Posts by Tieske

Verder is je stelling een beetje vreemd,
    aangezien MAC niet 1 brouwser is, maar er voor de mac diverse browsers te verkrijgen zijn,
    zo heb ik hier:
    Safari,
    Firefox
    Chorme
    Opera

geinstalleerd.

Safari is er ook voor op Windows, & grote kans dat deze dus het zelfde reageren op een webpagina ;)

Beste ICTScripters,

Ik ben inmiddels zo'n 9 maanden in mijn bezit van http://Carnaval-Hits.nl
    Dit is een website waarop allerlei youtube filmpjes verzameld zijn van diverse carnavals groepen met hun nummers.
    De website is momenteel zo'n 10 maanden oud.

Aangezien het carnavals seizoen aankomende zondag weer van start gaat ben ik nog op zoek naar een aantal adverteerders voor deze website.

De site trof vorig jaar in februari ruim 700 unieke bezoekers met meer dan 800 visits.
    Dit is gemeten vanaf halverwege februari, enkele dagen voor de vastelaovend. De periode dat de carnaval echt door iedereen gevierd wordt. Oftewel in een twee weken met minimale reclame ruim 700 unieke bezoekers.
    In de maand Maart, trok de website nog altijd ruim 175 unieke bezoekers met meer dan 250 visits.
    Dit terwijl eind februari de carnaval alweer een week voorbij was.
    de rest van het jaar heeft de website zo geschommeld rond de 75 unieke bezoekers met 150 visits.

Nu begin November ben ik weer actief reclame aan het maken en ook weer nieuwe nummers/filmpjes aan het toevoegen.
    En nu steigt het gemiddeld aantal unieke bezoeker van ±5 per dag naar ±30 per dag, en ik verwacht dat dit getal met de dag, de maand & het seizoen verdord er enkel nog meer worden.

Bij deze bied ik dan ook enkele advertentie plaatsen aan:
    Optie 1: 468x60 Geen rotatie banner in de header (locatie: adsense reclame)
    Optie 2: 468x60 Geen rotatie banner onder ieder filmpje (locatie: huidige reclame)
    Optie 3: 200x200 geen rotatie banner in het menu (locatie: adsense reclame)
    Optie 4: Link onder sponsor sites (Locatie (nieuw)blok boven carnaval en feestkleding)
    Optie 5: Link onder partner sites

Prijzen:
    Optie 1: 15 euro/maand
    Optie 2: 12,5 euro/maand
    Optie 3: 10 euro/maand (elk blok hoger in het menu 0,50 euro/maand)
    Optie 4: 1 euro/maand
    Optie 5: Gratis, Linkpartner ruil (carnaval gerelateerde website)

Indien er een advertentie voor het gehele seizoen wordt afgenomen (November t/m Januari) krijgt u er Februari voor de helft van de prijs erbij. Dit omdat dit een maand is waarin wij toch nog behoorlijk wat bezoekers trekken, maar dit in verhouding minder is.

Vanaf 15 november, geld er voor deze maand de helft van de prijs.
    Wanneer een advertentie nog voor dit weekend (10 november) afgenomen & betaald wordt geldt bovenstaande actie ook.

Bewijzen van de bezoekers aantallen worden op verzoek via PM geleverd.
    Bij interesse en/of verdere vragen graag ook via PM te reageren.
    Antwoorden op algemene vragen die binnenkomen zal ik in het topic toevoegen.

De HDD problemen die Swaffelaar beschrijf kan ik beamen, dit heb ik ook met de band PC gehad toen we van een Pentium 1 naar Pentium 4 gingen, diende ik windows XP op nieuw te installeren alvores ik de schijf/pc werkend kreeg.

Maar dit is niet altijd, bij elke windows versie & hardeschijf het geval, dus je kunt het proberen,
    maar zoals hierboven is aangegeven, zul je wel de drivers voor de videokaart/geluidskaart etc etc etc dienen te installeren.

Ik vind zojuist in mijn inbox een kortinscode voor Versio
    Dit omdat zij 4 jaar bestaan kunnen alle klanten iemand anders 4 euro korting geven op een .nl of .be

Stuur dus een PBtje indien je interesse hebt.

Verder zou ik andere Versio klanten oproepen die ook hun kortinscode willen aanbieden dat hier in het topic te doen.
    Maar dan ook enkel een berichtje plaatsen indien je een code hebt om weg te geven & aanvraag voor codes enkel via PB.

zo blijft het topic overzichtelijk.

Hierbij nog even de spelregels vanuit Versio:

# De kortingscode is 4 euro waard en goed voor bijvoorbeeld een gratis .NL of .BE domeinnaam.
    # De kortingscode kan éénmaal gebruikt worden.
    # De kortingscode kan door iedereen gebruikt worden, BEHALVE door uzelf. Hiermee willen we klanten aansporen om via social-media, webblogs en hun favoriete forums in contact te komen met andere klanten van Versio en hun kortingscodes uit te wisselen. Ook is het natuurlijk mogelijk om de kortingscode weg te geven aan iemand die nog geen klant is. Het is niet toegestaan om uw kortingscode zelf te gebruiken, ook niet via een ander klanten account.
    # De kortingscode is maximaal 14 dagen geldig of zolang de voorraad strekt.
    # Indien de kortingscode bij een verkeerde bestelling wordt ingevoerd, dan kunnen wij de kortingscode niet heractiveren.
    # De kortingscode kunt u invullen op de betaalpagina, bovenaan alle betalingsopties.

