Dein, een minilaptop heb ik. Maar ik vind dit een erg onhandig ding. Het gaat me niet op spellenn te spelen.
Posts by jgdonleach
-
-
Beste leden,
De laatste tijd erger ik mij steeds meer aan mijn laptop, te zwaar, en mij telefoon, te klein scherm. Daarom ben ik op zoek naar een tablet. In de folders zie ik steeds vaker een ander merk tablet van uiteenlopende prijzen. Maar nu is mijn vraag.
Welke tablet heb ik nodig en kan ik het beste kopen?Eisen:
Niet te groot
Wifi hebben
Maximaal 450 euro kosten
Software maakt me niet uitGraag hoop ik op serieuse reacties en het liefst ook ervaringen van jullie.
Mvg,
Gerben de Boer -
Cijfer: 6/10
Evt waarde: Nu 10 euro
Minpunten: Nog niet af
Tips/Ideeën: Als hij af is kan hij beter worden beoordeeld. -
Iedereen nog de beste wensen voor het nieuwe jaar. Ik ben net terug uit het mooie Gran Canaria. Daar heb ik zelf voor 150 euro aan vuurwerk gekocht. Wat eingenlijk niet een mag. Maar daar rijden maar 10 politie auto's in de plaats waar ik zat.
-
Zoals mentimjojo ook zegt kun je beter de prive gegevens weg laten. Ook kan ik nergens vinden waar staat hoeveel geld je krijgt per klik. Dit lijkt me wel handig voor de toekomstige leden.
-
Mijn tip: Koop geen GIO, heb er al 3x problemen mee gehad en het is een telefoon die erg snel erg traag word.
-
Citaat van R-Mijnten
Ik heb nog een layout liggen.
Die was hier ooit is gratis uitgegeven:
http://r-mijnten.nl/1.png
http://r-mijnten.nl/2.pngGeen van beide layouts zijn door mij gemaakt, bewerkt of enige andere vorm.
Deze mag niet worden gebruikt voor een open source. Weet niet of je dat weet? -
eeyk, is een pompoen en daar een mondje uit maken.
-
Welke layout word erbij geleverd?
-
Dat vind ik dus ook met sint maarten, gewoon uitlachen. Zingen vet slecht en dan zeg je goed gezongen hoor.
-
Bedankt, is opgelost.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.10.11 20:19:40:
:slotje: -
Ik ga lekker niks doen vandaag. Geloof er niet in.
-
Ik starte net mijn internet explorer op. En toen kreeg ik dit:
Dit kwam gewoon uit het niets. Is er iemand die weet hoe dit weer weg krijgt. Ik krijg het steeds als ik een nieuwe pagina open.
Mvg, Gerben
-
Ik weet niet of je weet wat een mengpaneel is. Dit zijn gewoon dj controlers/mixers. Mengpaneel is een grote kast met schuifjes en ronde dingen die je kunt omdraaien.
http://www.bax-shop.nl/pa-stud…ekijk-alle-producten.htmlIk zou voor nummer 1 gaan, die is het beste.
-
U zegt dat de layout gesliced zijn.
Maar er staat ook bij "HTML, is niet inclusief, u kunt deze wel bestellen bij uw design voor een vermeerdering van 50 euro." Een geslicede layout is in HTML dus hoe zit dit? -
Ik heb hem nu opnieuw opgestart en als ik nu volume verander blijft hij niet staan.
Jasper gewoon windows pc.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.10.11 22:50:59:
Als ik nu mijn < of > indruk krijg ik rare geluidjes uit mijn computer een soort tsssssss. Alsof er echt iets naar links of rechts schuift. Dit hoort toch niet zo? -
Viruscanner heeft al gedraaid vanmiddag. Geen virussen, malware en spyware. Ik heb ook geen update's geïnstalleerd. En bij ConfIguratiescherm staan geen conflicten. Ook heb ik er geen installatie cd erbij. Wel een herstel cd.
-
Beste CP Leden,
ik heb sinds vanochtend een raar iets op mijn computer.
Ik zette net mijn volume via het toetsenbord weer zachter en toen kreeg ik weer het zelfde als vanochtend. Zoals jullie op onderstaand plaatje kunnen zien, zie je dat het plaatje van het geluidniveau in het scherm blijft. Ook kan ik via het toetsenbord de volume niet meer regelen.
http://www.sensco.nl/muziek.pngAls ik hem uit zet is het weer goed, maar dan na een keer volume zachter of harder te zetten blijft hij weer staan.
Heeft iemand een oplossing?
Ik denk zelf dat er iets is met mijn knopje, want als ik volume via computer zelf harder zet gaat hij automatisch weer zachter.
Mvg, Gerben
-
-
Als ik zou kiezen zou ik de Samsung Galaxsy S Plus nemen, wel heeft 1 op de 10 een slecht scherm, controleer dit dus meteen. Dit is wel de snelste van de drie.