Posts by gamecontrol

Momenteel heb ik het volgende staat in mijn script

Als je iets wil selecteren dan moet de speler nu eerst de checkbox aanvinken. Ik wil dat wanneer de speler op het plaatje drukt, de actie direct wordt uitgevoerd.

Dus klik op het plaatje en de crime wordt geladen.

Hoe moet ik dit doen?

In criminolz source worden nu 3x3 coordinaten getoond om te kunnen bouwen. Maar ik wil deze map vergroten zodat er 10x10 locaties direct zichtbaar zijn, hoe kan ik dit veranderen? (ik denk dat dit script nodig is)

Wie zou voor mij de plattegrond/huizen functie van Criminolz kunnen leveren zodat ik deze in Banditi kan gebruiken?

Hiermee bedoel ik dus het map onderdeel waar spelers huizen mee kunnen kopen en deze kunnen plaatsen op een van de coordinaten in de map naar keuze.

Dit hoeft uiteraard niet gratis.

Ik biedt hier 10 euro voor. Bij interesse graag contact opnemen via PM

Alvast bedankt

Hoe kan ik het volgende voor elkaar krijgen?:

Een php bestand moet opgebouwd worden met Css. Er moet een plaatje komen van 500 bij 500 en over dit plaatje wil ik png afbeeldingen kunnen zetten.

Wanneer er over het plaatje bovenop de achtergrond wordt heen gegaan moet het plaatje (bv. naam1.png) wijzigingen in de afbeelding van plaatje 2 (bv. naam2.png).

Vervolgens wil ik een stuk of 10 afbeeldingen over het plaatje van 500x500 heen zetten

Alvast bedankt voor de hulp

Ik ben op zoek naar vele verschillende afbeeldingen (volgens mij zij het textures of vectors?) waarmee ik mijn plaatjes kan opvullen

De afbeeldingen moeten minimaal zijn:

-Gras
    -Straat / stenen
    -Water

Verder heb ik daarbij afbeeldingen van planten nodig

Dit alles uiteraard niet in jpg bestanden maar in transparante afbeeldingen zodat ik deze in layers in photoshop kan opbouwen

Wie weet er nog pakketten of websites waar ik deze gratis vandaan kan halen?

Ik wil een script maken waarmee ik het volgende kan doen:

Speler bezit product 1, 3, 4, een andere speler bezit product 2. De eerste speler wil product 4 ruilen tegen product 2 van de andere speler.

Hoe krijg ik dit voor elkaar. Dus dat spelers producten met elkaar kunnen ruilen (het liefst iets dergelijks zoals een veiling script - dus publiek toegankelijk voor iedereen - maar niet met biedingen dus maar alleen ruilen)

Kortom: speler 1 biedt product 2 aan en wil hiervoor terug product 4. Andere speler kan ruilen, spelers accepteren de ruil via een link of dergelijke, klaar...

Alvast bedankt voor de toelichting of hulp

Het script uit een andere source halen is idd geen probleem, maar het gaat mij voornamelijk om:

Uitleg: speler bepaald de inleg, het maximale aantal spelers, in hoeveel tijd de race zal starten en kan racen. De tijd kan maximaal 24 uur duren voordat de race start. Winnaar wordt bepaald door de soort wagen en ervaring (vb. level 1,2,3,4 voor wagen en level 1,2,3 of 4 voor ervaring).

Hoe zou dit dienen te worden gedaan (kortom, vergelijkbaar met bulletstar?)

Ik wil graag zogenaamde eastern eggs aan mijn script toevoegen.

Toelichting: speler doet bv. een misdaad en krijgt naast het gebruikelijke geld, een object (die anders alleen in de shop kan worden gekocht) in zijn bezit.

Dit moet werken op bepaalde tijden.

Vb: met kerst heeft een speler een kans van 1 op 10 om een kerstboom te winnen (kan weer worden verkocht voor bv. 10000), met pasen kunnen paaseieren worden gewonnen (ook weer te verkopen), etc.

Hoe zou zoiets kunnen worden gemaakt?

Ik hanteer zelf het Banditi script dus als het kan worden uitgelegd aan de hand van dat misdaad script dan heel graag.

Dat is idd de bedoeling, maar hoe kan ik ervoor zorgen dat spelers de keuze hebben om een eigen fabriek te starten? Dus bv. dat er per land max. 10 fabrieken kunnen worden gestart voor een bedrag van 10000?

Toch staat het erin ;). Check de missie pagina en kijk hoe er geld bv. wordt bijgeschreven. Vervolgens maak je een pagina waar je de missies op vermeld:

Vb: Missie 1: Piet zegt dat je naar ... moet reizen om een pakketje op te halen. Vervolgens zet je het missie gedeelte in je reis / travel script. Als de speler nu naar dat land reis dan is de missie gehaald.

Momenteel is er geen budget aanwezig, moet even wat rustiger aan doen. Resessie he ;).

Maar goed... iemand die hier wellicht zonder vergoeding in wil ondersteunen?

Om te starten: hoe kan ik ervoor zorgen dat spelers een bedrijf kunnen beginnen.

Als voorbeeld: ik wil dat spelers in een land een eigen kogelfabriek kunnen starten. Als ik dit heb kan ik de rest denk zelf wel uitbouwen.