Posts by cwcw

ik heb mijn massa mail bijna af moet paar kleine wijzigingen

als klaar is zal ik ff posten heeft iemand mischien massa pb dat je iedereen een privebericht kan stuuren ?

ik had een vraagje weet iemand hoe je die banditi bug oplost van vermoord

dat je naar de calcredits pagina word gestuurd

ps als je in de callcredits pagin bent en je koopt 100 leven gebeurt er niks

Dein Edit:Topic verplaatst naar juiste categorie. Graag volgende keer in het juiste categorie aub.

Wil iedereen die gratis banditi scripts (bugloos)
    die wil dezel hier posten (gratis)?

anders heb je veel forums voor banditi en is makeliker voor de mensen om van 1 topic af te halen

MVG cwcw

Edit by TerrorSheep: Tag en titel aangepast.

volgens mij heeft nick geen zin om te reageren daarom doe ik het ff dit zal ook veel duidelijkheid brengen

G4G.nl verkoop zijn soure voor 1700 ongeveer en banditi heeft hem van hun verkocht

Voor de eigenwijze mensen zet ze maar online jullie zullen problemen krijgen

mvg cwcw

ik hoop dat iemand hem online zet

@ crimewasted gierig ben je wel Ik hoop dat jij iets zal nodig hebben en dezelfde antwoord terug zal krijgen

Zoals iemand vroeg

Het gaat om de volgende website http://www.crimeway.com
    is ook een banditi source

MVG CWCW

ja ik had die laaste versie toe vas veeel geld nu is een beetje geld komt erbij bijv om de uur ofso 500

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.05.09 13:36:35:
    ik heb ook een bug gevonden namelijk bij clicken je kan de hele tijd doorklikken

ik heb zelf geld bug gevonden maar ik kan hem niet oplossen

zou iemand dat kunnen regelen ?

ik krijg steeds geld zonder iets te doen

en nee het is geen rente

Dit is voor iedereen die een G4G source heeft

Post hier alle links naar de download waar jullie
    de scipt online hebben gezet dat bugloos is en ook als jullie een bug of fout gevonden hebben posten hier aub

als ik hier meer dan 10 bugloose scripts zie dat mensen kunnen downloaden zet ik mijn zelfgemaakte source

hij ziet er ongeveer zo uit

ik ben bijna klaar

dus wees niet gierig en post ze hier

MVG CWCW