Wat bedoel je met een belastingscript? (heb geen zin om eerst een account bij bdt hiervoor aan te maken dus meer info zou wenselijk zijn)
Posts by gamecontrol
-
-
Ik heb nog een aanvullende vraag. Hoe is het vervolgens mogelijk om bv. alle database gegevens ouder als 30 dagen te verwijderen middels een cron?
-
Hey perry heb ook even jouw gedeelte geprobeert maar dit werkt niet. Is trouwens geen probleem van een scripting die 'oud' en 'bagger' is maar heeft wel te maken met verschillende hostings. Denk zelf dat het een cookie probleem is of iets dergelijks, maar heb de werkelijke fout helaas nog niet gevonden...
-
kaspersky even downloaden, deze krijgt het wel verwijderd. Had dit probleem eerst ook (altans indien het 't zelfde virus is)
-
Zou je de oplossing hier ook kunnen posten. Ben namelijk ook wel benieuwd.
-
Idd een veel voorkomend probleem. Heb hier zelf nu geen problemen meer mee. Maar ben wel benieuwd hoe dit toch is op te lossen (bij mij was het een hosting probleem)
-
Waarom niet een combi project?
Ik bedoel; momenteel roept iedereen dat zij aan open source projecten aan het werken zijn, maar waarom bundelen jullie niet allemaal deze krachten. Maak bv. een onderdeel op CP aan waar iedereen zijn bijdrages kan posten en zodat iedereen op gezamenlijke wijze kan werken tot een groter geheel.
Dit voorkomt allemaal verschillende soorten scripts en wijzen van opbouw, en bespaart daarnaast veel onnodig scriptwerk
-
Je hebt een PM. Heb interesse om je afbeeling over te nemen en tevens je diensten in te huren voor meerdere projecten.
-
Wellicht dat een aanvullende script directory een optie is. zo kan iedereen aan het project meewerken (vb. een soort van http://pastebin.com/ maar dan met een duidelijke indeling en geschiedenis)
-
Voor mij part blijft de discussie open (is volgens mij hiermee al weer op een ander thema gekomen...) maar baseer deze reactie die jij quote op enkele voorgaande discussies van politieke onderwerpen (vgl. Wilders / val kabinet, etc.) waar het niveau ook ver te zoeken was en puur ging over 'anti-buitenlanders'.
Maar zoals ik al zei, be my guest en vuur de discussie verder in want ik ben wel benieuwd (op loze berichten na dan zoals ik al eerder heb vermeld)
-
Aangezien ik verwacht dat onder mijn reactie heel veel (puberale) reacties gaan komen van mensen die totaal geen kaas gegeten hebben van politiek kan ik het niet laten toch een reactie te plaatsen op dit vraagstuk en bijt het spits dan ook maar af;
In eerste instantie is dit een uitstekend moment om dit mee te delen en in zijn geheel geen slecht tijdstip. In 3 maanden tijd is het zeer goed mogelijk om een nieuw gezicht neer te zetten voor de PVDA en daarnaast getuigd een dergelijke keus tot veel aanhang in het toch al redelijk gemeenschappelijk en hoog aan waarde en gezin hechtende Nederland wat in de peilingen dan ook zeer zal gaan meespelen.
Daarnaast is Cohen bij uitstek een goede keuze vooral door zijn bewezen staat van dienst. Even argumenteren dan maar voor de (a-politieke CP gebruiker onder ons...)... Cohen staat bekend om zijn culturele en daadkrachtige argumenten en daadkracht. Doordat PVV en CDA naar alle waarschijnlijkheid een groot tegenblok gaan vormen in de verkiezingen is dit zeer gewenst.
Vooral PVV die zich richt op anti-culturele punten (al stelt deze het culturele landschap van gelijkwaardigheid te willen voorzien en de christelijke grondslag terug te willen brengen is deze partij toch over het algemeen tegen culturele rompslomp - tegen EU - tegen economische beboeting - kortom tegen alles - lijkt de SP wel, maar goed dat ter zijde). Als tegenreactie vormt de PVDA hiermee een groot belang.
Tot slot en concreet; ja het is een goede keuze. Nee het is geen slecht moment (wat zou dan een goed moment zijn...). En moedige keuze? Dat is altijd individueel. Er wordt hier gekozen voor zijn gezin. Gezien politiek leiders gemiddeld 20 uur per dag bezig zijn met hun taken is een combi tussen werk en prive hierdoor haast onmogelijk. Kiezen voor het gezin is hier een optie en lijkt een trend te zijn (vgl. Emile van gisteren die hetzelfde deed, dit met als verschil dat Bos al sinds 2007 bezig is met gesprekken tussen Cohen over dit besluit en dus niet zomaar uit te lucht is gegrepen maar een wel overwogen keuze en getuigd van daadkracht). Maar een moedige keuze? Nee een individuele en voor zichzelf goede keuze. Verder gewoon een afweging die voor iedereen verschilt...
