Je kan toch gewoon wordpress of joomla gebruiken? Ze zijn beide zeer goed geschikt voor een nieuws website als je toch een free source wilt.
en als je het zelf kan dan gewoon zelf maken zoals hier boven al wordt gezegd.
Je kan toch gewoon wordpress of joomla gebruiken? Ze zijn beide zeer goed geschikt voor een nieuws website als je toch een free source wilt.
en als je het zelf kan dan gewoon zelf maken zoals hier boven al wordt gezegd.
Eigenlijk alles van 2pac.
voor de rest:
The Game.
Linkin Park (die nieuwe track: The Catalyst zuigt hard)
Breaking Benjamin
Kings Of Leon
Denk van wel, maar het kost ongeveer tussen de 20 ~ 30 euro.
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=445395
Misschien is dit iets voor je?
EDIT: Ik denk dat het alleen werkt als je een backup hebt op itunes.
Tuurlijk opent het geen .PSD, die zijn voor Adobe Photoshop.
habib10, download de trial versie van Adobe Photoshop CS5 op de adobe website; http://www.adobe.com en installeer dat. Je kan het 30 dagen gebruiken.
EDIT: Het opent toch wel PSD maar ik raad je aan om gwn photoshop te downloaden.
Probeer Gamebooster die sluit alle programmas af die op de achtergrond aan staan dus ook sommige waar een internet verbinding voor nodig is.
Als je wifi gebruikt, vervang het dan met een kabel.
Ben niet zo een PC gamer, heb alleen portal op steam omdat die gratis was.
Private servers zijn illegaal.
Welke Club? : Manchester United
Waarom? : Geweldig club en niet zo een club die alles beste spelers van de wereld wilt kopen.
helemaal onderin: Save file to your PC: click here
Ik heb een iphone 3gs maar het is toch hetzelfde..
Je kan surfen op het internet alleen is er geen flash player, goed kwaliteit muziek, het leuke aan een ipod/iphone is dat je apps kan downloaden via de appstore. Je kan je email account vast maken aan de email app die er in de ipod is zodat je over je email kan kijken. Door iOS4.0 update kan je nu multitasken.
Er zit een rekenmachine in, google maps. Het belangerijkste is Wifi :P.
[offtopic] Dpm_x Dit topic is enkel bedoeld om je pronostiek hier neer te zetten, eventueel een korte uitleg waarom jij dat denkt.[/offtopic]
Nederland: 1
Spanje: 1
Verlenging:
1 - 1
Strafschoppen:
NL 5 - 4 Spanje.