Posts by cwcw

nee ik heb geen prentium 1 ><
    jij wel denk ik

laat maar ik ge hier niks meer geggen mensen worden al erg jaloers ik post de foto wel als mijn kamer klaar is dan pas praat ik weer verder :)

ik zal ff foto van mijn buro maken als we verhuisd zijn en alles binnen hebben enzo ik maak een game kamer met ps3 xbox wii 4 ibooks 2 imacs 2 hp lappie en 1 hp pc :P kijk maar dan welke mooie is ><

Goedso
    En als ik dit layout zo zie dan denk ik dat je het gaat maaken ;)

Ga zo door!

BTW

Ken je iemand die kan basen dat ensen heb gelijk kunnen gebruiken ?

Of wie dit leest als je gratis zou willen basen meld dat hier aub !

[offtopic]@ cass als je het niet mooi vind reageer dan niet want deze is niet standaard enige standaard die hier is is dat op je oude fiets [/offtopic]

@ rickown

Zou je deze niet gratis zetten ?
    dan maken er mensen gebruik van en als er veel mensen gebruik van maken dat willen ze meer werk van jou zie en at kun je goed verkopen

maar je moet het zelf weten jij hebt moeite hiervoor gedaan

was gewoon een tip van me

Met vriendelijke groet

haha nee ik heb geen bewijs maar hij had het als eerste en ik krijg vaak van hem cartoons en dit is duidelijk van hem zoals je zien op de link hierboven is nog the godfather en de man met de kaarten dezelfde cartoon wijze

is teveel reclame en staan niet op volgorde :P

ik kan niet zien welke volgorde het is

iemand anders /?

of ken jij nog een andere?:P

nee login is goed en prijzen ook anders word het teveel geel is echt mooi hopelijk kun je het in html maaken dat we hem kunnen gebruiken

MVG

Heey allemaal weet iemand toevallig waar ik Lost season 3 t/m 5 online kan bekijken met nederlandse ondertiteling?

Met vriendelijke groet

ik kon helaas je pr screen niet zien om het te oordelen

[offtopic]
    als hij niet gebruikt mocht worden zou het wel op de site zelf staan wel raar dat de eigenaar zo opeens verschijnt mods/ beheerders willen jullie ff ip chek doen voor te kijken op RZDESIGN niet overheen komt met een andere ip accound volgens mij is het wel het geval hier [/offtopic]

MVG