Posts by Tieske

Beste Brentvdh,

Ik heb het zojuist ook geprobeerd met het domein van mijn portfolio,
    en hierbij gebeurde het zelfde. (zelfde errors)

Verder zou ik je de paar tips willen geven:
    - een professionelere layout, (deze ziet er nogal goedkoop uit)
    - vanwaar het grote stuk wit tussen einde tekst en het gedeelte om backlinks te genereren/kopen
    - Vermeld bij het kopen van backlinks erbij hoeveel dit dan kost.
    - Professionelere geschreven tekst bij het verkopen (dit is nogal te simpel geschreven en wekt argwaan)
    - Zorg dat daar waar het om draait bovenaan staat. (dus bovenaan de pagina de backlinkgenerator, hieronder het koop gedeelte voor de lijst, en dan de uitleg)

- Mogelijk de site ook in het Engels maken (ondanks het .nl domein) en er een keuze in maken tussen Engels en Nederlands (en eventuele andere talen die je beheerst)
    - Plaats eventueel google adds op je sites om daar ook een leuk zakcentje aan te verdienen (gewoon onderaan de pagina dan onder de tekst)

Maar de site/het concept heeft denk ik wel potentie.
    - Mocht je hulp nodig hebben of nog verdere uitleg over mijn tips kun je altijd een PB sturen.
    (heb namelijk afgelopen week mijn main project/site verkocht en ben bereid om wat tijd te steken in andere leuke projecten)
    (In eerste plaats gratis of eventueel tegen een kleine vergoeding in overleg)

Citaat van SkyNet

Over het algemeen is het dan geen nette veiling geweest. Zoals je zelf al aangaf duurde de veiling t/m 21 februari + 48 uur. Rare gang van zaken.

Maar ja toch succes.

Hier geef ik je inderdaad gelijk in.
    Maar nadat hier 2 boden waren ingetrokken kreeg ik deze prijs aangeboden.
    Om de site onderhands te verkopen (dus een soort van Buy Now).

SkyNet.
    De verkoop overeenkomst is zojuist getekend. dus dit is niet meer van toepassing.
    De koper wil momenteel liever niet per naam genoemd worden.

De veiling kan dus gesloten worden.

Citaat van diamondboy

volgens mij zegt die het verkeerd aangezien het pas de 11de is? denk dat die de 13de bedoelt anders ben je 480 uur verder:P

diamondboy,
    Nogmaals zoals vermeld in het topic sluit de veiling op 21 februari.
    en dus 48 uur na het laaste bod. NA 21 februari sluit de veiling.

Er kan dus vrij geboden worden tot 21 februari 18:00 uur.
    mocht er die dag dus nog een bod binnenkomen blijft de veiling alsnog een 48 uur open.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.02.11 13:15:23:
    Robin heeft zijn bod van 220 euro ingetrokken.
    Het hoogste bod is nu dus voor RDMNL2010 en staat op 200 euro.

Veiling eindigt tot nog toe op 21 februari 18:00

Citaat van SkyNet

Deze website is dus verkocht aan Robin, aangezien de veiling voorbij is?

Deze site is nog niet verkocht,
    Het hoogste bod staat momenteel wel geregistreerd voor Robin met 220 euro.
    Maar de veiling loopt nog tot 48 uur na 't laaste bod
    op 21 februari om 18:00

dus op het moment dat er de 21ste om 17:00 uur nog geboden wordt loopt de veiling tot 23 feb 17:00

@F.Ajeti

Nee dit is er niet.. maar hier is wel makkelijk een 'standaard' criminals script voor te gebruiken
    (alleen zullen de gebruikers dan een nieuw wachtwoord moeten invullen)

Sorry ik had niet gezien dat er een tweede pagina staat.
    maar het bod van 220 euro staat genoteerd voor Robin.

en RDMNL2010
    Stuur me graag even een pbtje of je nog voorkeur hebt voor een bepaald stuk code.

@F.Ajeti
    Je krijgt de volledige rechten over de scripts, en de plaatjes die ik zelf gemaakt hebt.
    (dus niet de plaatjes van de auto's zoals hierboven vermeld)

#F.Ajeti
    Bod van 150 staat genoteerd.
    Een uitgestelde betaling is mogelijk (site wordt dan wel ook pas later overgezet)

Nog even ter vermelding de kosten voor verhuizing/verlening van de domeinen komen uiteraard voor de koper.

jgdonleach..
    Zoals vermeld zijn er eigenlijk nauwelijks inkomsten geweest..
    in het afgelopen jaar nog geen 5 euro.
    Maar dit komt o.a. doordat ik niets aan scripting/debugging/promotie heb gedaan het afgelopen jaar.

maar met een beetje goede promotie, goede betaal opties is de site goed te vermarkten.

