Ik heb de laatste tijd met photoshop het probleem met de type tool; als ik op enter druk laat hij een witregel ertussen dus hij gaat 2 regels verder ipv 1. Shift+enter werkt ook niet.
Posts by Scarletti
-
-
Nice:D Alleen die overloop van korrels naar achtergrond is een beetje te opvallend.
-
Gaat het ook gebruikt worden voor CP of niet?:O
-
-
Ziet er op het eerste gezicht goed uit, maar bovenste menu klopt niet helemaal met de mouse-over;)
-
ik heb hier ervaring mee, ik bestel hier altijd mijn psp onderdelen;) Bij welke advertentie zie jij btw 2-5 werkdagen staan? Dat ben ik namelijk nog nooit tegengekomen.
-
Mijn vraag is nog steeds niet beantwoord:O
-
14-21 dagen
-
Wanneer eindigt de hosting? Wanneer eindigt het domein? Had je zoveel haast met het maken van dit topic?:O
-
Denk jij nou echt dat je elke keer als je iets zoekt een topic kan openen en dat wij vervolgens voor je gaan zoeken? ZOEK LEKKER ZELF OP GOOGLE LUIAARD!
-
Ik begrijp wat je bedoelt, dat kan op https://accountservices.passpo…rkhome.srf?vv=650&lc=1043
Gewoon op registreren drukken dan dan je eigen email adress invullen;)
-
Haal het uit een anders source of zoek op Google.
-
heb je een bewijs van je statistieken?
-
Nee basen is ooit bedacht door iemand op SiteDeals en sindsdien voor die term gebruikt.
-
Nee, wel programma's die helpen bij het basen, maar geen programma's die het basen voor je doen.
-
Ik heb ze gemaild en antwoord gekregen:
Citaat
Geachte heer/mevrouw,
45 dagen en 15 dagen voordat uw pakket verloopt herinneren we u er via email aan om uw account te verlengen, dit kunt u doen door in te loggen in de Klanten Panel. Alle diensten van Versio zijn prepaid, dit is anders dan bij andere webhosting bedrijven, u moet dus uw pakket verlengd hebben voordat het verloopt, als dat niet gebeurt wordt de overeenkomst opgeheven.
Stel u neemt een pakket bij ons voor 6 maanden en u wilt opzeggen, dan hoeft u niks te doen. U ontvangt van ons wel herinnering emails om uw account te verlengen, maar als u dat niet doet dan wordt de overeenkomst automatisch na die 6 maanden opgeheven. U hoeft dus niet bang te zijn voor facturen waar u niks van weet. -
-
-
Zie je nou wel:D
-
Nu staat er weer dat de inloggegevens niet kloppen:O