Posts by Gunpower

Alex wordt steeds vaker en harder gepownd :cheer:

Zoerg er eerst maar voor dat bovenstaande genoemde punten oke zijn dan zullen mensen pas meedoen!
    Je hebt beterre site waar je dit kan doen als sitedeals dat is wat meer daar op gericht en ik weet niet of je de header al hebt gezien maar daar staat CRIMINALSPOINT en niet designpoint!

Wel een beetje raar om dit te gaan verkopen maar als jij zo je geld wilt verdiennen vind ik het oke als de mensen maar weten dat je via de link die Alex boven mij gepost heeft hem gratis kan downloaden!

[offtopic]

Citaat

Dat de website traag laadt licht aan hoe je het design based. Indien je dit in hele kleine stukjes doet zal je geen problemen krijgen. Ook ligt het aan de snelheid van de server/hosting pakket waar jij op dat moment op draait.

Met dat eerste ben ik het niet eens want je moet uiteindelijk hetzelfde aantal mb's laden!
    dat tweede klopt wel en het heeft ook nog eens te maken met de afstand van de user naar de server.[/offtopic]

Ik denk dat een site die "under-construction" is zelf wel een under-construction versie van de oude homepage maakt of dit simpelweg alleen met wat tekst zal doen maar wanneer ik naar de layout kijk zie ik het volgende:

Het zijn niet meer dan 4a9 plaatjes(zo ziet het er tenminste uit)
    Wat op zich best mooi zou zijn voor het dolfinarium ofwat maar niet echt in een andere doelgroep toepasbaar is.
    Het is ook niet een layout die je makkelijk kan raten!

- goede punten
    Niks tot weinig
    - slechte punten
    Bijna alles omdat het gewoon een mspaint layout kan je het bijna niet noemen plaatjes is wat gewoon heel erg onprofessioneel is!
    - waarde
    (is dit een grap?)
    Als je geluk hebt gratis maar ik vind het puur verspilling van me hardeschijf ruimte!

- tips
    Get photoshop!
    Get creative!

[Dit is mijn mening waar jij om vraagt dus niet huilen dat ik het niet mooi vind!]

Als je het zo vervelend vind maak dan gewoon een tutorial of hou gewoon je mond en loop je beginnende scripters niet aan te vallen.
    Best wel zielig(zouden we eigenlijk niet medelijden met je moeten hebben?)

Lijkt net of je niet wilt dat er geen nieuwe crimes komen!
    en als jij gewoon niet kijkt en reageert naar/op die sites/topics zal criminalspoint schoonblijven!

[offtopic]
    alexruter
    Eigenaar Criminolz.com
    Nuttige berichten: 300[/offtopic]

Citaat van Damsho

Sorry jongens het was paint werk!

Lieg vooral niet over je werk!
    Ik dacht eigenlijk al zoiets er in te zien omdat niks van ps er in is verwerkt!

Keep trying & Stop lying!

Dit is een soort table achtige indeling die niet goed is uitgewerkt en wat frissere look zou moeten krijgen en het niet zou moeten hebben van een cartoon

en:

Citaat

Ik dacht dat ik zo goed was hiermee iedereen zei dat het mooi was altijd. Maar dat is dus niet zo?

misschien heb je dit dan verkeerd begrapen want ik kan me niet voorstellen dat iedereen op cp dit zo vind!

Je zegt zelf op de attracties na?(xD):S

Adverteren
    Logo maken
    Naam verzinnen
    Vips uitnodigen

Als dit in de goede richting is verzin ik nog wel wat maar dan moet je iets duidelijker zijn met wat je nog wilt8-|

Whaha gamecoll!

http://kuler.adobe.com/
    Neem die das een goede!

het Ziet er erg onprofessioneel uit en naar mijn idee is het niet slim om deze site te gebruiken omdat het slecht is voor de indruk van de klant.
    die vakken in het grote vak zeg maar zijn niet mooi.

ja klopt maar dan moet je dat wem dpen anders kan het natuurlijk niet.
    Nee dan kan het niet want dan moet je de x en de y as wel bijelkaar sparen bij de xsy as om zo de goeie website te creeren.

Dein edit: Capslock hoef je niet te gebruiken voor een hele tekst!

G'day Criminals,

Ik zoek deze keer een goed micro-payment systeem dat betrouwbaar is en niet dat je geld na 2 maanden weg is.
    Dit systeem moet ook text ads kunnen ondersteunen.

Voorbeelden:
    Mollie
    eurobellen

Alvast bedankt!

Als je zelf zoiets nou niet kan maken oke maar ga niet andermans werk vernaggelen door het gratis op internet te zetten.
    ik ben niet zo iemand die het dan download en ieder ander die Niels kent doet dat niet omdat ze weten dat hij 100% betrouwbaar is!

Misschien moet je maar zoals Niels al zij een ander forum zoeken waar dat wel door de gebruikers wordt getolereerd.
    Get a Life!:@