Posts by Nick

waarom 1 == 1? dan kan er toch net zo goed niks staan?

zo bedoel jij? werkt ook niet

Parse error: syntax error, unexpected T_ELSE in /home/a3285623/public_html/pagina/login.php on line 20

die kreeg ik net ook, wat er op wijst dat de if-else constructie niet juist is maar hoe dan?

Ik ben nu voor de eerste keer een login aan het maken. Voorheen pakte ik altijd een werkende login, maar wil het nu toch zelf proberen.

Ik heb dat hij de gegevens controleert. Dat werkt allemaal, maar hoe maak ik nu een sessie? Ik heb op internet wel gelezen hoe het werkt, maar dan krijg ik steeds parse error's en snap ik het helemaal niet meer.

Kan iemand helpen?

Dit heb ik al uitgebreid gegoogled ;)

Je moet toestemming hebben van de betreffende club/speler/zaakwaarnemer daarom dat ik dit pas als laatste doe, als het een zeer grote toegevoegde waarde is.

OSM heeft alle rechten klopt. Dit ben ik niet van plan om te doen, aangezien alle licenties aardig wat kosten (dit kan nog gekocht worden als het goed loopt). Daarom lijkt mij persoonlijk dat niet leuk omdat je dan "nep" spelers moet coachen.

Citaat

Toch zou ik als ik jou was eerst goed gaan nadenken of je dit wel wil én kan

Dat ik het wil staat vast, ik ben al even voor ideeën aan het kijken. Of ik het kan is het tweede, daarom ga ik er nog niks voor kopen. Zelf proberen is altijd goed, ik kan ook meteen zeggen "dat kan ik niet" dan kom je nooit ver!

Bij de hattrick weg moet je zelf een club opbouwen en zijn de onbestaande spelers niet erg.

Klopt maar op zich trekt mij hattrick meer. (daar kan je zelf bijna alles realistisch regelen en realistische speeldagen), bij OSM meer fantasie, ik zelf houd hier niet zo echt van. Maar misschien is het in het algemeen wel beter.

En ja frisse layout heb ik op mijn lijstje, wel maak ik hem in een "makkelijke" layout waarna ik een mooie laat maken.

Ik ben van plan een voetbalspel te maken (eerst ideeën opschrijven en dan beginnen)

maar welke richting zal ik opgaan, waar is de meeste ruimte in? De richting van OSM (onlinesoccermanager.nl) of van hattrick.org (meer uitgebreider het trainerschap)

ik heb zelf ookal ideetjes er langs.

Ik heb een admin logboek gemaakt (zodat ik in de gaten kan houden wat andere admins doen). De logs komen in de database en deze pakt hij er met een while functie uit. Hij pakt ze er goed uit, echter krijgt de eerste de goede opmaak en de volgende niet. Hoe krijg ik dit goed?

script:

voorbeeld: http://vgame.webege.com/ingelogd.php?p=admin/log