Posts by lhmedia

@hierboven

ik wil niet vervelend doen meer deze jonge moet echt op zoek gaan naar tutorials. kijk eens op shootnshop.nl of tik bij google in photoshop tutorials. doe eerst tutorial voor tutorial en ga dan combineren en kijken wat mooi is.

je leert photoshop echt niet in een paar dagen je bent hier meer als een jaar mee bezig.

probeer niet zoveel effecten door elkaar te gooien want wat ik nu zie is een rommeltje aan effecten die je over elkaar heen hebt gegooit.

begin eerst met een goeie achtergrond dat is de basis en probeer dan de tekst zo aan te passen dat die goed bij de achtergrond past. want wat je nu hebt past gewoon totaal niet bij elkaar.

zoals verschillende leden al gezegd hebben en wat ik ook al vermeld heb is: ga aub eerst tutorials volgen het duurt even om het te leren. maar het eind resultaat mag er vaak wel wezen.

verder wens ik je heel veel succes.

mvg.

gamersgate is vooral voor mac pc's als ik het zo bekijk ik heb de gok genomen en ben momenteel call of duty mw2 aan het downloaden zie een licentie code staan ik zal jullie laten horen hoe het is afgelopen.

ze hebben een eigen download manager en die haalt de game op zoals ik het begrijp uit de tekst op de site. maar kan ik dan wel online gamen als ik call of duty aanschaf want zonder online game mode vind ik die spellen niks aan.

hallo allemaal,

Ik zat te kijken waar ik het goedkoopst online games kon kopen en ik kwam uit op gametron.nl dit is een site waar je een spel koopt en dan kunt downloaden. nu vraag ik mij af of hier ook de online mode bij zit zoals bij call of duty. dit kan ik namelijk niet vinden. en weet iemand hoe dit precies in zijn werk gaat? want mijn internet vliegt er wel is uit dat ik dan niet een game heb gekocht zonder dat ik hem heb. hopelijk hebben jullie wat meer informatie voor mij.

edit
    ik zie zojuist dit op de site staan:

"Downloaden is heel eenvoudig. Nadat je een aankoop hebt bevestigd, haalt een downloadmanager alles voor je binnen. Als alles is gedownload, installeer je het spel en ben je klaar om te spelen. En als je in de toekomst opnieuw je game wilt downloaden dan kun je dit altijd kosteloos doen."

mij lijkt dat dit onmogelijk is bij online games want dan ben je een licentie nodig en die kun je maar 1 keer gebruiken.

bij voorbaad dank!

ja ik krijg gewoon de melding geen verbinding beschikbaar. het probleem begon bij mij net toen vodafone die grote storing had dus ik heb die storing netjes afgewacht want dacht dat het daar aan kon liggen maar tot op de dag van vandaag nog steeds geen internet.

doe je netjes die laatste is ook wel goed gelukt zou enkel niet echt meer met bevel and emboss gebruik bij zulk soort designs. verder ga zo door! zou wel is een template van je willen zien.

zelfde probleem hier met een gt - b5510 het is 2 maanden goed gegaan bij mij totdat ik vergat tegoed op te waarderen dit heb ik 2 weken daarna gedaan en heb toen opnieuw me blox geactiveerd ma kan nog steeds niet op internet. heb van alles geprobeerd nieuwe apn instellen hard reset en een topic geplaatst op de helpdesk geen van de manieren hielp bij mij zit er nu aan te denken om weg te gaan bij Vodafone en een abonnement te nemen.

kijk er zit in een verschil tussen nep en namaak. nep is bijvoorbeeld dezelfde look maar met bijvoorbeeld een spelfout in de naam dit is dus gewoon legaal het lijkt er erg veel op maar het is niet exact hetzelfde. namaak is gewoon een replica en dit mag dus weer niet. kleding winkels halen het bij groothandels vandaan waar jij als kleine particulier waarschijnlijk niet zomaar tussen komt omdat je te kleine hoeveelheden afneemt. over amerika zou ik het eigenlijk niet weten.

dus echte pluspunten zijn er niet? die pc wou ik dan gewoon gebruiken om dingen snel op te zoeken niet echt een pc die constant in gebruik is. en een ander besturingssysteem leek me wel een keer leuk maar echte voordelen zitten er dus niet in?

verzonden de site's mag je hier van mij wel posten de meesten kennen die site's wel ik heb je er ook wat info bij gedaan. als anderen het nodig vinden om die info te willen weten moet je mijn hele pb maar posten.

als het eigen gebruik is zou ik dat spul uit china halen het kost niet wat en als je zuinig bent met je spullen gaat het best lang mee. heb een adidas trainingspak in de kast liggen die ik 1 jaar geleden heb gekocht en ziet er nog goed en een aantal caps die er nog steeds goed uit zien.

ik denk niet dat je veel winst gaat halen als je spullen bij een groot handel weghaalt uit de benelux. tenzij je erg grote partijen koopt. en je zult waarschijnlijk een afname contract onder je neus krijgen. zodat jij wel moet verkopen. maar wat is precies je bedoeling hiervan als ik vragen mag? even snel geld verdienen of vind je het leuk om te doen?

als je spullen uit china enz. haalt lijkt het heel erg op echte spullen alleen de kwaliteit is een stuk minder schoenen bijv moet je niet gaan wassen die uit china komen dit zou wel kunnen met schoenen uit nederland. ook shirtjes met opdruk is de opdruk zo uitgewassen. tenminste dit is mijn ervaring.

is zoiets niet illegaal? en als je spullen uit China haalt heb je grote kans dat je als nog belasting moet betalen bij de douane. wij deden dit ook met kameraden dan bestelden we een lading caps enz. voor eigen gebruik is vaak goed gegaan tot we ineens 90 euro moesten aftikken aan de bezorger toen was het geld wat we eraan verdient hadden snel weg. maar het precieze weet ik er niet van om eerlijk te zijn.

hallo allemaal,

Ik heb hier een pc staan met windows xp erop en heb veel dingen gehoord over ubuntu, maar wat zou nou echt de voor en nadelen ervan en hoe weet ik zeker dat mijn pc dit systeem kan trekken. en is een dual boot echt nodig of kan ik ook alleen ubuntu draaien? als jullie specs nodig zijn van de pc hoor ik dat graag en zal ik ze posten.

indien je enkel ubuntu kan draaien zou ik graag een goeie backup van me pc hebben maar het windows backup programma vind ik niet wat. deze backup zet ik dan over op mijn huidige pc.

met andere woorden ik zou graag de echte ups en downs willen weten van dit besturingssysteem en wat jullie ervaringen ermee zijn.

mvg. Lars

ik heb het probleem gevonden er zat een heel klein breukje in mijn vga kabel. ik heb een nieuwe gekocht en het probleem is opgelost. heel erg bedankt voor jullie snelle hulp. bij deze mag er dus een slotje op:slotje: