Posts by cwcw

ten 1e ik heb niet 500 euro gegeven ten 2e ik zei niet dat ik die water mark wil ik gaf een voorbeeld van wat je zou kunnen posten

hoe kom je er nou weer bij geld verdienen zie je je praat gewoon zinloos ik wil het gezellig houden op cp dus ik verzoek u nooit meer op mijn topics reageren en andersom

MVG

Killingdevil

de naam crimeway heb jij niet bedacht ik mag doen wat ik wil
    je moet eerst lezen voorat je commentaar gaat geven
    er stond niet ik wil die water mark ik zei bijvoorbeeld en dat in stappen in text bestand en dan posten jij maakt het op criminalspoint echt niet leuk veel mensen zijn jou krietiek volgens mij zat in ieder geval ik

Killingdevil

als je niks beters te doen hebt doe het dan niet
    en staat er ergens 800 euro nee dus ga maar ergens anders kritiek oopleveren ik heb jou kritiek niet nodig meneertje kritiek

Beste cpers ik heb adobe photoshop cs4 exelent gekocht

maar ik weet niet hoe ik dingen moet bewerken en mee aan het werk ga graag wil ik voor de mensen die veel ervaring hebben bijvoorbeeld jesse met zijn watermerk even in een text bestand doet en hier posten

als je adobe photoshop wilt moet je me pmen natuurlijk krijg je hem dan van mij ;) alvast bedankt

MVG

ik zou wel willen veranderen net als bandias of als maffiabaas of als g4g ofso dat beetje unieke uitziet
    als mensen op je site komen denken ze banditi

oo doei

als ze andere layout zien denken ze niet oo banditi

mvg

@ fenzo

hoeso ik zech tog ik dacht van wel

maar jullie zullen het beter weten ik weet hier niet zoveel over heb hem ooit van whaky gekregen en hij vertelde mij dat die van iemand anders had

kom ik bruutaal over of ?:p

MVG

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.05.09 00:34:08:
    @ fenzo

hoeso ik zech tog ik dacht van wel

maar jullie zullen het beter weten ik weet hier niet zoveel over heb hem ooit van whaky gekregen en hij vertelde mij dat die van iemand anders had

kom ik bruutaal over of ?:p

MVG

deze bug is bijna niet opte lossen mischien aleen dat de eigenaren van cp het wel weten hun zijn expert in forums mischien als hun hulp willen verlenen
    of een captcha zetten bij het posten

mvg

ja de echte eigenaar is nick maar van de clone is game-projects whaky zou het nooit kunnen hij kkrijgt ze en zet ze online hij doet niks de echt is wel nick van clone is

mvg

@ frenzo

kan het zijn dat je mischien bij je geboorte
    op je hoofd bent gevallen of iemand heeft een baksteen op je hoofd gegooit

ik zeg tog duidelijk de maker van de clone is game-projects