Posts by cwcw

nee mafiabase is niet meer van mij ik had de domein tijdelijk nodig en klasgenoot van mij verhuurde hem tijdelijk aan me en hij heeft het nu terug

alex ga nou niet de baas spelen de beheerders en de mods bepalen waneer hij dicht kan en degene die het topic heeft geopend en in dit geval ben ik dat

met vriendelijke groet

ik heb hier en daar geïnformeerd en die kerl met zijn bedrijf ofso maakt een deel uit van I-Med internetdiensten dus mensen wees gewaarschuwd

Diester:
    Dit hoort eigenlijk tussen offtopic tags, hierbij moet je ook op het topic reageren.
    Bedankt voor het bewijs maar het is helaas niet voldoende.
    Er was bewijs geleverd dan hij het van RPG bunny had gehaald.

ONTOPIC!

Ik heb hem online gezet mijn site is offline gezet ik moest de echte versie kopen ofso :S maarja was 5 euro en mij leden zijn er blij mee:P ik ga dit uitbreiden en dan vrijgeven;)

Beste leden,

Ik heb zojuist de drugscartel source gedownload
    ten eerste mag je deze wel online zetten?

ten 2e waar moet ik mijn db gegevens invoeren ?

met vriendelijke groet,

het kan me niet schelen wie je bent ik zeg de waarheid hij is leuk ik vind het een leuk layout
    [offtopic]je moet je niet zo aangevallen voelen en ja als je echt fitty wilt kom naar amsterdam oost en niet stoer doen via msn btw jij krijgt nu volgens mij een banpunt ><[/offtopic]

zo?