Als ik het goed begrijpt bedoeld u iets zoals dit:
http://www.borgcars.nl/
Posts by jgdonleach
-
-
Live mail is een goede anders kom je in outlook(niet gratis)
-
Ik vind de content niet echt wat met een dj te maken hebben, ik vind het meer een content voor een nieuws site. Ik zal zelf de content breder maken zodat je er echt tekst in kwijt kunt.
Voor de rest redelijk 6/10
Waarde: niet meer dan 15 euro
Edit: -
Ik krijg ook meerder emails met als onderwerp ing, maar de mail word niet verzonden van een ing email adres.
-
Cijfer: 7
Reacties / Verbeteringen: Ik zou hem wat strakker maken en wat meer effect in logo.
Waarde: 15 euro -
Citaat van Sp1d3r
Een dubbelganger heeft niet hetzelfde dna
Broer die hetzelfde eruit ziet? -
Ze bewaken die villa nog steeds, dus dat doen ze niet voor niks. Anders gingen ze wel naar huis toe.
-
Die staat in topic alleen die regel 35 is nu veranderd.
Dus:
PHP
Toon Meer<? session_start(); include("admin.config.inc.php"); include("connect.php"); $query="select * from admin where username='".$_POST["name"]."' and pass='".$_POST["pass"]."'"; $result=mysql_query($query,$db); $row=mysql_fetch_array($result); $total = mysql_num_rows($result); $name=$_POST['name']; $pass=$_POST['pass']; $ADMIN_USERNAME=$row["username"]; $ADMIN_PASSWORD=$row["pass"]; if($total>0) { if($name==$ADMIN_USERNAME && $pass==$ADMIN_PASSWORD) { if(isset($UsErOfAdMiN)) { setcookie("UsErOfAdMiN",""); $UsErOfAdMiN=""; } $_SESSION["UsErOfAdMiN"] = $name; $_SESSION['logedin'] = true; $_SESSION["type"] = $row["type"]; $_SESSION["usrname"] = $name; $_SESSION["logid"] = $row["id"]; header("Location:innerhome.php"); } } else { echo "<script type='text/javascript'> window.location = 'index.php?id=1' </script>"; } ?>
-
Citaat van ismail123
Precies hetzelfde probleem wat willem ook heeft.
haal dit:
PHP//echo "<script type='text/javascript'>window.location.href=window.location.href</script>"; header("Location: index.php?id=1");
weg en verander dat naar dit:
Simpel toch?
beperk jezelf niet tot php
javascript is er ook.
Dank u, die is opgelost maar nu krijg ik deze: -
Deze functie zit volgensmij in de Banditi, bulletstar source die te downloaden is.
-
-
Citaat van eeyk
Dan gaat hij naar 37 dus de fout blijft.
Citaat van TrueCrimestaat alles in je database juist?
ik zie nietb direct de fout
Alles staat goed in db. Maar ik had op regel 30 ook een fout en toen deed ikna functions: een spatie en toen was die error weg. -
Hallo,
ik ben bezig met een nieuwe site, maar nu krijg ik een error, maar ik snap er niks meer van ben al vanaf 10 uur bezig met 1 regel. Ik hoop dat iemand wil helpen.
Dit is de error die ik krijg:
PHPWarning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/*****/domains/*****/public_html/beheer/config.inc.php:1) in /home/*****/domains/*****/public_html/beheer/password.php on line 36
En dit is de script password.php:
PHP
Toon Meer<? session_start(); include("admin.config.inc.php"); include("connect.php"); $query="select * from admin where username='".$_POST["name"]."' and pass='".$_POST["pass"]."'"; $result=mysql_query($query,$db); $row=mysql_fetch_array($result); $total = mysql_num_rows($result); $name=$_POST['name']; $pass=$_POST['pass']; $ADMIN_USERNAME=$row["username"]; $ADMIN_PASSWORD=$row["pass"]; if($total>0) { if($name==$ADMIN_USERNAME && $pass==$ADMIN_PASSWORD) { if(isset($UsErOfAdMiN)) { setcookie("UsErOfAdMiN",""); $UsErOfAdMiN=""; } $_SESSION["UsErOfAdMiN"] = $name; $_SESSION['logedin'] = true; $_SESSION["type"] = $row["type"]; $_SESSION["usrname"] = $name; $_SESSION["logid"] = $row["id"]; header("Location: innerhome.php"); } } else { //echo "<script type='text/javascript'>window.location.href=window.location.href</script>"; header("Location: index.php?id=1"); } ?>
Alvast Bedankt,
Gerben
-
Werd wel tijd vond ik zo lang onderduiken:p.
-
@sloos je moet test doen en geen Test
-
-
Citaat van sloosmedia
Koen jij bent zo voorspelbaar ?
TBforum heeft dit ook, en die is juist koploper met verkopen.Als er veel vraag naar is, kun je het toch wel invoeren.
Maar sloosmedia hier licht bij een groot aantal van de leden het niveau veel lager.Dus daarom denk ik dat het niet nodig is.
-
Als ajax alles wint zijn ze kampioen. Hoop het wel maar verwacht het niet.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.05.11 14:52:11:
Ajax is nu al leuk eerst afstandshot van Väyrynen en dan aftrap ajax en naar voren en erin hopla 1-1. -
Nee over 2 weken is leuker lekker strijd erin.
-
Joshua gelijk is al genoeg, dan kunnen ze in de laatste wedstrijd beslissen en dat is het leukste.