Ja, dan laten basen en vervolgens inbouwen in je CMS.
Posts by Scarletti
-
-
-
Joomla of Drupal. Je kan beiden gebruiken voor zo'n site en je kan ook zelf een template maken
-
Dan zoek je even rond op google voor een oplossing:D
-
Mijn presoonlijke mening:
Goede punten:
- Niet veel, alleen de skyline vind ik mooi aan de layoutSlechte punten:
- Dat mannetje met die knuppel, die kan echt niet
- Bij je linkpartners scherm, mag de tekst 'Linkpartners' wel wat naar beneden, hij springt er bijna bovenuit
- Registreren en wachtwoord vergeten is onduidelijkWaarde:
- Niks tot 1 euroTips:
- Volgt nog wat tutorials om wat kleinere dingen te maken in Photoshop ipv meteen te beginnen met layouts;) -
Als ik zie hoe je vorige layouts eruit zagen kan ik je wel zeggen dat je een klein beetje gevorderd bent, maar nu zie ik eigenlijk nog alleen een header en achtergrond. Waar blijft de content:D?
EDIT: Sorry ik heb te haastig gekeken:P Ik zie je titel eigenlijk nu pas, dus ik begrijp de layout nu;) Toch heb ik een tip: Maak een soort content in het midden dus dat under construction geval en niet in een header, want dan blijft een groot gedeelte leeg.
-
Bedankt Jelle, die werkt wel!:D Topic kan gesloten worden!
-
Ben nog beginner hoor:S
EDIT: De error is nu weg, maar ik krijg nu een witte pagina te zien. Heb het zelf al geprobeerd op te lossen, maar lukt me niet:(
-
-
Je weet zelf ook wel dat je zo'n boek niet kan inleveren voor een boekverslag;)
-
xD Lekkere dikke boeken noemen jullie allemaal op xD
-
Schrijver is met een 'v' en spannend is met 2x 'n'. Wat voor boeken moet je lezen? Jeugdboeken? Literatuur?
-
In eerste instantie wil ik je bedanken dat je mij helpt met dit script. Het scriptje werkt nog niet, nog steeds dezelfde error:P
-
Wat is er precies veranderd? xD
Krijg nu namelijk nog steeds een error: -
Oke mensen ik heb nu eens wat geprobeerd, maar het is me niet gelukt. Zou iemand mij even kunnen helpen:
PHP
Toon Meer<?php /* ------------------------- */ include("config.php"); if($own['admin'] == 'Ja'){ exit; } mysql_query("UPDATE `users` SET `online`=NOW() WHERE `login`='{$data->login}'"); /* ------------------------- */ ?> <html> <head> <title> <?php echo $gamenaam; ?> </title> </head> <body> <?php if ($_POST['submit']){ $leden = mysql_query("SELECT * FROM `users`"); while($o=mysql_fetch_object($leden)) { $email = $contact_mail; $naam = $gamenaam; $geen = $noreply_mail; mail($o->email,$_POST['onderwerp'],$_POST['text'],"From: $naam <$geen>; Reply-to: $naam <$email>"); } echo "Uw heeft succesvol een nieuwsbrief verzonden naar al uw leden."; } else { ?> <!-- Stuur een nieuwsbrief naar iedereen die op het spel is aangemeld inclusief jezelf! Dus als er iets fout loopt kan je het direct zien. --> <table align=center width=100%> <tr> <td class=subTitle><b>Nieuwsbrief</b></td> </tr> <tr><td> </td></tr> <tr> <td class=mainTxt> <p class="nieuwsbrief"> <font color="white">Hier kan je een nieuwsbrief verzenden naar al je leden inclusief jezelf.</font> </p> <p> <form method="post"> Onderwerp: <input type="text" name="onderwerp"><br /> <br /> Nieuwsbrief: <br /> <textarea name='text' rows='10' cols='50'></textarea><br /> <br /> <input type="submit" name="submit" value=" zend de nieuwsbrief "> </form> </p> </td> </tr> </table> </body> </html> <?php } ?>
Error die ik krijg:
PHPFatal error: Cannot redeclare mysql_fetch_query() (previously declared in /home/hiruefbq/domains/elmaffia.nl/public_html/includes/inc.functions.php:15) in /home/hiruefbq/domains/elmaffia.nl/public_html/includes/inc.functions.php on line 23
Let op ik ben geen pro ofzo, en als je niet wilt helpen laat dan je reactie's achterwege, ik ben nog in de lerende fase. -
Ik hoef geen schouderklopje van jou....
-
Gaan we weer hoor. Sluit het topic maar, want ik weet wat voor volgende reactie's er gaan volgen.
-
Heeft iemand voor de Criminolz source een werkende Massa Mail script liggen die hij of zij met ons wil delen?
EDIT: Kan iemand mij helpen; zie mijn laatste reactie.
-
-
Lettergroote kan wel wat kleiner vind ik:D