Posts by cwcw
-
-
nee mafiabase is niet meer van mij ik had de domein tijdelijk nodig en klasgenoot van mij verhuurde hem tijdelijk aan me en hij heeft het nu terug
-
bij list.php je naam in zetten
-
alex ga nou niet de baas spelen de beheerders en de mods bepalen waneer hij dicht kan en degene die het topic heeft geopend en in dit geval ben ik dat
met vriendelijke groet
-
ik heb hier en daar geïnformeerd en die kerl met zijn bedrijf ofso maakt een deel uit van I-Med internetdiensten dus mensen wees gewaarschuwd
Diester:
Dit hoort eigenlijk tussen offtopic tags, hierbij moet je ook op het topic reageren.
Bedankt voor het bewijs maar het is helaas niet voldoende.
Er was bewijs geleverd dan hij het van RPG bunny had gehaald.ONTOPIC!
-
-
-
ik ken iemand die hem heeft hij verkoopt het voor 50 euro
-
Ja maar ik heb het ook allemaal uitgezocht maar uiteindelijk lukt het me niet
-
ja er staat include/config.php maar daar staat niks bij heet raar:S
-
ja oke
nu weet ik dat het verboden is aleen nog hoe je hem online krijgt -
Beste leden,
Ik heb zojuist de drugscartel source gedownload
ten eerste mag je deze wel online zetten?ten 2e waar moet ik mijn db gegevens invoeren ?
met vriendelijke groet,
-
Nog steeds niet
-
[offtopic]Ff vraagje wat houd banpunten in bijv 1 banpunt is 1 uur verbannen of 10 banpunten dan helemaal verbannen [/offtopic]
Nice die offtopic
-
maar wat ik raar vind dat zou hij het bij ie ok niet moeten doen tog ?
-
het kan me niet schelen wie je bent ik zeg de waarheid hij is leuk ik vind het een leuk layout
[offtopic]je moet je niet zo aangevallen voelen en ja als je echt fitty wilt kom naar amsterdam oost en niet stoer doen via msn btw jij krijgt nu volgens mij een banpunt ><[/offtopic] -
[offtopic]paraa je hoeft niet zo aan te vallen :S[/offtopic]
layout is wel nice
-
zo?
PHP
Toon Meer<tr><td class="inhoud" colspan="3" align="center"> function ubb(begin, eind) { var tekst = window.promt code('[code=php]','[/codee]\n'); <input value="Dikgedrukt" onclick="code('[b]','[/b]\n')" type="button"> <input value="Schuingedrukt" onclick="code('[i]','[/i]\n')" type="button"> <input value="Onderstreept" onclick="code('[u]','[/u]')" type="button"><br> <input value="Doorstreept" onclick="code('[s]','[/s]\n')" type="button"> <input value="Centreren" onclick="code('[center]','[/center]\n')" type="button"> <input value="Links" onclick="code('[left]','[/left]\n')" type="button"> <input value="Plaatje" onclick="code('[img]','[/img]\n')" type="button"> </td></tr> <tr><td class="inhoud" colspan="3" align="center"> var result = begin + tekst + eind; }
-
javascript snap ik niet echt wil je uitgebreid uitleggen aub
mvg
-
Is op alle dingen ook bij kleuren enzo