Posts by stark021

Ik had een forum maar toen de domain verlopen was, was ik gestopt. Had maar tussen de 300 ~ 350 leden waarvan maar 6 ofsow online kwamen per dag en maar 2 ofzo iets gingen posten.

Hoe bedoel je zuid-afrika voetbal??

Dit is gewoon de wereld kampioenschap dat in Zuid-Afrika wordt gehouden.

Citaat van Superior

ze moeten iets aan die belachelijke prijzen doen, downloaders hou je toch wel.

minder verdienen maar wel meer betalen, denken ze nou werkelijk dat deze actie gaat werken.

Torrents hou je toch wel, hadden ze 20 jaar geleden mee moeten beginnen niet nu!

Inderdaad want niemand wilt elke keer de full price betalen voor een game of 10 euro betalen om naar de bioscoop te gaan voor 1 film.

Drm moet Chili ook winnen dan heeft NL een minder sterk tegenstander in de Kwart finale en dan gaan ze makkelijk door naar de Halve finale.

WordPress is zeker goed en simpel.
    Ik snap niet wat jij te uitgebreid vindt aan wordpress.
    -Thema's zijn makkelijk te maken en te installeren.
    -Als je inlogt heb je quickpress waardoor je heel snel dingen kan posten.
    -Je kan meerdere accounts maken en ze rechten geven bijvoorbeeld dat eentje alleen een schrijver is. (Subscriber, adminstrator, editor, author en contributor sorry dat het engels is maar ik gebruik zelf engels wordpress)

en Als je hier alles verandert in tank1 ?

Er staat twee keer tank.

Ik weet niet of dat een fout is maar ik ben ook nieuw dus kan iemand zeggen of ik het goed heb :D ?

Maar die camera aan de voorkant is ook niet zo perfect zoals hun het beweren. Misschien kan het alleen van iphone naar iphone en niet bijvoorbeeld van iphone naar nokia of een ander mobiel.

Wat wel goede verbeteringen zijn:
    - De nieuwe 5 megapixel camera.
    - Filmen in 720p.
    - Een gyroscoop is toegevoegd.

Ik heb nog nooit hackintosh geprobeerd maar ik heb wel aan een vriend gevraagd en hij zei dat je iAtkos nodig hebt.

Ook had ik gisteren gelezen dat Hackintosh beter werkt op een intel processor.

Cijfer: 8
    Sterke punten: Het ziet er netjes uit
    Min punten: Die witte achtergrond.
    Wat kan er beter: Zoals oceans al zei: die images rechtsboven en die witte achtergrond.
    Waarde psd/html: ik weet het niet

Voor je eerste layout is dit echt goed.

Hackingtosh dus :D

Is het dat die niet wilt booten? want ik snap het ff niet.
    Als dat zo is:
    De reden dat ie niet wilt booten is omdat Apple computers EFI gebruiken in plaats van de BIOS.

[offtopic]Yoichi, jouw signature is te lang[/offtopic]

Cijfer: 2/10
    Pluspunten: Dat mannetje en auto.
    Minpunten: De rest omdat het toch een bestaand layout is waarvan de kleuren veranderd zijn.
    tips: Volg tutorials en gebruik daarna je eigen skills.