Posts by Jellev2

botmen
    Ik heb even gekeken maar als ik naar bitches ga moet ik eerst pimpen voordat ik bitches krijg? En nog geen 1x 13 gehad. Ik heb ook even in het script gekeken maar daar staat ook niks in van gelijk 13 bitches.

Er zit hier :home/criminos/domains/criminoso.v3host.be/public_html/templateparser/src/class.template.php on line 715
    een foutmelding

Op zich een leuk begin. Ik vind de lettertype's alleen niet mooi. En die menu's is ook nog wat saai. Maar het word al beter de icons zijn er mooi bij gedaan. Nog even oefenen zou ik zeggen.

Ik ben bezig met een clone van xlcrime(word niet gebruikt voor commerciele doeleinden).
    En daarvoor heb ik een inlogsysteem nodig. Ik ben eraan begonnen. Maar het klopt niet. Als ik op inloggen drukt gebeurt er niks de pagina reffresht alleen.

Dit is het stukje script waar het aan ligt denk ik.

Ik weet er niet veel van. Maar volgens mij zat ik een keer op transip en zag ik iets dat je een script op je site kan zetten dat domeinen geregistreerd kunnen worden. Je zou zelf even duidelijker moeten kijken. Ik weet niet meer precies.

Naam:Jelle
    Leeftijd:14
    Cijfer:6
    Voordelen:Het laad snel
    Nadelen:Niet mooi afgewerkt. Denk aan plaatjes erbij etc.
    Opmerkingen:Vind het wat weinig opties hebben. Je kunt bijvoorbeeld als hotel eigenaar ook mensen aan nemen schoonmakers dat zie ik er niet in.

Je crime is vandaag online gegaan, dus de stats zijn niet geldig? Alle bezoekers uit het verleden komen heus niet terug. Zorg eerst dat je bezoekers hebt die je nu gehaald heb dan dat je oude stats hier post.

Omschrijving website:Pokenz.nl is een site waar men de welgenoemde "poken" kan kopen.

URL: http://www.pokenz.nl

Leeftijd site (maanden):2 a 3

Maandelijks inkomsten: 0

Details: De site heb ik gekocht maar niks mee gedaan!

Unieke bezoekers/dag: 0

Details & stats: De site heb ik gekocht maar niks mee gedaan!

Prijs: Startbod: €20,00
    Opbieden met: €5,00
    Buy-now:€75,00

Waarom verkopen: Had ooit potentie iets er mee te gaan doen maar nu niet meer.

Betaling via:

Overschrijving | Andere
    Veiling eindigt 24 uur na laatste bod.