Nou komen waarschijnlijk minder beargumenteerde standpunten maar goed, ik hem mijn punt gemaakt...
-
Probeer anders: http://wubi-installer.org/
Kan je ubunti naast windows installeren. Hoe je ook niet de hele tijd met Wine te rommelen.
-
Deze computer - systeem - opstarten - eigenschappen - selecteer Ubuntu (tijd instellen op 1 seconde ofzo) dan heb je ook die wachttijd niet meer.
Succes
-
Ah idd (name="item") dom...
Thx
-
Ik wil als aanvulling een post maken waarin spelers kunnen selecteren uit een drop list hoeveel stuks ze van iets willen kopen. Probleem is dat ik er niet uitkom hoe je het aantal op dergelijke wijze update.
Vb. ik heb
PHP
Toon Meer<form method="POST"> <input type="hidden" name="item" id="sel" value="1"> <select> <option value="">-- Aantal --</option> <option value="a">1</option> <option value="b">5</option> <option value="c">10</option> <option value="d">50</option> <option value="e">100</option> </select> <input type="submit" class="submit" value="Koop"> </form>
Nu wil ik dit verwerken in bv.
PHP
Toon Meer// Upgrade 1 if($data->car_tunevisual <= 5){ $upgrade1 = 1; $totalupgrade1 = 900;} if($data->car_tunevisual > 4){ $upgrade1 = 1; $totalupgrade1 = 1800;} if($data->car_tunevisual > 25){ $upgrade1 = 1; $totalupgrade1 = 3600;} if($data->car_tunevisual > 50){ $upgrade1 = 1; $totalupgrade1 = 7200;} if($data->car_tunevisual > 100){ $upgrade1 = 0; $totalupgrade1 = 14400;} if($data->car_tunevisual > 200){ $upgrade1 = 0; $totalupgrade1 = 28800;} if($data->vipdays > 0){ $totalupgrade1 = $totalupgrade1/10*8; } $costupgrade1 = number_format($totalupgrade1, 0, '.', '.'); if($_POST['item'] == 1){ if($kans <= $pr2){ $error = niks; $waarde = 10000; $schade = rand(0,50); mysql_query("UPDATE `users` SET `contant`=`contant`-'$totalupgrade1' WHERE `login`='$data->login'"); mysql_query("UPDATE `users` SET `car_tunevisual`=`car_tunevisual`+'$upgrade1' WHERE `login`='$data->login'"); mysql_query("UPDATE `users` SET `carwheel`='1' WHERE `login`='$data->login'");
Hoe krijg ik nu het aantal wat wordt gepost op de juiste werkende hiervoor en hoe krijg ik uberhaubt het form gedeelte hierop werkende?
Ik roep het nu op via if($_POST['item'] == 1){ maar dit werkt blijkbaar niet en ik kom er niet uit waarom.
-
Ik vind idd dat je gelijk hebt. Zelf hanteer ik wel de basis van de eerste versie van Banditi maar dit is in haar geheel niet meer terug te voeren op het oude systeem (alles veranderd, incl. teksten, afbeeldingen, css, zelfs de script opbouw, etc.)
Echter, het hanteren van een 'goedkope' rip-off vind ik niet echt netjes. Zeker niet als de rechten niet duidelijk zijn vermeld en er nog duidelijke data van andere in voor komt.
Maar goed, that's just me...
-
Bedankt, ik ga er eens mee aan de slag (idd misschien veel werk maar lijkt me wel een leuke optie
-
Ik wil voor mijn spelers een backup / save game functie maken.
Toelichting: speler kan voor een x aantal credits een save game kopen. Bij het activeren (savegame=1) moet er een backup worden gemaakt van het user gedeelte van de speler in een aparte database tabel (vb. users_savegame). Als een speler nu is vermoord en zijn save game opnieuw wil laden kan die door een load functie in zijn profiel zijn users row overschrijven met zijn backup / savegame.
Zou iemand mij kunnen helpen / toelichten hoe ik dit het beste kan doen?
(voornamelijk het save en restore gedeelte)
Alvast bedankt,
-
Ja nu wel. Alleen part 1 wordt nu niet meer geladen (ook niet als er wel wagens beschikbaar zijn... Heel vreemd.
Even kijken of er misschien iets anders fout gaat.
-
Ja vreemd genoeg heb ik dit er ook zo staan. Maar het deel onder part 2 wordt niet getoond (part 2 staat wel bijna helemaal onder aan de pagina misschien dat dit er iets mee te maken heeft?)