Posts by stark021

Probeer gamebooster uit want die sluit alle achtergrond programma's die eigenlijk nutteloos zijn. Als die dan sneller wordt dan ligt het aan al jou programmas die aan staan op het achtergrond.

Als dat niet werkt doe een volledig virusscan en als dat niet werkt zet al je bestanden op een ander partitie en installeer windows opnieuw.

Zijn er mensen die aan twitter doen? zo ja, zet je username hieronder en dan followen cp'ers elkaar.

Als dit topic verboden is, kan er dan een slot op?

Wel mooi alleen iets meer aan het gezicht doen.

6/10 nu maar als je het gezicht wat aanpast bijvoorbeeld de ogen dan is het een 8/10.

oh ok.

Wat een perfect update zou zijn voor de iPad/iPhone/iPod touch is dat je ze als een Harddisk kan gebruiken dus dat je muziek, films, foto's niet meer via iTunes hoeft te doen maar dat je gewoon via computer alles direct in kan stoppen.

iPhone os 4.0 duurt denk ik ongeveer nog 1 jaar maar wat voor de iPad gaat komen is 3.2 en die heeft geen multitasking.

Als de iPad flash en multi tasking had dan zou ik er wel 1 kopen maar voor dat bedrag kan je net zo goed een notebook kopen.

Het is te groot als je het vergelijkt met andere review websites.... daardoor lijkt het wel te druk.
    Maar het ziet er uniek uit en ziet er wel mooi uit.
    7/10

nu dat ik include heb verwijderd komt de index.php tnx alleen ff testen of het werkt... weet iemand toevallig de admin en password?
    mijn tabelname heeft btw niet hetzelfde naam als mijn username dus ik had het gewoon goed ingevuld