Speciaal voor Alex!
http://www.sitedeals.nl/websit…den-540-11-inkomsten.html
Posts by Jellev2
-
-
Kan het ook los 50 euro?
-
€1,- wanneer eindigt veiling?
-
Citaat van alexruter
1. Plaats banner op CP
Dat is werkelijk het slechtste advies dat je hem kan geven. Deze persoon zoekt actieve leden op criminalspoint zijn veelal webmasters. Die een eigen site willen en niet een site willen bespelen.Hyves is ook geen goede site om reclame te maken. Ik heb een keer 3000 pagevieuws gekocht. Had 1 klik, wil je 100 kliks? is dan €300,00.
Probeer eerder dutchleader, top 100 etc.
-
Niks doen als er dan toch een brief komt zeggen dat er ook op jou site gespamd is
Dus dacht je dat het mocht. Het is niet echt zo? Maar wat hun doen is kinderachtig. Die gasten verdienen genoeg die advocaat kost duurder als die 300 euro en dan gaan ze dreigen!
-
Is de site van plan winst te maken?
-
De banditi source is gewoon zelf gescript door richard. De layout en de plaatjes die niet. Ze kunnen alleen aandringen dat je de plaatjes en layout offline moet halen.
-
Dagelijks:
- CriminalsPoint
- Webscripters
- Hyves
- Google
- Sitedeals
- DutchleaderWekelijks:
- Ongein
- Voetbalbeelden
- WarrockMaandelijks
- -
Ik heb een systeem, kun je kopen voor 10 euro!
-
Ik heb nog een download systeem, ik zal even testen of die goed werkt.
-
Overschrijven. Enige manier hoe ik ook betaal. Handig,snel,geen extra kosten. Top!
-
Ik koop regelmatig spullen. Meeste verkoop ik dan weer door met winst. Maar daar gaat het nu even niet om.
Als je zelf geen zin/tijd hebt om iets te maken. En je kan het kopen, Waarom niet? Met dat project kan je weer winst maken. Het is een investering. Maar je moet er wat voor over hebben om het goed te laten draaien. Je kan ook geen site populair maken zonder reclame/advertentie's. Ik vind eigenlijk dat er meer betaald moet worden voor source's en layout's dan al die geripte sh*t. Als webmaster wil je toch iets unieks dan moet je daar wat voor over hebben. Heb je er geen geld voor? Dan kan je beter gewoon PHP leren en met een standaar crime beginnen. Maar deze niet online zetten.
-
Banditi.nl is van spele.nl. Hun hebben meerdere malen dezelfde source. criminas.nl,bandias.nl,banditi.nl en misschien nog wel een paar. Dit hebben hun zelf gemaakt dus je hoeft hun niet af te kraken.
-
Dit is de beveiling van criminolz.com zelf. Dat gaan we ook aanpassen.
-
Bij mij werkt die gewoon? Probeer is zonder hoofdletters anders.
-
Deze source is gemaakt door Game-Projects. Wij hebben dus alle rechten!
-
Script:
Geen OOP stijl. Vrij goede/dynamische scriptingOmschrijving/functies:
De functies zijn te vergelijken met de functies van G4G / Banditi. Toch is het een mooi systeem om mee te beginnen. Het bijwerken of aanmaken van de functies is vrij gemakkelijk.
Let op dat het admin panel niet heel goed is afgewerkt. Hier zal eventueel nog wat aan gesleuteld moeten worden.Gewoon een leuk, dynamisch systeem voor je criminals website.
Demo:
http://www.criminolz.comPrijs:
€ 100,- (Open voor onderhandelingen over de prijs)Licentie:
Layout zal veranderd moeten worden. Het script mag alleen doorverkocht worden met toestemming van de eigenaren.Hij wordt maximaal 3 keer verkocht.
Al 1 keer verkocht. Dus nog 2 licentie's over.Betaling via:
Overschrijving(Kan over gesproken worden)Demo:
Test
Test -
Lijkt me zinloos om te doen, maak een eigen source!
Geen clone. -
Naar mijn weten heeft Richard deze source gemaakt. Ik hoor dat mensen zeggen dat het Whaky/Renau deze heeft gemaakt. Deze kans lijkt me heel klein aangezien hij alleen maar opensource's gebruikt en niet eigen gescripte. Dan kom je bij mij over of je niet/slecht kan scripten.
Nick velten heeft de banditi source ook niet gemaakt, hij heeft de oude g4g aan het bedrijf "i-med" verkocht die hebben er aangesleuteld. Dat werd banditi maar de clone source is naar mijn inziens van Richard/Game-projects.
-
De download bestaat overigens niet meer.
En Velten ik vind dit geen goed voorbeeld.Een auto stelen en in de brand. Dan heb je niks meer. Bij u heeft u de scripts nog en zijn de gestolen scripts vernietigd.
Edit: