Of de update's makkelijk zijn te instaleren en wat je nog meer mee kunt.
Posts by jgdonleach
-
-
Zit er fijn, kom er zelf bijna nooit heb beheerder, ben er 2 keer geweest.
-
Hallo,
heeft iemand ervaring het programma van samsung genaamd kies. Je kunt hier me telefoon mee updaten ofzo.
Mvg, Gerben
-
Als de cirkel rond is moet hij 360 graden zijn, dus echt rond dan klopt het wat legendd zegt. 360:60=6 graden per minuut 6:60= 0,1 graad per seconde.
-
Word hier gewerkt met een API dan? Niet met een standaard html code?
-
Ik heb mijn servers nu in EvoSwitch te Haarlem staan. En binnen nu en een maand staan al mijn domeinen bij MijnDomeinReseller
-
Je hebt mijn layout al, dus succes met mijn mooie layout. En niet weer verwijderen he.
-
Ik heb hem vie Staples gekocht: http://www.staples.nl/computer…mn-windows-7-home-premium
-
Ik heb zelf ook een acer besteld, zal ff kijken welke dat was, krijg hem morgen binnen.
Acer Notebook Aspire 5742-454G64MN heb ik besteld
-
Topic starten is voorzien dankzij tip van mij. Lijkt me :slotje:
-
habib10 hij vraagt om een clone, niet om alleen een layout.
-
Ik heb de offerte niet meer.
-
Ik heb een keer een offerte late maken, koste mij tussen de 350 en 650 euro. Was bij een echt developers bedrijf.
-
Ik zat eerder bij sz-hosting, heb nu eigen server, zit met domeinen bij versio en ga naar mijndomeinreseller:)
-
Is de Iphone thuis gestolen, dan kan je hem opgeven bij de inboedel verzekering.
-
Ik heb het ook een keer gehad, deed 1x CTRL F5 en was klaar.
[offtopic] tjeckit ik wil niet weten wat jij doet:p[/offtopic]
-
Die doet het niet heb nu streamfurioes ofzo
-
Weet iemand met welk programma ik de download moet openen?
-
strafeness1 waarom een unbugged source. Als je een bugged source hebt kan je hem lekker unbuggen. Je moet er wat voor over hebben hoor.
-
Misschien wat meer radio zenders toevoegen, radionl, simonefm, radio noord, radio oost, radio drenthe, radiocontinu. Ik noem er even wat op.