Posts by cwcw

Heb je links voor me van Deviandart waar je ze duidelijk kan zien + Downloadsite en Msn invite mag ik gewoon verkopen ik heb gewoon licentie ;)

Beste CP,

Zoals de meeste van jullie hebben gezien dat ik verbannen was vanwege een "illegaal website cheken"
    daarom open ik dit topic om te horen wat illegaal is van crimeway.com !

Zie jij een illegaal scripts source of layout post de titel dan hier

Ik zal nieuwe updates zelf maken dan weet ik dat het 100% legaal is !

En als iemand voor mij wilt helpen met updates maken bijv scripts layouts sources dan kun je contact met mij opnemen je verdient 70 % van de winst!

Je krijgt geen toegang tot de ftp!
    Je overhandigd mij de zip bestandje dit zet ik online en je krijgt maandelijks te zien hoeveel hij verkocht is.

Met vriendelijke groet,
    Cwcw

@ Stan

Aub meer informatie via pb met daarin welke layout en wat niet goed is we kijken of ik het kan oplossen en als dat niet het geval is haal ik het van de site af en krijgt u uw geld terug en mag u de layout gewoon houden :)

Met vriendelijke groet,

Cwcw

SkyNet Als je denkt of zeker weet dat er een script of een layout bij zit dat illegaal is kun je het aan mij laten weten dan ga ik het verder dieper bekijken.
    Zolang ik weet is alles wat ik nu heb is legaal ik heb ze ooit met door verkoops rechten gekocht

Met vriendelijke groet,

Cwcw

Beste leden,

Sinds kort heb ik een download website namelijk: http://www.crimeway.com

Wat vinden jullie ervan ?

Ik heb allemaal scripts en layouts erop gezet die ik ooit gekocht heb en die ik door mag verkopen!

De source van crimeway zelf heb ik niet zelf gemaakt.

Wat vinden jullie van de indeling de prijzen etc.

PHP
    Cijfer: 0/10
    Prijzen cijfers: 0/10
    Uiterlijk: 0/10
    Texten: 0/10

Met vriendelijke groet,

Cwcw

nee beetje raar want je zei tegen hem ik heb het geld over gemaakt terwijl het niet klopte en je begon te dreigen als je morgen neit stuurt bla bla bla maar hij zal kijken of hij ook hiervoor een aanklacht kan indienen hij is er mee bezig ;) maar ik maak de topic niet meer vies ik wou alleen ff waarschuwen voor de gene die fehrat nog niet kennen;)

ik hoef ook geen reactie op deze reply

Ferhatje je bent een oplichter jij zult nooit betalen ;)

Letop mensen!

Als hij eerst zielig gaat doen van stuur nu ik wil alfast beginnen etc. je krijgt alle updates enzo de belcode komt op joun naam gewoon niet geloven zeg eerst geld dan source want dit wou hij ook proberen bij mafiabase maar het is hem niet gelukt!

Nee zie dit maar als een soort donatie voor moeite etc ;) ik vraag geen 1000 euro voor ik verkoop als het ware mijn tijd en moeite :p

Beste leden,

Omdat ik samen met mafiabase mafiabase.nl ga beheren,
    Hoef ik de crimeway source niet meer.

Ik weet niet of dit nog wat op kan brengen maar we zullen het zien.

De source zie je via het volgende link:

http://www.crimeway.com/cw

Ik heb allemaal updates uitgevoerd van cp en zelf ook updates toegevoegd

Omdat eens 50 euro is geboden begin ik met 30 euro,
    Opbieden kan met €2,50

[offtopic]Kom niet aan met het is te duur etc als je hem te duur vind dan hoef je hem ook niet te kopen en ik heb heel veel tijd en moeite aan besteed[/offtopic]

Met vriendelijke groet,
    Cwcw