Je kan wel online spelen, maar als je gepakt word; permanente ban;)
Posts by Scarletti
-
-
Je zult je punten blijven houden, want als ze dat resetten hoeven ze geen bezoekers en leden meer te verwachten;) Verder heb ik gehoord dat je voor 20 punten extra kunt laten verzenden naar andere landen.
-
Dat weet ik ook wel leeghoofd! Wat denk jij met je beter weten:S Zo'n groot project maakt je niet ff binnen 1 jaar. Je zult gewoon geduld moeten hebben.
-
Daarom ook Beta heh!
-
Heb je echt alleen om dit te melden een account gemaakt op CP?:O Best wel triest, want je krijgt toch maar 2 punten per invite die je doet;)
-
Fifa speelt 10x fijner
-
Citaat
2009-10-22 22:43:48Toen postte ik: Krijg ik nog antwoord op mijn vraag?
Citaat
2009-10-22 22:51:43Jij postte het dus wel na mijn reactie, namelijk ongeveer 8 minuten daarna;) Dit is dan ook mijn laatste reactie in dit topic.
-
Niet zo eigenwijs, dat heb je net pas toegevoegd, ben niet scheel hoor:S Hierbij vervalt ook mijn interesse.
-
Krijg ik nog antwoord op mijn vraag?
-
Wie durft tegen mij met Fifa 10(A)
-
Wanneer eindigen de hosts+domeinen?
-
Ik heb je ook een PM gestuurd.
-
-
Voor die source zijn er als het goed is meerdere config bestanden waarin je database gegevens moet invullen, en niet alleen maar eentje.
-
Ik ben ook wel geïnteresseerd. Kan je mee een PM sturen met daarin de geslicede versie?
-
-
Je moet het ook bewerken zodat hij voor jouw source werkt heh slimpie:S
-
Ik heb hem zelf gemaakt, als je ze alle 2 naast elkaar legt zie je duidelijke andere layers. Omdat er toch te weinig animo is, zal ik hem nog eens grondig gaan aanpassen (zodat ze niet meer op elkaar lijken) en daarna weer te koop zetten.
Hier kan dus een :slotje: op!
-
niet met ferhat
-
even naar buiten(xD)