Als ik u een tip mag geven. Zorg ervoor dat de update's wel worden verkocht. Zo kunnen de mensen die de source bij henry hebben gekocht ze ook kopen.
Posts by jgdonleach
-
-
Kan je nu al topics en reacties aanpassen?
-
Ik ben nu ook met opencart bezig, de nl versie is niet compleet die je erbij download. Ik maak nu een opencart op maat, dit is wel even werken, maar dan heb je wel wat.
-
Ik zie net zelf de fout al, op line 18 mist een ;.
:slotje: -
Beste leden,
Ik was bezig om de Opencart source in het goed nederlands te krijgen. Maar nu look ik tegen een fout aan. Ik heb zelf even gekeken en dingen geprobeerd, maar ik kon de error niet vinden.
De error is:
PHPParse error: syntax error, unexpected T_VARIABLE in /home/lis/domains/lis.sensco.nl/public_html/catalog/language/dutch/product/product.php on line 19
En het script is:
PHP
Toon Meer<?php // Text $_['text_search'] = 'Zoeken'; $_['text_brand'] = 'Merk'; $_['text_manufacturer'] = 'Merk:'; $_['text_model'] = 'Model:'; $_['text_reward'] = 'Spaarpunten:'; $_['text_points'] = 'Prijs in Spaarpunten:'; $_['text_stock'] = 'Voorraad:'; $_['text_instock'] = 'Op voorraad'; $_['text_price'] = 'Prijs:'; $_['text_tax'] = 'Belasting:'; $_['text_discount'] = 'Aantallen korting:'; $_['text_options'] = 'Beschikbare opties:'; $_['text_qty'] = 'Aantal:'; $_['text_minimum'] = 'Dit product heeft een minimum van %s stuks per bestelling'; $_['text_maximum'] = 'Dit product heeft een maximum van %s stuks per bestelling'; $_['text_or'] = '- OF -' $_['text_reviews'] = '%s Beoordelingen'; $_['text_write'] = 'Geef beoordeling'; $_['text_no_reviews'] = 'Er zijn geen beoordelingen voor dit product.'; $_['text_note'] = '<span style="color: #FF0000;">Note:</span> HTML-code wordt niet vertaald!'; $_['text_share'] = 'Delen'; $_['text_success'] = 'Dank u voor uw beoordeling. Hij is doorgestuurd naar de winkeleigenaar ter goedkeuring.'; $_['text_upload'] = 'Uw bestand is succesvol geupload!'; $_['text_wait'] = 'Een moment geduld alstublieft!'; $_['text_tags'] = 'Tags:'; $_['text_error'] = 'Product niet gevonden!'; $_['text_enlarge'] = 'Klik om te vergroten'; $_['text_availability'] = 'Voorraad:'; $_['text_order_quantity'] = 'Bestelling aantal'; $_['text_price_per_item'] = 'Prijs per stuk'; $_['text_average'] = 'Beoordeling:'; $_['text_stars'] = '%s uit 5 sterren!'; $_['text_no_rating'] = 'Niet beoordeeld'; $_['text_no_images'] = 'Er zijn geen aanvullende afbeeldingen gevonden voor dit product.'; $_['text_no_related'] = 'Er zijn geen gerelateerde producten aanwezig.'; // Entry $_['entry_name'] = 'Uw naam:'; $_['entry_review'] = 'Uw beoordeling:'; $_['entry_rating'] = 'Oordeel:'; $_['entry_good'] = 'Goed'; $_['entry_bad'] = 'Slecht'; $_['entry_captcha'] = 'Voer onderstaande code in:'; // Tabs $_['tab_description'] = 'Omschrijving'; $_['tab_image'] = 'Afbeeldingen'; $_['tab_review'] = 'Beoordelingen (%s)'; $_['tab_related'] = 'Bekijk ook...'; // Error $_['error_name'] = 'Naam moet minimaal 3 en maximaal 25 tekens lang zijn!'; $_['error_text'] = 'Beoordeling moet minimaal 25 en maximaal 1000 tekens lang zijn!'; $_['error_rating'] = 'Selecteer een oordeel!'; $_['error_captcha'] = 'De Verificatiecode klopt niet!'; $_['error_upload'] = 'Upload verplicht!'; $_['error_filename'] = 'Het bestandnaam moet tussen de 3 en de 128 tekens hebben!'; $_['error_filetype'] = 'Verkeerd bestand type!'; ?>
Het licht niet aan de % en niet aan de span code, als ik deze verwijder blijft de error.
