Posts by cwcw

zou niet vet zijn ?
    als je bijv klikt op garage zie je net als hier bij admin en mod
    maar dan scooter garage en auto garage enz enz

Beste Cp'ers ik heb een account script die met javascript werkt,
    Maar ik heb 1 kleine probleempje als je op het button dikgedrukt klikt komt er niet de tekst te voorschijn hier de link naar de source

Als het kan wil ik net als hier bij cp als je op die icon van website link klikt dat zon balkje verschijnt van hier de tekst invullen en zo bij alle kleuren en dik , en chijngedrukte dingen bij alle buttons eigenlijk!
    en bij IE doet hij het wel en bij Mozilla firefox niet:S

http://www.codedump.be/code/273/

Met vriendelijke groet

Haha jaa waarom hebben jullie bij jullie zelf dan niet ingebouwd

staat ook duidelijk link1.html link2 ,3 ,4 >< wie houden jullie voor de gek

je zou een strafpunt moeten krijgen wegens bedrog of een ban!

is bij familie shop die bug opgelost dat je bijv -999999 bommen koopt ofso ? of is die over het hoofd gezien ?

G4G.nl heeft een nieuwe eigenaar!
    En we mogen gewoon die source online hebben maar voor degene die G4g niet hebben pech gehad mensen niet doorsturen of zo gewoon voor jezelf houden.
    Wel moeten we een nieuwe layout opzetten in en out dat bijna niet erop lijkt.
    Dus is er iemand die een layout wilt maken en aan degene die de source hebben geven ik zal een forum maken een uitgebreide en een paar accounds en geef ik aan een paar mensen die g4g hebben en kunnen alles delen of CP moet maaken dat bepaalde mensen toegang krijgen tot het topic net als banditi G4G
    Met vriendelijke groet!

PS: MENSEN DIT IS NIET ZEKER IK HEB ZO TE HOREN GEKREGEN EN ER ZIT NOG ERGENS EEN COPYRIGHT HIJ MOET GEWOON NIET OP DE G4G LIJKEN DAN IS HET GOED!

De G4G source is illegaal.

Hier een quote van de eigenaar:

Jawel maar ik ga wel eerst via msn kijken wie erg geschikt is,
    Dan krijgen we vanzelf wel telefonisch contact.

Trouwens hier een voorbeeld:

Citaat

Dan stuur je een pb naar theblackman en vraag je hem om de SQL omdat hij hem heeft gepost?

Goh best raar als hij hem zou hebben zou hij hem tog erbij posten

De vorrige topic was gesloten :p
    Maakt niet uit maak die sql was niet de goeie ik heb het over de crimelife die hier op CP die door theblackman is gepost staat bij downloads die met die gladiator bij outgame

Heeft iemand deze MVG