Posts by Tieske

Ik ga vooral bang zijn, voor een Skype applicatie vol met reclame :(
    En dit dan dus op alle platformen,

En dit zullen ze opzich wel moeten doen, willen ze nog iets van hun 8,5 miljard terug zien.
    Omdat skype momenteel verliesgevend is...

[offtopic]Maar IDD offtopic[/offtopic]

Daarbij komt nog dat deze mails altijd de zelfde opzet hebben,
    Ze leggen uit waarin het voorkomt, vervolgens wat het doet,
    Daarna blazen ze hoog van de toren met een nieuws zender een een betaald anti virus programma,

Vervolgens sturen honderd duizenden mensen ze door, en spammers hebben zo dus weer een hele hoop e-mail adressen erbij.

Ik citeer even een stukje:

Citaat van Maikel

Mijn mening was : in het allereerste begin was yourcrime de beste, dit kwam omdat er geen concurentie was. deze is er nu en yourcrime is als je het aan mij vraagt verleden tijd. Je zou echt met wat nieuws moeten komen wil je met hun kunnen concureren!!

Als je het mij vraagt is de strijd met een concurentie nooit verloren totdat je echt opgeeft.
    Om even een voorbeeld te noemen kijk naar Apple:
    Het was vroeger een succesvol bedrijf verkocht behoorlijk wat Apple 1 & Apple 2's. Na een poosje draait het bedrijf voor geen meter meer, en is zelfs zo goed als failliet.
    Vervolgens komt Mister steve jobs weer terug. En begint het bedrijf weer aan te trekken.
    Inmiddels is Apple het belangrijkste (meest waardevolste) Merk ter wereld.
    En daar komt dan nog eens bij dat ze afgelope kwartaal voor het eerst een Grotere Winst hadden dan Micorsoft.

Oftewel de strijd met de concurentie is pas verloren als je opgeeft.
    Het is wel degelijk mogelijk, maar dan moet je inderdaad zoals jij zegt. Met nieuwe (revolutiare) dingen komen!

Ikzelf script tegenwoordig ook weer mee aan Yourcrime, en ik zal me vooral bezig gaan houden om de/alle pagina's in het vertaal systeem te zetten, waarna deze dus vertaald zullen/kunnen gaan worden.
    Ik zal mij eerst gaan bezig houden met de Game Site's en vervolgens met de Hoofdstite.
    Maar doordat de Yourcrime source (game + Hoofdsite) momenteel nog zeker zo'n 230 pagina's heeft die er niet in staan (en wellicht in het afgelopen jaar er nog een aantal pagina's bijgekomen zijn) zal dit zeker nog een tijdje duren.

Weet je wat jij zou moeten doen?
    Even langs de kamer van koophandel ;)

Nou ik denk dat je het beste kunt kijken op sites zoals:
    DealExtreme.com
    Waar o.a. (veel namaak) spullen verkocht worden voor spotgoedkope prijzen zonder enige verzendkosten.
    Verder is en optie om rechtstreeks contact op te nemen met de leverancier van de spullen die je wilt gaan verkopen.
    Dat is 'de' manier om er de meeste winst uit te halen.

Succes ermee

Citaat van SlamFM

1) Nederlandse zinnen zijn behoorlijk krom, kijk dit na a.u.b.
    2) Informatie opslaan over de bezoeker, reden?
    3) Een bezoeker spreek je met "u" aan en niet met "je".
    4) Vind de website geen vertrouwen uitstralen.
    5) Waarom je links veranderen als SEO link building aanrekent, nu promoot je adf.ly

Zo zijn er nog wel een aantal punten, meer aandacht betekend meer bezoekers!

[offtopic]Persoonlijk vind ik je 3de punt nogal discutabel,
    Aangezien als je een Text-Based Game hebt specifiek gericht op 'kinderen' leeftijd 8 tot 16.
    Dan is het hoogstwaarschijnlijk beter om je bezoekers aan te spreken met je dan u.[/offtopic]

Citaat van eeyk

ik ook tegenwordig iedere dag wel stuk of 2 en ik heb niet een ing maar abn |-)

Zo heb ik zelf ook weleens e-mail ontvangen van een/de zogenaamde 'rabobank' in zo'n slecht nederlands dat elk (ietswat) nadenkend mens kan weten dat het gewoon niet van de rabobank komt..

