Posts by cwcw

Beste leden,

Na aanleiding van mijn vorige topic over de verkiezingen wat de mod had gesloten omdat het uit de hand was gelopen en wat ik zeer terecht vond om hem te sluiten zag ik dat een aantal van jullie nog niet mochten stemmen,

En ik was benieuwd naar hoe oud iedereen is,
    Ik zal beginnen met mij.:cheer:

Leeftijd: 18 Jaar
    Maand: Februari
    Sterrenbeeld: Vissen

PHP
    Leeftijd:
    Maand:
    Sterrenbeeld:

Met vriendelijke groet,

Cwcw

mafiacorruption

De source + domein + doorverkoops rechten 20 of 30 euro

als 20 euro is is mijn bod nu geplaatst en wil ik meteen betalen!

Als je kan bewijzen dat dit legaal is

Ik zou de blackberry storm 2 nemen veel en veel beter je betaald 1% voor de naam 99 % voor de materiaal ik heb zelf de blackberry bold 9700 is ook mega vet !

Ik kan wel proberen een gratis psd voor je maken als je intresse hebt maar zal wel tijdje duuren maar ik denk niet dat jullie een beginner nodig hebben ? maar weet niet wie ze kan basen etc

Op rpg bunny is er zo iets die kost maar 25 euro ik weet niet of het uniek moet zijn als je die download kun je hem doorsturen zal ik voor je bewerken tot het niet zichtbaar is zat die van rpg bunny (ik hoef hier niks voor:)) Dan scheelt dit je al een hoop en kunnen ze jou meer betalen :)

Met vriendelijke groet,

Cwcw

@ Lancer bedankt aan de stats balk had ik niet gedacht ik zal er gelijk werk van maken en neem dit ook mee in mij volgende layout!

@ NielsB thanx voor de rating ik heb PSE7 dat is niet echt de geschikte versie voor een layout maar ik ga photoshop CS5 bestelen en dan hoop ik meer van te leren

Met vriendelijke groet,

Cwcw

Beste leden,

Bijna niemand had het verwacht maar Dhr. Wilders had de meeste zetels maar liefst 22 dus de grote winnaar.

Op wie hebben jullie gestemd?

Ik zelf heb niet gestemd.

Met vriendelijke groet,

Cwcw

Jammer dat deze topic uit de hand is gelopen maar ik vind het terecht dat de mod deze heeft gesloten.

@ JoellekeB bedankt voor je rating,
    Ik heb niet echt aandacht aan de layout besteed als ik eerlijk ben,
    Heb maar snel gemaakt zodat er een header was :p

De copyrights zal ik veranderen
    En de volgende keer beter op letten!

Wel hoge voor men 1e layout zo hoog had ik zelf niet geschat :D

Nog meer mensen ?

[offtopic]Met welke photoshop doen jullie die animatie kan het ook met pselements7 ?
    [/offtopic]

Beste leden,

Ik zie vaak nog dat mensen gebruik maken van de Mafiaplace source en dat deze zelfs hier nog op cp staat,
    Ik wou laten weten dat ik geen toestemming hiervoor heb gegeven,
    Ik vraag jullie vriendelijk deze af te halen als u er gebruik van maakt!

Hoe is dit op het internet gekomen?: Omdat ik zo dom was iemand te vertrouwen die ik pas kende namelijk Wayki ofzo.

Met vriendelijke groet,

Cwcw

Beste leden,

Zoals ik de vorige keer aangaf zou ik beginnen met het maken van layouts,
    Ik ben bezig geweest en hier het eind resultaat,
    Wat beetje dom was :$ ik heb de layout niet als pas maar heb ik opgeslagen als .gif :P
    Dit kan ik later nog veranderen maar wat ik absoluut niet wou bij deze layout is dat ik hem ging verkopen,
    Ik zal nog meer layouts maken deze wel met psd en zal ik hem hier ook vij geven als je deze layout wilt mag je hem gebruiken.

Layout 01:

[offtopic]Voor de klikkers: http://www.crimeway.com/layouts/Layout%2001.gif[/offtopic]

PHP
    Rating: 0/10
    Tips:
    - Punten:
    + Punten:

Met vriendelijke groet,

Cwcw

Ik weet niet of je hem gedownload hebt blijkbaar niet dus houd je commentaar voor je als je niet weet welke source het is dit is zelfgemaakt ;)