@Sukel,
    ik weet niet waar jij je kostenplaatje van slechts 130 euro per iPhone vanaf haalt,
    want het is toch echt al jaren bekend dat de iPhones puur aan onderdelen zo rond de 350 euro kosten,
    het lijkt mij dus zeer sterk & onwaarschijnlij kdat de iPhone 5, die dunner en sneller is & langer qua batterij meegaat opeens zo rond 1/3de van die prijs zit.

Verder ben ik nog altijd in het bezit van een iPhone 4, deze werkt nog prima en ben dan ook niet van plan deze te vervangen voordat deze geheel totaallos is.

je zegt bij het merendeel van de dingen staat vandaag besteld morgen thuis,
    het kan dus best zijn dat je gehele bestelling vertraagd wordt door die paar dingen die niet morgen in huis zouden zijn.

Oftewel dat ze je gehele bestelling in 1x opsturen inplaats van 2, dit is meestal standaard bij webshops,
    & anders geven ze je vaak de optie (tegen meerprijs of kosteloos) om de bestelling te laten komen zodra het binnen is.

Zo heb ik ooit iets bij Bax-shop besteld daar stond binnen 3 a 4 dagen leverbaar, Uiteindelijk heb ik 6 weken moeten wachten (of nog langer) doordat zij het bij de leverancier diende te bestellen & het daar ook niet vooraadig was.

Zo zal er in de algemene voorwaardenv an MyCom ook wel staan dat de gezette levertijden een schatting zijn & geen garantie.

Op de voorwaarden pagina, staat een e-mail adres vermeld, (helemaal onderaan de pagina)
    Ik vermeld het e-mail adres hier niet, omdat dit niet toegestaan is in een topic.

[offtopic]Beetje jammer dat het Scorpios schip van Toverland volledig in beeld is,
    en er vervolgens 3 maal demo text onder wordt gezet waarin Port Avontura een nieuw schip opend :P
    [/offtopic]

Verder vindt ik der layout er mooi, strak en lekker rustig uitzien, ondanks dat er toch veel in gebeurt. Succes ermee

Ik heb wellicht interesse om administrator te worden.
    Hoe zit het met de uren belasting van deze taak?

Ik heb ook enige PHP/HTML & CSS kennis.

Ik ben 20 jaar, ik ben mij ervan bewust dat mijn spelling niet altijd correct is, maar ik lees hierom dan ook altijd mijn berichten nog eens na, om grove spel en zins fouten uit mijn berichten te halen.

Ik beschik verder over Skype & een iPhone met WhatsApp en onbeperkt toegang tot internet.
    mijn online portfolio: http://mlormans.com

Ik keek vroeger regelmatig naar de serie pokemon en heb de spellentjes uiterdaard ook op me GameBoy Color gespeeld. Dus wel een Pokemon kenner maar geen poke-nerd

Graag verneem ik van u dmv een PB

ik ga morgen een Backpack tocht lopen van 23km, en vrijdag ook nog van 16km, om mij voor te bereiden op mijn backpack tocht van 80km versprijd over 4 dagen in schotland van aankomende zomer :D

Beste Randy105a,

Ik heb wel interesse om te adverteren op je website,
    echter alleen in de periode, Oktober - Maart.
    Is er een mogelijkheid dat we nu al een regeling treffen om in die maanden te adverteren?

Graag verneem ik iets van je via PB,

scarface
    Ten eerste bedankt voor je reactie.

Heb je nog tips om hoe deze (volgens jou) redelijke layout te verbeteren?

[offtopic]en je hebt een pb ivm het partnerschap met Zideo[/offtopic]

Verder wil ik nog even aangeven dat er nog wat kleine veranderingen zijn doorgevoerd:
    Zo hebben we enkele namen van categorieen/pagina's veranderd.
    En is het dropdown menu breeder geworden zodat de Artiesten namen (minder vaak) over 2 regels getoond dienen te worden.

[offtopic]Ben inmiddels zelf natuurlijk in volle gang Carnaval aan het vieren vandaar pas deze (verlate) reacite.
    Nee vandaag idd niet maar dit omdat ik morge o.a. weer moet werken. En ik me geld liever uitgeef aan me andere hobby's zoals Motorrijden.[/offtopic]

Beste Criminalspointers,

Ten eerste:
    Ik weet dat deze website onlangs ookal in de Check stond. Toen dit het geval was, was de website van een andere eigenaar.
    Ik heb vorige week de website over gekocht en naar mijn hand gezet.

Ik zou graag van jullie willen weten wat jullie van de website vinden. En wat er nog beter zou kunnen (dit natuurlijk altijd met opbouwende kritiek!)

En/of jullie een eventuele waarde zoude willen schatten?
    Ik ben niet van plan om de website te verkopen, maar ben benieuwd wat jullie ervan denken.

De website wordt momenteel door zo'n 30 a 45 mensen per dag bezocht (dit is zonder reclame). En de inkomsten zijn nog Nihil/verwaarloosbaar.
    Ik ben natuurlijk momenteel druk bezig met her & der reclame te maken en linkpartners te werven.
    (dus intresse in een linkpartners schap? stuur even een pb)

dan natuurlijk nog de link:
    http://carnaval-hits.nl