Posts by Scarletti

Mijn presoonlijke mening:

Goede punten:
    - Niet veel, alleen de skyline vind ik mooi aan de layout

Slechte punten:
    - Dat mannetje met die knuppel, die kan echt niet
    - Bij je linkpartners scherm, mag de tekst 'Linkpartners' wel wat naar beneden, hij springt er bijna bovenuit
    - Registreren en wachtwoord vergeten is onduidelijk

Waarde:
    - Niks tot 1 euro

Tips:
    - Volgt nog wat tutorials om wat kleinere dingen te maken in Photoshop ipv meteen te beginnen met layouts;)

Als ik zie hoe je vorige layouts eruit zagen kan ik je wel zeggen dat je een klein beetje gevorderd bent, maar nu zie ik eigenlijk nog alleen een header en achtergrond. Waar blijft de content:D?

EDIT: Sorry ik heb te haastig gekeken:P Ik zie je titel eigenlijk nu pas, dus ik begrijp de layout nu;) Toch heb ik een tip: Maak een soort content in het midden dus dat under construction geval en niet in een header, want dan blijft een groot gedeelte leeg.

Nu krijg ik deze error:

PHP
    Parse error: syntax error, unexpected '<' in /home/hiruefbq/domains/elmaffia.nl/public_html/ingame/admin/admin-massamail.php on line 5

Lijn 5 ziet er naar mijn weten gewoon goed uit:S

Wat is er precies veranderd? xD
    Krijg nu namelijk nog steeds een error:

PHP
    Fatal error: Cannot redeclare mysql_fetch_query() (previously declared in /home/hiruefbq/domains/elmaffia.nl/public_html/includes/inc.functions.php:15) in /home/hiruefbq/domains/elmaffia.nl/public_html/includes/inc.functions.php on line 23

Oke mensen ik heb nu eens wat geprobeerd, maar het is me niet gelukt. Zou iemand mij even kunnen helpen:

Error die ik krijg:

PHP
    Fatal error: Cannot redeclare mysql_fetch_query() (previously declared in /home/hiruefbq/domains/elmaffia.nl/public_html/includes/inc.functions.php:15) in /home/hiruefbq/domains/elmaffia.nl/public_html/includes/inc.functions.php on line 23

Let op ik ben geen pro ofzo, en als je niet wilt helpen laat dan je reactie's achterwege, ik ben nog in de lerende fase.