Posts by Tieske

Coda 2 is zeker een aanrader! werk er al jaren tevreden mee.
    kan ook zeer goed overweg met SVN (enkel even een gratis hulpprog. installeren) maar SVN werkt in Coda.

Indien je meer info over Mac programs wil kun je me altijd even aanspreken op Skype ;)

Nog even ter opheldering,
    Ik heb zojuist even de Algemene voorwaarden voor je eropna geslagen (dit omdat ikzelf ook enkele producten bij versio heb lopen)
    Hierin staat niets vermeld over dat zij altijd jou geld zullen terug betalen, in de AV staat enkel vermeld dat je met je online portemonnee online aankopen kunt doen, waarbij geen verdere transactiekosten gerekend worden.

Wat je dus wel zou kunnen doen, zoals hierboven aleens genoemd werd,
    melden dat je hier een aankoop mee wilde doen, maar deze om wat voor reden dan ook toch niet hebt gedaan & graag je geld terug gestort zou willen hebben.

Ja deze kunnen gewoon in de Oven,
    Zolang je geen verse hamburgers hebt, maar gewoon voorgebakken Diepvries producten,
    Zijn deze al gaar & kun je ze bij wijze van in de magnetron nog opwarmen (lekker is anders)
    Zodra de producten warm zijn, zijn ze prima.

Hallo Allemaal,

Ik kijk vanmorge op 1 van mijn websites en zie opeens de melding:
    Fout bij het maken van de databaseconnectie

Het betreft de volgende website: http://carnaval-hits.nl
    En deze draait op Wordpress,

De database is wel online & alle bestanden staan ook nog in de FTP (heb op beide ingelogd)
    Al mijn andere Wordpress websites dragen nog zonder moeite (zelfde versie/plugins)
    Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Ik heb al geprobeerd om het DB wachtwoord te wijzigen maar dit hielp niets.

De database repair functie van Wordpress geeft de volgende data:
    wp_usermeta: 7 clients are using or haven't closed the table properly
    wp_posts: 7 clients are using or haven't closed the table properly
    wp_comments: 6 clients are using or haven't closed the table properly
    wp_links: 3 clients are using or haven't closed the table properly
    wp_options: Table is marked as crashed
    wp_postmeta: 6 clients are using or haven't closed the table properly
    wp_terms: 5 clients are using or haven't closed the table properly
    wp_term_taxonomy: 5 clients are using or haven't closed the table properly
    wp_term_relationships: 6 clients are using or haven't closed the table properly
    wp_commentmeta: 6 clients are using or haven't closed the table properly

edit:
    Maar heeft wel het probleem opgelost,
    Moet ik nog iets met bovenstaande data doen en repairs uitvoeren?

Excuses voor het aanmaken van een topic voordat ik even op google had gekeken :whistling:

Als ik je goed begrijp moet de teskst ook variabel zijn??

Dan zijn beide variabel en komen ze op deze manier de functie binnen

of als je de output opvraagt binnen een functie

Als dit nog steeds niet doet wat je wil, dan graag iets meer van je funtie / pagina tonen, want je geeft wel minimale informatie.

Zoals koen zegt klopt het voor NL ook.

Ik heb ooit CD/Vinyl uit America laten komen, Ik kreeg vervolgens van PostNL een brief dat ik eerst de inklaringskosten & de heffing op het postkantoor moest komen halen, alvorens mijn paketje zou worden overhandigd.

De hoogte van de boeten zal van diverse dingen afhangen,
    - Aard van product,
    - Aantal
    - Waarde

- Herhaling

& zoals al gemeld is onder een andere naam is faude, maar zoals je voorstelt, dat je vader deze inkoopt. dan dient hij deze ook te betalen. Oftewel dan koop jij ze niet maar je vader (hoe je dit dan thuis verder terugbetaald is natuurlijk niemand zijn probleem)

Beste Menno,

op deze wijze kun je nog een vaste tekst meesturen

PHP
    return $output."plaats hier je tekst <br />";

En zo nog een variabele tekst

PHP
    $textvar = "hier je variabele tekst of een variabele";

return $output.$textvar;

Een combinatie van bovenstaande is uiteraard ook mogelijk,
    succes ermee!

Ik ben het gedeeltelijk met je eens.
    Het bespaard niet zoveel energie als het compleet uitzetten van de server.
    Echter heb ik geen server toegang (geen eigen server/kennis)

Maar dat het geen energie bespaard ben ik met je eens.
    Doordat de bezoekers niet de gehele website kunnen bezoeken, en dus enkel (deze index) laden zal de server minder intensief werken & dus stroom besparen t.o.v. Volledige/normale belasting.

Verder maakt het de bezoekers bewust van Earth Hour, in de hoop dat zij (alsnog) mee gaan doen.
    Dus direct bespaard het misschien niet of minimaal. Maar Indirect waarschijnlijk/hopelijk wel!

Maar dmv PHP is dit dus een juiste manier (heb verder geen vertand van apache)

@Hamza-R,

Volgensmij bedoeld de TS dat hij de gevens in een tabel heeft staan zoals hierboven. (op een HTMl pagina)
    Deze gegevens wil hij automatisch in de Database invoeren d.m.v. PHP.

Oftewel met behulp van PHP de tabel uitlezen & vervolgens elke rij in de database toeveogen.

@Malik

Ik kan je helaas niet helpen. Indien bovenstaande incorrect is laat dat even weten dan verwijder ik het om verwarring tegen te gaan ;)
    Succes ermee!

Het initiatief van ICTscripters om tijdens earth hour de website gedurende 1 uur offline te halen heeft mij geïnspireerd om ook met mijn eigen websites mee te doen.

Nu ben ik dus bezig met een klein scriptje wat mijn website automatisch om 20:30 'offline' haalt & om 21:31 weer online toont.
    echter ben ik niet geweldig met PHP & de date functies dus ik heb het volgende in elkaar weten te zetten:

PHP
    date_default_timezone_set('Europe/Amsterdam');
    $today=getdate();

if(($today[mon] == "3" && $today[mday] == "23") && (($today[hours] == "20" && $today[minutes] >= 30) OR ($today[hours] == "21" && $today[minutes] <= 30))) {
    	echo "time beteen 20:30 - 21:30; show message</br>";
    	exit;
    }

Enkel heb ik het gevoel dat dit veel beter/korter moet kunnen m.b.t. de IF voorwaarden.
    Indien ik het wel juist heb gedaan. dan is iedereen uiteraard vrij om het te gebruiken op zijn website.
    (het scriptje word uiteraard op iedere pagina geinclude.

Ik heb zojuist de inside informatie van Koen gekregen.

Alle hosting op de DiMoWeb servers zal blijven draaien,
    Enkel ICTscripters gaat een uurtje uit!

Ik vind het een goed initiatief wat koen/de crew hier neemt om hun website een uurtje uit de lucht te halen om op deze wijze aandacht te vestigen op het milieu!

L.Pappalettera ik denk dat de TS het heeft over spullen testen, Niet over medicijnen etc.

Ikzelf heb het nooit voorbij zien komen/ bij na gedacht.
    Ik verwacht dat het vaak organisaties zijn zoals thuiswerkcentrales,
    je betaald 15 euro per maand & daarvoor kun je dan thuiswerk aannemen.

De fout zit erin dat je een variable gebruikt in je sql,
    hier moet je een statement gebruiken :login
    en vervolgens de :login define als $login,

PHP
    $stmtusers = $speldb->prepare("SELECT * FROM `users` WHERE `login`=:login");
    $stmtusers->bindParam(':login', $login, PDO::PARAM_STR);
    $stmtusers->execute();

Succes ermee!