Posts by Scarletti
-
-
Weet iemand toevallig hoe XAMPP werkt? Ik heb dit een tijdje geleden gebruikt, maar ben zelfs al weer vergeten hoe je hier scripts op runt. Ik heb al een index.php gemaakt in de htdocs folder, maar waar moet ik dan naar toe gaan? Als ik naar http://localhost/ ga krijg ik namelijk alleen een witte pagina, en nee het ligt niet aan mijn script. Kent iemand misschien een betere alternatief voor XAMPP?
-
-
Heel sportief van je W0utR!:)
-
Van mij kan je een inzendig verwachten. Sterker nog; ik ben al bezig voor je!:D
PS dit wordt toch niet zo'n contest als die van sloosmedia toch? Anders begin ik er niet eens aan.
-
Versio
-
Is hier geen gratis source van, open source ofzo?
-
-
Ik ben al bezig!:D
-
Inderdaad
-
Oh sorry, dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik kan wel een layout voor uw leveren, maar ik moet eerst weten wat uw budget en deadline is.
-
Zie er al heel wat beter uit. Top!:D
-
Hij is toch al gesliced?
-
Ga je trouwens nog je nieuwe layout gebruiken? Deze past er niet echt bij.
-
ik ook, maar zoals je misschien gemerkt heb is nog alleen de outgame een soort van af;)
-
Ik vind dat hier altijd al "soft" tegen werd opgetreden. Er word eerst altijd een waarschuwing gegeven, waardoor je nog meer offtopic reacties gaat krijgen. Direct een ban lijkt me dus beter op zijn plaats.
Verder vind ik het goed dat jullie het weer gaan proberen. Stel de topic starters niet teleur en deel die banpunten uit!
PS is het geen goed idee als topic starters reacties uit hun eigen topic kunnen verwijderen?
-
Wow, kijk eens wat een resultaten je krijgt als je intypt; "Registratie script":|
...............................
-
Citaat van markisoke
Als jij er dan zoveel vind, post hem dan, want ik vind hem niet!
Dit ga ik niet voor jou doen, omdat dit voor een baby zelfs te vinden is op google.
-
Ik heb er eentje voor je! PM verstuurd:D
-
Staan er genoeg op google en in andere sources.