er zit een fout bij verzilfer code bij callcredits je ontvangt hem niet bij db staan niet callcredits maar callcredit de s ben je vergeten
Posts by cwcw
-
-
Citaat van deathkill
http://pro-tuner-evolution.eu kijk maar
de map compiled chmodden naar 777 -
Ik vroeg niet wat het is maar wat is de probleem -_-"
-
ik bedoel eigenlijk msn invite chmodden en wat is er met phpmail ofso
-
ja weet ik ik heb het al gezien maar met db conectie is het goed en hoeft niet ingame/im maar gewoon images/sooters
-
is cool maar ja als jou zou willen vragen invullen want heb echt geen tijd voor
-
ik snap hem
-
wat kun je met rijbewijs doen als je het gehaald hebt ? autos jatten enzo ?
-
ja lekker man
als je admin menu zou willen maken dat je berichten kan lezen bannen en ip chek ik ben zelf bezig met scooter menu
-
Als je het niet erg vind wil ik de certificaat maken ik wil scooter opties en auto opties ik maak scooter garage, stelen, en scooter race.
Probeer iets leuks te verzinnen zoals bij mafiaway maar in plaats van 2x bellen 5 x bellen ofso voor massabericht
is maar een voorbeeldje
-
nee we doen het gewoon als bij banditi updates posten en jullie mogen zelf inbouwen mischien wilt iemand als os banditi maken maar ja ik hoop dat veel mensen updates gaan maken ik weet nog niet goed hoe deze systeem werkt ik ben ermee bezig MVG
-
chmodden -_-"
-
-
dan ben je niet slecht bezig gebeurt gewoon niks bahalfe als een bestand 755 moet zijn en je hebt hem 777 btw jou hele source is we chmod
zeg niet dan ben je slecht bezig geef antword op mijn vraag :p
-
heb ik ook gedaan
-
hoeso is niet goed als je source chmod -_-"
-
rolf?
-
probeer ff je hele source te chmodden
-
Hier post is al mijn updates
________________________Criminolz Updates
________________________Update 1: Scooter Menu
Downloadlink: http://mafiabase.nl/scripts/scootermenu.rar
Wat is nog niet helemaal af: bij scooter certivicaat heb ik niet alle vraagen ingevuld met antwoorden wel heb ik de plaatjes dus als iemand dat wilt doen en hier wilt posten tnx;)
________________________Bedanken:
________________________Ik wil mafiabase nog bedanken
dat ik zijn domein + ruimte mag gebruiken
________________________Btw dit wil ik nog even kwijd als je iemand werk gebruikt toon je dankbaarheid dan en ga niet online zetten en w8en tot hij een nieuwe maakt zeg wat je ervan vindt dat geeft motivatie
Met Vriendelijke Groet,
Cwcw -