kijk bij mafiaway of bij drugscartel source
Posts by cwcw
-
-
zou iemand mijn vraag willen beantwoorden?
-
Ik wou even vragen is er echt niemand bugs tegengekomen is het hellemaal bugloos ik hoorde iets over belsysteem maar waarschijnlijk heeft hij gewoon geen mollie id ingevuld
mvg
-
[offtopic]Voor leden die tegen andere leden gaan zeggen ga zelf updates toevoegen
er staat duidelijk:In dit topic kun je dus alle bugs melden en de updates die je wilt.
[/offtopic]
ik ga ook aan criminolz werken ik zal ook wat updates voor ons maken
mvg
-
oke als van jou gesloten mag worden plaats geen reactie meer
-
Nee is niet erkend daarom vind ik dat hij wel erkend moet worden als erkend word dan krijgen de armenen hun land terug toch ?
-
Ik heb niet zon verstand van namaken richard jij wel denk ik maar ipod word ook nagemaakt als maar niet presies het zelfde is is het goed
-
Killingdevil als je niet weet waar over je het hebt zeg dan beter niks
-
sorry heb ik ff niet meegekregen
-
kijk die reacties die turken zetten zegt al genoeg
-
is deze wel leggaal ?
-
Dat allemaal is altijd nog erkend
ik bepaal zelf wat ik doe en er is ook gedemonstreerd
en over genocide is ook wekelijke materiaal
-
Ja en daarom vind ik raar ales is erkend en de armeense genocide niet daarom vind ik dat die erkend moet worden
zoals ik het als zei dit zou geen leugen zijn
zoiets kun je gewoon niet verzinnen en de fransen hebben hun ogen geopend en die hebben het erkend nu de rest van europa en de vs nog dan pas zou armenie teminste hun land terug krijgen en de rest van de wereld ziet wat er gebeurt is -
@deathkill waar heb jij het dan over dood aan ziekte weet je wel waarover je praat dus in 2e wereld oorlog is iedereen ook doodgegaan aan ziekte nee!
MIJN PUNT IS dat de genocide erkend moet worden en ik aan mensen wil laten zien wat mij geraakt heeft als je niet wilt weten hou dan je *** dicht
-
Turkeye wou in de eu maar door de genocide mocht het niet
maar nu zeggen ze laat turkeye in de eu dat dat niet weer gebeurt dit heeft Obamma gezegd
-
TNX W0utR
Btw als dit niet waar was zou BBC nooit dit op zijn channel laten zien:
-
Je moet je ****
FEIT
Als jou voor ouders zo werden gemarteld was je nu anders aan het praatenFEIT
De meeste turken zijn nog steeds zo want ze zijn er torots opFEIT
als jij niet weet waarover je praat hou dan je mond dicht
-
-
ben je nou dom of lijk je dat ik zei moslims dooden alle christenen
en hitler dode alle joden dus dat is een hele grote vergelijking
-
Hij is een turk dus hij moet wel zijn land verdedigen hij gaat niet zeggen wij waren fout
als je een beetje nadenkt snap je het
@ umut
praat niet over aandacht treken want hrant dink was een journalist die over de genocide hij is ook vermoord door turken dus ge niet zeggen dat dit niet waar is anders lieten zijn hem zijn gang gaan als er geen sprake is van genocide