Posts by cwcw

Ik vraag geen rating, het mag natuurlijk wel,

Ik vraag wat kan beter waar kan ik het leren war moet beter etc. je leest volgens mij niet goed?

Skynet in plaats van mij af te kraken kun je beter zeggen wat ik wel moet doen en mijn nivo in designen is idd laag zoals ik dit ook aangaf;)

Nee ik wil leren en uiteindelijk is de bedoeling dat ik wel geld kan verdienen maar ik zal ook vaak gratis dingen voor cp maken ;)

Citaat

Ik ben zelf bezig geweest om een beetje PSD layouts maken onder de knie gekregen ik ben er nog lang niet maar ik heb nu een layout die ik met doorverkoop rechten heb gekocht bewerkt hier de resultaat:

Zoals ik al zei ik ben net begonnen en ik heb inderdaad dat layout bewerkt :)

Beste leden,

Ik ben zelf bezig geweest om een beetje PSD layouts maken onder de knie gekregen ik ben er nog lang niet maar ik heb nu een layout die ik met doorverkoop rechten heb gekocht bewerkt hier de resultaat:

Layout 01: http://www.crimeway.com/layouts/layout 01.gif

Graag jullie reacties,
    Kritiek is ook welkom!

Ik wil zelfstandig psd layouts maken zonder ze te bewerken en als ik dat goed kan wil ik later leren basen ik zal de eerste paar layouts voor jullie gratis basen maar ik ben er nog lang niet dus jullie reacties zijn voor mij van groot belang:)

Met vriendelijke groet,

Cwcw

Binnenkort komen er zelfgemaakte PSD bestanden heb jij een verzoek bijv een crime PSD etc post het dan hier dan maak ik het en ik zal ze ook hier op CP aanbieden!

Als je veel opties hebt denk ik dat je veel leden zult trekken en als u altijd voor uw leden klaarstaat denk ik wel dat dit gaat werken ja :)

@ Xsenti ten eerste, je hoeft niet zo te reageren ik blijf netjes ;)
    En ten 2 e als je een post boven mij kijkt had je gezien dat ik het niet tegen jou had maar tegen Ydersloot.

-Nick ja ik heb deze met doorverkoop rechten gekocht :)

Met vriendelijke groet,

Cwcw

Ferhat ik snap niet waar jij je om druk maakt,
    Ik wil het op deze manier doen:)
    Toch bedankt voor je tip ;)

Met vriendelijke groet,

Cwcw

Ik heb hem via msn gekocht met doorverkoop rechten en ik heb van de eigenaar van ultimategun gekocht en dat is ongeveer 1 jaar terug maar als u bewijzen hebt dat deze van u is zal ik hem eraf halen met alle verkoops statistieken en krijg jij al mijn verdienden wat ik verdient heb op dit layout.

Met vriendelijke groet,

Cwcw

Superior Ja dat klopt inderdaad je krijgt de pr screen van de statistieken en als je dat niet geloofd zullen we een verdere oplossing zoeken bijv aan het eind van de maand met de inlog gegevens op targetpay of mollie inloggen:)

(dit is geen oplichting!)
    Mocht het wel zo zijn mag de mod me een ip ban geven, en mogen jullie me aangeven. waarom zeg ik dit: Ik heb es gehoord van dit lijkt op een oplichting etc..

Met vriendelijke groet,

Cwcw.