Ik vind dat je V1 beter kan deleten. De kleur gebruik bij V2 is niet echt goed. Ik zal zeggen: Volg nog veel tuts.
Posts by jgdonleach
-
-
@koen, ik hoop wel dat je dat van dat automatisch selecteren van zoek venster wel gaat veranderen. Want de test is bij mij niet goed doorstaan.
-
@koen, elke maand verwijderen werkt beter.
-
@koen, dat hij automatisch zoekvenster selecteerd is erg iritant vind ik. Als ik pagina naar beneden wil via pijltje. Dan moet ik eerst weer klikken. Denk dat hier meer mensen van hebben.
-
Ik ga gewoon de grens over, en zoek in een winkel
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.12.10 18:45:03:
Ik ga gewoon de grens over, en zoek in een winkel -
Ik haal altijd alles uit duitsland. En dan via schoonebeek de grens over. Staat nooit politie. Alleen op oudjaarsdag:).
-
Domeinnaam(en) te koop:
crimos.nl (loopt af op 21-11-2011)
crimos.com (loopt af op 08-11-2011)
Hosting: Op crimos.com domein.Prijs:
Beginbod: 30
Buynow: 50Huidige registrar:
Mijn DomeinDomeinen zijn apart verkrijgbaar:
NeeStatistieken:
Geen statistieken, omdat ik er niks mee heb gedaan.Betaling via:
Paypal | Overschrijving | Wallie(extra Kosten) -
Drugsfanaat is zelfde source, alleen andere layout. Die was toen bruin. Heb alleen geen online demo.
-
Drugsfanaat volgensmij.
-
Volgensmij is dit de drugsnogwat source met andere layout. En die source heb ik ooit van iemand gekregen.
-
Ik heb precies zelfde sinds dat menu.
K.Rens het is niet Je criminalspoint team voor iedereen, dus ik zal je weghalen.
-
Even een vraag, is het niet gewoon een soort dealer game???
-
-
Dat menu herlaad steeds, daardoor komt het.
-
Het tarief bedraagt € 195,= per webshop per jaar (excl. 19% btw).
Maar laten we wel even ontopic blijven(in een offtopic topic), anders word de crew boos.
-
Helaas heb ik mijn layout niet kunnen vinden. Dus helaas.
-
Ik werk met google chrome, dit omdat ie steeds slechter word.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.11.10 20:02:40:
Volgensmij klopt er echt wat niet, want ik krijg steeds als ik 1 pagina in tabblad laat open staan, dat ik de site aanval. -
Post je css is, kan handig zijn.
-
K.Rens, volgensmij is het nu goed. Maar krijg nu steeds u lijkt de website te hebben aangevallen, kom over een uur terug. Terwijl ik laatste half uur niet actief ben geweest.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.11.10 19:30:58:
Nu krijg ik dat menu wel weer fout. Maar toen ik net cookies had verwijderd was het wel goed. -
http://www.webshopselect.nl/
kost wel 16,25 p/m. Wel duur maarja.