Posts by Lancer

Lars, ik dank je voor je zorgen, maar zoals Killingdevil inderdaad zei, gaan wij niet met werelden werken.

Wij gaan het voorbeeld van Killingdevil overnemen: We gaan prefixes gebruiken.

Ik heb gisteravond het nog geprobeerd met multiple databases, maar er werd maar 1 query telkens uitgevoerd.
    Dus dit ging niet werken (Op de manier die jesse zei)

Ik wil iedereen bedanken van de opheldering van mijn vraag!
    :slotje:

Jullie maken gebruik van 2 werelden, en via een $_GET pak je de database waar de wereld uit pakt.

Klopt dit?

Wij maken niet gebruik van een wereld systeem, maar puur om user content te scheiden van andere content (Zoals misdaden en server side beslissingen)

Hmm ok dan, bedankt jessewillem, zoals altijd zeer behulpzaam :cheer:

Ik werk met bepaalde dingen dus ik wil user content gescheiden houden van server content en gescheiden houden van activity content.

Ik hoop dat je het begrijpt :)

Ik weet dat een database veel aankan, maar om dit grote project een beetje overzichtelijk te houden doe ik het met meerdere databases.

Bedankt nogmaals :)

Beste mensen,

Ik wil graag meerdere databases gebruiken.
    Hoe kan ik dit het beste doen?

Wat zijn de voor en nadelen?

(PS: Alleen reageren als je er verstand van heb aub!)

Met vriendelijke groeten,
    Lancer.

Beste mensjes,

Ik heb een probleem in de vendetta source.
    Spelers krijgen contineu berichtjes dat ze gepromoveerd zijn, maar de code lijkt goed, en dit is nog nooit eerder voor gekomen.

PHP
    if ($vordering <= 20 && $data->gstart > 0) 
    {
    	mysql_query("UPDATE `users` SET `gstart`='0' WHERE `login`='$data->login'");
    	mysql_query("INSERT INTO `messages`(`time`,`from`,`to`,`subject`,`message`) values(NOW(),'Notificatie','{$data->login}','Rank','{$msg}')");
     }

Mensen blijven dus op gstart 1 staan.

De code werkt wel, maar toch blijft hij op 1 staan zodat de berichten worden blijven verstuurd.

Bedankt voor de hulp!
    :cheer:

Dus netzoals dit eigenlijk:

PHP
    Functie Insert:
    UserQryInsert(""Users","`attack`=`attack`=+'10'","$login"");

Want ze moeten zelf hun eigen waarden ook kunnen schrijven, en uiteraard word dan alles zeer goed nagekeken.

Dank je wel voor de feedback e.d.
    Dan ga ik er morgen maar mee aan de slag!

Wat voor API beveel je ons aan dan jessewillem?
    Soort library dus, uitleg over functies, wat ze kunnen gebruiken en dat soort dingen?
    Dus bijvoorbeeld:

PHP
    Functie Insert:
    UserQryInsert(""Users","`attack`=`attack`=+'10'","$login"");

Heel slecht voorbeeld, maar je begrijpt me:)

En uiteraard word elke module gecontroleerd door ons.

Beste CP'ers,

Wij willen graag wat informatie over modules, en hoe spelers, of gebruikers, de site kunnen vergroten door zelf hun modules toe te voegen aan de website.

Bijvoorbeeld:

Maar willem, die wil graag "Loodfabriek" erbij scripten, en dit is hem gelukt, en stuurt het door naar ons via de website.

Hoe kan dan die code, ofterwel, de module dan het makkelijkste toegevoegd worden?
    Dit is werken met een library die wij zelf maken neem ik aan?

Hoe gaat het eenmaal in zijn werk, want de gebruiker moet natuurlijk weten met welke functies en database gegevens wij werken.

Graag meer uitleg, of een tutorial hierover zou zeer gewaardeerd zijn.

Met grote dank en vriendelijke groeten
    Lancer & Nillas.