Posts by xifiz

Dit is de bank:

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.10.09 20:15:59:
    eerste stuk config:

PHP
    <?php /* ------------------------- */

if(!(@mysql_connect("db.thehood.nl","md49425db101048","pass") && @mysql_select_db("md49425db101048"))) {
       print <<<ENDHTML
    <html>

Ik heb een bank script die geen connectie wilt maken met de DB.
    De hele website werkt behalve die bank.
    Dit is een bank met bankrekening functie etc.

Dit zijn de foutmeldingen:
    Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'md049425'@'localhost' (using password: NO) in /storage/mijndomein/users/049425/public/sites/www.thehood.nl/bank.php on line 5

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /storage/mijndomein/users/049425/public/sites/www.thehood.nl/bank.php on line 5

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /storage/mijndomein/users/049425/public/sites/www.thehood.nl/bank.php on line 6

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'md049425'@'localhost' (using password: NO) in /storage/mijndomein/users/049425/public/sites/www.thehood.nl/bank.php on line 9

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /storage/mijndomein/users/049425/public/sites/www.thehood.nl/bank.php on line 9

En dit is het stukje script:

Als iemand het ziet graag want ik ziet het niet

Groetjes xifiz

Hey bedankt,
    Hij werkte vrijwel bijna gelijk en membernaam automatisch kiezen werkt nu ook goed.
    Alleen callcredits waar die update moet komen en er 2 moeten worden afgescheven, daar gebeurd nog niks mee
    Ik had het wel zo neer gezet:

PHP
    mysql_query("UPDATE `users` SET `callcredits`=`callcredits`-'2', WHERE `login`='$data->login'"); 
        $toevoegen = mysql_query("INSERT INTO `berichtenbalk` (`naam`, `bericht`, `ip`) VALUES ('".$data->login."', '".$bericht."', '".$ip."') ") or die (mysql_error());

Maar ik weet helemaal niet of het zo mag want eerst stond er alleen dit:

PHP
    $toevoegen = mysql_query("INSERT INTO `berichtenbalk` (`naam`, `bericht`, `ip`) VALUES ('".$data->login."', '".$bericht."', '".$ip."') ") or die (mysql_error());

Bij moet namelijk gegevens uit de tabel "berichtenbalk" veranderen en gegevens uit de data van het lid.
    Mag je dat dan ook in een regel maken ofzo?

Hoe los ik dit mooi op?
    Iemand een tip?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.05.09 13:16:02:
    Ik ben nu aan het kijken hoe ik die 2 wijzigingen van "callcredits" en "berichtenbalk" in de database meot doorvoeren.
    Ik heb nu zegmaar 2 losse commandolijnen gemaakt:

PHP
    mysql_query("UPDATE `users` SET `callcredits`=`callcredits`-'2', WHERE `login`='$data->login'");  
        mysql_query("INSERT INTO `berichtenbalk` (`naam`, `bericht`, `ip`) VALUES ('".$data->login."', '".$bericht."', '".$ip."') ") or die (mysql_error()); // ik weet niet hoe het bij jou crime zit maar ik heb $data->login neergezet als login naam, misschien is het bij jou $user->login of wat dan ook?

Alleen de berichten invoegen in de tabel "berichtenbalk" werkt goed en de "callcredits" van de users account afhalen gebeurd niet!

Iemand een idee?

Hallo allemaal,
    Ik ben bezig met een berichtenbalk script aan te passen voor mijn game.
    Nu was ik aan het proberen om automatisch je loginnaam te gebruiken voor je bericht en wilde dat het 2 callcredits ging kosten om een bericht te posten.
    Dit is wat ik heb maar het klopt voor geen kant:P
    Weet iemand hoe ik het beter meot aanpakken?

Alvast bedankt!

Xifiz

oke dat zocht ik bedankt

Edit by TerrorSheep: Oké probleem opgelost ! Topic gaat dicht, indien het terug open moet mag je me PB sturen.

Hallo allemaal,
    Ik heb hier een stukje script uit het forum.
    Ik zal hem eerst even laten zien voor ik uitleg geef:

Hier wordt voor rechten gecontroleerd voor admin en moderator.
    Alleen hier is het zo als level NIET 0 is heb je rechten en als je level WEL 0 is heb je geen rechten.
    Ik zou graag willen dat je alleen rechten krijgt met EEN bepaald level.

Ik ben hier nog niet zo handig in en heb al een aantal dingen geprobeerd.
    Mischien als ik eerst een voorbeeld zie gaat het beter, dan zie ik het ook in een keer goed!

Alvast bedankt voor de hulp,
    Groetjes

Nou het mag best een beetje moord worden en ik wil gewoon graag deze optie in het spel.
    Snap alleen niet waarom het niet werkt alles staat goed in het script, ook de verwijzingen naar de database.
    Er gaat alleen geen geld over naar de andere en je eigen geld blijf ook staan!

Iemand een idee

waarschijnlijk niet zo veel maar mischien stond het script er al ergens tussen verstopt en wist iemand dat daarom had ik banditi erbij gezet uhu

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.05.09 16:55:26:
    Ik heb hem geprobeerd te laten passen op me website hij geeft geen enkele fout aan, zelf het contant geld van de speler klopt.
    Alleen als ik geld overmaak gebeurd er helemaal niks!
    Ook als ik 0€ heb en maak 100 euro over dan zegt hij niet v an geld tekort ofzo!
    Ziet iemand iets wat niet klopt, ik niet!

Oke bedankt voor het script en advies, ga er gelijk even naar kijken.

(Het mooie van criminalspoint, je krijgt altijd snel antwoord.
    Houden zo!!)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.05.09 14:12:25:
    Ik zit even te kijken maar dit lijk meer op een donatie script.
    Ik bedoel zo een script dat leden gewoon geld kunnen overschijven naar elkaar.
    Of is toch het goede script?

Groetjes

Edit:

Hallo allemaal,
    Ik heb nu een banditi source die redelijk werkt en het steeds beter gaat doen.
    Kleine foutjes eruit enzo.
    Maar nu komen er leden en mis ik toch een paar functies.

Mischien zie ik het over het hoofd maar leden kunnen geen geld naar elkaar overmaken.
    Heeft iemand hier mischien nog een simpel scriptje voor liggen die ik gewoon aan de bank kan linken?

Groetjes,
    Xifiz