SkyNet,
    Nee helaas niet.. k weet niet of je een DiMoWeb account heb.. zo ja, dan kun je hier gewoon mee inloggen.
    (ik zal anders koen dit weekend even contacteren) aangezien ik heb vanavond verder geen tijd.

Bij deze bied ik mijn website 'Car Shops' te koop aan.

Het is een unieke Auto Tuning Game (zoals de game “Perfect tuning”).
    Deze verkoop betreft de site, inclusief de domeinen carshops.nl & carshops.be
    Exclusief hosting & de plaatjes van de getunede auto's.
    Deze plaatjes kunnen eventueel apart afgekocht worden van de designer (ik heb alleen gebruiksrechten), maar ook zonder deze plaatjes of met andere plaatjes is deze game populair.
    Zodra de veiling is gesloten zal ik u in contact brengen met de designer.

De site is volledig opgezet in PHP, HTML, CSS & PDO, helemaal zelf gescript en bezit een online Vertaal systeem (wat wel met MySQL werkt).
    Dit maakt het zeer eenvoudig om de site snel in meerdere talen aan te bieden.
    De website is opgedeeld in 5 databases, om de load te verdelen.
    Verder is het login en betaal systeem van DiMoWeb ingebouwd.
    Dit kan zonder problemen worden overgenomen of makkelijk omgebouwd worden naar eigen systemen.

Statistieken:
    Meer dan 5.000 bezoekers in maart 2010, sindsdien is dit sterk gedaald wegens gebrek aan tijd en promotie langs mijn kant, men bleef toen gemiddeld 12 minuten op de site en bezocht 27,3 pagina’s per bezoeker.
    http://dl.dropbox.com/u/199828…%20Shops/Statistieken.png

Inkomsten:
    Ik heb de site nooit willen monetizeren, maar er zijn zeker mogelijkheden.
    Er zit een systeem in waarmee je geld kan vragen voor bepaalde extra’s in de game.
    Verder kun je met Adsense ook een aardige som verdienen.

De domeinen zijn nog geldig tot: midden maart (ongeveer)
    En geregistreerd bij: DiMoWeb

Startbod is: 150 euro
    Opbieden met: 10 euro
    Buy Now is: 1500 euro

Einde Veiling: 48 uur na laatste bod op 21 februari 2011 om 18:00

Deze website wordt ook te koop aangeboden op http://www.sitedeals.nl.

Voor vragen en info kunt u gerust een Prive Bericht sturen.

Demo: http://www.carshops.nl

Screens:
    http://dl.dropbox.com/u/19982846/Car%20Shops/Pits.jpg
    http://dl.dropbox.com/u/19982846/Car%20Shops/Tankstation.jpg
    http://dl.dropbox.com/u/19982846/Car%20Shops/Reizen.jpg
    http://dl.dropbox.com/u/199828…%20Shops/Club_profiel.jpg

Beste Casio,

Misschien is het een idee om met een programma zoals nero Express (of een andere dvd create programma)
    Een dvd op te zetten met allerlei filmpjes erop (en elk filmpje een apart hoofdstuk te geven)
    En hier kun je als het goed is ook overgangen in zetten.

Citaat van Robin

Achja, veel las heb je er niet aan (ik weet niet als iemand al een ipv6 adres heeft, ik wel) maar die koppel je toch aan een domein of subdomein voor op de server root te komen (tenminste ik wel).
    Robin

Nou zoals ik het artikel lees.. kun je er wel veel last van hebben..
    Namelijk op het moment dat je een oudere router zou hebben die nog geen IPv6 aan kan..

Maar volgensmij had Windows XP al een mogelijkheid om een IPv6 ip aan te maken/te hebben.
    En volgensmij zijn de meeste mensen rond die tijd overgestapt op draadloos.. (hiervoor was dit nog niet echt het geval)
    zal dit met de consumenten elektronica qua routers etc.. ook wel goed lopen. (gok ik zo)

En een langer ip.. is inderdaad ietswat onhandiger.. als je een aantal cijfers extra invullen nu echt onhandig vindt. (okay je zult 10 sec een aantal nummers meer moeten onthouden...)

En websites die je via het HTTP://IP/gebruikersnaam moet bereiken.. komt toch al bijna niemand op..
    Omdat dit te lastig is onthouden/niet professioneel is..
    dus of daar dan ook nog eens een aantal cijfers bijkomen.. maakt dat dus ook totaal niet uit.