Dat was snel en je Restaurond werkt niet. Bij het inloggen moet je eerst een hele tijd wachten en uiteindelijk heb je een witte pagina;)
Posts by Scarletti
-
-
Heb je een test account voor Restaurond?
PS wat van de 3 is gratis? -
-
-
Er staat toch dat hij hem niet meer heeft en alleen de originele nog heeft liggen? Lees zelf eens goed:S
-
CrimeSource v1.3 is overal te vinden dus heeft niet veel nut:P
-
Jongens als jullie het slecht vinden, gebruik het dan gewoon niet zoals de meesten:S Waarom allemaal zulke reactie's? En als je niet zeker bent van betaalsysteem maak je er toch lekker zelf een?
-
Gebruik de source gewoon niet, als je het niet waardeert ik gebruik het ook niet, maar wel om andere redenen;)
-
Dat is zeker een aanrader
-
Zelf vertalen
Denk het niet -
Dat klopt, maarja boeie, ik gebruik crimesource toch niet xD
EDIT: Geupload op Rapidshare
-
Na alle negatieve reactie's hebben ze toch nog besloten een ongecodeerde index.php te gaan vrijgeven xD. Quote van de CS site:
Citaat
Hierbij geven we een ongecodeerde index.php om jullie tegemoet te komen let wel de verwijzing naar CS moet ongewijzigd blijven!! (anders is het zeker weten de laatste keer geweest)dus give us some credit en maak ook je eigen voorpagina (delen word gewaardeerd)
(ps verwijdering van de link is nog steeds tegen de eula en wij zullen ook stapen ondernemen indien nodig.. ps2 natuurlijk krijg je dan ook geen support meer )
ik hoop dat bovengaande opmerking overbodig is en blijft !!
have fun
Team CS
UPDATED - 09-09-2009 @ 22:42 uur
-
Nieuwe layout is inderdaad nodig xD Maar je hebt wel mooie plannen met je site dus ga zo door!:D Als je iemand zoekt die een layout voor je wilt maken kan je altijd bij mij terecht;)
-
Nu lijkt het net alsof je ons dwingt om het gratis te doen?:S En verder hebben we de PSD nodig, voordat we de tekst kunnen aanpassen;)
-
Ik zie nergens vermeld staan wat de grootte van de layout moet zijn hoor:O
EDIT: Ik zal zelf wel een passende grootte kiezen, aangezien er nergens de grootte staat die het moet worden.
-
Wat moet ongeveer de grootte worden van de layout?
-
Binnenkort kan je een inzending van mij verwachten:D
-
Nu is het juist weer lelijker geworden xD
-
Ik heb je PB gestuurd.
-
Ziet al een stuk beter uit dan je vorige. Alleen je hebt boven geen menu alleen tekst, dus het menu moet er nog opkomen.