ja game-projects is de maker van de clone met waarschijnlijk nog een paar anderen
ik ben game-projects ook heel erg dankbaar hiervoor
nogeens bedankt
ja game-projects is de maker van de clone met waarschijnlijk nog een paar anderen
ik ben game-projects ook heel erg dankbaar hiervoor
nogeens bedankt
ja je zegt als je 1 x stuur mag het wel
maar stal je voor je hebt 3 spelers en alle 3 hebben dezelfde man in de lijst staan
dan word het opeens we illegaan
nee msn invite is gewoon illegaal want die mens heeft geen toestemming gegeven
om mailtjes te ontvangen
het is bijna illegaal om massamail naar je game te stuuren
naar al je leden
MVG cwcw
dustmaffia killikt beter maar lijkt amateurischtich van just maffia snap je en veel leden zullen ook plek van dust just intypen
gangstalife.nl ofso
als ik naar de scrit kijk da pas leer ik het kan zo niet
ja heb het gedaan lukt niet
dit gaat om jail he
als ik in de gevangenis ben dan word ik soort van uitgelogd en als ik op jail.php klik ook als ik ie oude index in doe is het wel goed
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.05.09 16:59:25:
het is me al gelukt tog bedankt
kan slotje op
als je bij misdaden hebt gehaalt krijg je aleen geld je rank gaat net hoger
met 1 woord http://antagonist.nl is te simpel heb ook mijn baniti erop is nooit offline nooit problemen eenmalig eerste jaar 25 euro per jaar
veel geheugen enzo gewoon de beste die ik tot nu toe heb gevonden !
en voor als je haast hebt als je het bestalt kn via ideal en is binnen ongeveer 24 uur online dn heb je je domein en al
HEEEL VET !!! TNX
Kan dit ook voor de gewone lijst en voor de index (news.php)?
ik heb deze script online gezet
is dat als je vermoord bent dat je naar de creditshop word gestuurd
maar nu heb ik een probleem als ik in de gevangeni ben word ik uitgelogd of als ik op gevangenis klik kom ik op v3/index.php bij de inlogscherm als ik oude index.php online zet is het weer goed dus als vraagen zijn ligt het wel aan deze script
Als je dit gemaakt hebt wil je dan weer hier posten aub
MVG CWCW
wil je aub dit in posting.php doen en hem hier posten
MVG
@ benpo
Wat gaatt jou dat aan mischien zijn er mensen die hem hebben en niet hoeven dus weggeven de topic is niet zinloos uwe berichten zijn zinloos dus als u niks mee te maaken hebt of wilt hebben sla dit topic over
MVG cwcw
ik denk rond de 30 euro
zoveel hebben hem en crimeclub heeft ook weer van mafiaway nagemaakt dus kan het wel
de layouts zijn niet gratis
mischien 1 vriend
scripts zijn wel soms gratis maar
layouts niet
MVG cwcw
is er iemand hier mischien die hem heeft nagemaakt en hem wilt posten alvast bedankt
beste cpers
ik probeer al heel lang die f5 bug van de forum van banditi source eruit te haalen maar het lukt me niet eerlyk gezegt is het geen bug
ik heb 1 manier gevonden om dt te voorkomen
als je een bericht schrijft dat je een bevesiging moet doen
hiermee bedoel ik captcha net als bij misdaden moet je code invullen dan pas misdaad ook bij forum dit moet je volgens mij in het script posting.php doen als iemand het klaar heef tpost hem hier aub
MVG cwcw
Edit by TerrorSheep: Tag en categorie aangepast, probeert u hier in het vervolg op te letten.