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.Mvg, Gerben
-
@Sloosmedia: Het word een serieus bedrijf voor een periode van 8 maand. Er word ook gewerkt met aandelen en aandeelhoudersvergadering en is dus erg serieus. Als het goed loopt gaan 3 van de 10 leden door met het project.
-
Je moet hem downloaden, in de map plaatsen en dan de leesmij erbij lezen. Ik ben zelf nu ook met één bezig te vertalen. Dit omdat die te downloaden niet voor de laatste versie zijn.
-
Ook ben ik voor hun op zoek naar een webshop. Ik ben nu bezig met opencart, volgensmij is dit toch wel één van de beste open webshop source´s. Delen jullie mijn mening.
-
Hallo,
ik heb een tijdje geleden een topic gemaakt over dat een kameraad voor school een minionderneming moest starten. Hij heeft er nu voor gekozen om led horloge's en led t shirts te maken. Nu is mijn vraag of er iemand is die GRATIS een logo kan make voor hun bedrijfje. De tekst die er op moet is Led It Shine en er moet c.c. staan in een klein rondje zoals ©.
Ik zou graag alleen serieuze reacties willen. Het is voor een bedrijfje voor school en hebben geen budget.
Ook zoek ik voor hun nog een de beste gratis webshop source.
Mvg, Gerben
-
@iSilverStar, een knopje dat je level kan overspelen bedoel je?
-
MJorritsma, ik ga gewoon met een standaard webshop bezig.
-
Een kameraad en zijn minionderneming heeft vandaag besloten om horloge's en led t-shirts te verkopen. Ik ga nu aan de gang voor een website van hem.
-
Leuk spel, voor kleine kinderen, maar bij level 3 zit een fout in, die balk komt naar beneden, maar als hij beneden is en je zit er nog onder ga je niet dood ofzo.
-
Wij hebben hem via de F8 functie terug gezet naar de laatste backup van woensdag. Hij werkte net weer toen ik thuis kwam. Hebben net de installatie standaard uitgezet, maarja nu zegt ie nog steeds dat hij wil updaten, ben nu nog ff met pc bezig en daarna kijken of hij na de update het nog doet.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.09.11 18:56:25:
Computer doet weer, :slotje: -
Hallo,
gister avond heb ik een update van windows geinstalleerd en toen ik thuis kwam, 3 uur later wat hij nog bezig met de update. Vanochtend was de update klaar en zet ik mooi de computer aan en toen kwam de computer niet verder dan de tekst: WINDOWS STARTEN. Na een paar keer aan en uit zetten heb ik nog geen effect gemerkt. Na even google zijn er meer mensen die hier last van hebben gehad. Nu heb ik iets gevonden maar nu is mijn vraag of dit echt werkt, want straks verander ik het en dan is de gehele computer kapot.
De link van het artikel is:
http://www.alleswatjewiltweten…0000000000000.cdf-ms.htmlDus graag wil ik weten of dit echt gaat werken van de mensen die er al eens ervaring mee hebben.
Mvg, Gerben
-
L.Groot, hier moet je overal bedrukking doen.
-
Gewoon mailen of het ook per 50 kan, opdruk hoeft niet lijkt mij.
-
Ik denk dat dat dan moeilijk word
-
Deze zijn redelijk duur:
http://www.igopost.nl/nl_NL/pd…st-igoNL?JumpTo=OfferList -
Na even snel google kom je een handleiding tegen, hier staat:
Alle aangemelde headsets opbellen. Dus hij beld ze allemaal en kan niet op nummer.