef hem toch geen script ofzo:S Ik bepaal zelf wel of ik iets via PM doe of niet:S

En overigens:

Het mag zelfs van de TS;)