Posts by Raell

sorry er kwam wat tussen waardoor ik er ff niet mee door kon gaan en er nog wel moeite mee heb. (prive)

maar hij geeft niet een fout aan hij logt gewoon niet in.

ik heb het gevoel dat die niet goede verbinding maakt met de database
    de sql kan ik niet uploaden maar hij maakt wel wat aan via www.insall folder

wat ik had gedaan was alles upgeload behalve sql in mysql dit ging niet
    toen config.inc.php veranderd
    daarnaar naar site gegaan alles het zelfde in gevuld bij install pagina
    de folder veranderd en resultaat het staat er wel maar kan niet inloggen.

?( dus ik hoefde niet config.inc.php te veranderen oeps oke ga ik het via die manier proberen

geprobeerd maar dan zegt die gelijk
    Er kan geen verbinding worden gemaakt met de SQL server / database!

Warning: mysqli_connect(): (HY000/1045): ProxySQL Error: Access denied for user 'id10454959_db'@'2a02:4780:bad:f00d::8' (using password: YES) in /storage/ssd5/959/10454959/public_html/instal/index.php on line 172

Mocht het nog van belang zijn, gelet op de datum. Naar mijn weten mag je 'eigen uren' niet meerekenen. Jouw uren als persoon zijn geen 'kosten'. Het is anders als je een bedrijf hebt die reparaties uitvoert. Maar gezien dat niet het geval is zou ik als ik jou was niet die uren rekenen.

Je rekent je eigen uren toch niet aan? Je wilt het zelf repareren, dus doe het zelf, maar reken dan geen uren aan. Dan is het beter dat je dit laat doen door mensen met ervaring, aangezien je verzekering tussenkomt.

factuur van martiaal alleen bijj verzekering neer leggen.
    ps wel een goede verzekeraar.
    maak er geen misbruik van :P

ja sql aangemaakt natuurlijk maar denk dan dat het met 00webhost te maken heb (heb je hier een andere voor om te testen)

in gradaland.000webhostapp.com/instal/ voorheen install heb ik het zelfde gedaan als config.inc

maar wat doe ik met de sql die er bij zit deze krijg in niet geïmporteerd heb hem er wel bij gegooid via files maar heb geen nut denk ik zo

en hoezo moet je alles 2x opgeven

DEFINE('SQL_HOSTNAME',
    DEFINE('SQL_USERNAME',
    DEFINE('SQL_PASSWORD',
    DEFINE('SQL_DATABASE',
    DEFINE('ROOT_URL',
    DEFINE('ROOT_EMAIL',
    DEFINE('WEBSITE_NAME',

en dan ook nog eens via
    https://gradaland.000webhostapp.com/instal/index.php?step=2

ps
    zit op PHP 7.2