En daar komt dan nog eens bij dat ik inmiddels alweer bijna 5 jaar bij een andere bank zit xD en mijn e-mail adres helemaal niet bekend is bij de Rabobank, (zelfs niet bij mijn huidige bank)

Citaat van eeyk

ben benieuwd of die de 7maagden tegenkomt want daarvoor deden die terroristen dat toch (a)

Heeft iemand ooit gezegt of 't mannen of vrouwen waren ?? *evil*

Dit gaat dus duidelijk om phishing.
    En hier kan ING in principe niets aan doen, buiten de hosters/zenders proberen te achterhalen,
    maar dit zal hoogstwaarschijnlijk via gehackte computers (oftewel botnets gaan)

Maar het moge dus ook duielijk zijn, dat je NOOIT je bank inloggegevens op welke site dan ook moet invullen.
    Deze gegevens dienen net zo geheim/persoonlik te zijn/gehouden worden als je PIN code.
    Aangezien ze anders zo je bankrekening gezellig leegplunderen,
    en omdat er toch wel meer dan 1 iemand in trapt doen ze dit natuurlijk via diverse Nederlandse bankrekeningen,
    en vervolgens door naar Zwitserland, en dan pas op de rekening waar ze 't op willen hebben.

Enkel dat wat telkens veranderd als je op een link klikt,
    dien je in een frame te zetten..

Dus opbouw:
    index.php:

Header
    Linkermenu - iFrame - Rechtermenu
    Footer

Oftewel je iframe plaatsen tussen je linker & rechter menu,
    en daar telkens de content van de pagina's in laden.

Terr0r,

Als ik het goed zie, werkt je oude website nog met een iframes,
    Waardoor elke keer de content herladen wordt maar de rest van de frames/menu's niet.
    Op je nieuwe site echter werk je nog maar met 1 iframe voor de content (of zelfs geen meer)
    waardoor elke keer het menu opnieuw geladen wordt. en dus de speler steeds opnieuw begint.

Dit is dus enkel weer op te lossen door je sites (zoals je oude site) geheel op te bouwen uit iframes,
    altans het content gedeelte, en dus alleen dit telkens te herladen, en niet de gehele pagina/menus

- wat er beter kan aan de site?
    De teksten,
    ik vind veel teksten iets wat 'kinderlijk' over komen,
    Ik begrijp dat een site van een DJ iets wat luchtiger mag/moet zijn dan menig bedrijfswebsite,
    maar je probeert wel een product te verkopen (jezelf) dus zou nog eens over de tekst kijken,

Ook zou ik de contact pagina vervangen door een contact formulier i.p.v. je 06 & een e-mail adres,
    beide om o.a. spam te voorkomen, en als je een telefoonnummer plaats, meld dan even van wanneer tot wanneer te bellen.
    Ik neem tenminste niet aan dat als jij midden in de les zit, dat je de telefoon gaat opnemen.

- wat de prijs ervan is?
    De prijs is niet echt te benomen,
    dit omdat het een zeer specifieke website is, en het is altijd maar net wat de gek ervoor geeft.
    Maar ik vind het een mooi/professioneel uitziende 'one-page' layout.
    Indien deze zelf gemaakt is, is deze zeker enkele tientjes waard denk ik.

- julie mening
    Zie hierboven xD

Door simpelweg een variable aan te maken met
    $index = "1";
    dit doe je net boven waar je je config inlaad,

en dan check je hier op of dat $index 1 is.
    op alle andere pagina's maak je dan uiteraard geen variabele aan.

Dan zal hij de actie altijd uitvoeren op je index ongeacht hoe je hem aanroept.

@BrokenTrack,

Ik ben het volledig met je eens,
    het is zeer handig om een 'standaard' afsluiting van je post te maken.
    (Doe ik zelf namelijk ook ;))

Maar ben het ook volledig met L.Groot eens,
    Aangezien er zijn inderdaad soms zeer irritante/grote signatures,
    Zo heb ik laatst hier nog een berichtje over naar een moderator gestuurd.

Misschien is het een idee om een signature van maximaal 3 of 4 regels toe te staan,
    Zodat je daarin netjes met vriendleijke groet kwijt kunt, je naam
    & eventueel nog een zinnetje/ link naar je website/functie op de betreffende website

Dan zou ik idd een systeem maken dat je ze kunt goedkeuren, maar dat je dit ook kunt uitschakelen (maar dat je wel kunt zien welke je gecontroleerd hebt en welke niet)

Trouwens het checken op dubbele mails moet je gewoon inbouwen in het teken formuliertje, waar je dan controleerd of het e-mail adres al is geweest.
    Dit bespaard weer een tijd met deze er 'handmatig' uitgooien

Waarom Handtekening Goedkeuren?
    Gewoon een E-mail bevestiging, (zo doen andere petitie sites dat ook)
    En wat je eventueel zou kunnen doen is nog een controle script voor de 'admin' om dubbele personen (2x zelfde voor & achternaam) the checken, om te kijken om wat voor e-mail het gaat. (voorkomen dat spam bots 500x zelfde naam invullen maar ander e-mail adres)

Ten eerste is bewegende layout de verkeerde benaming,
    aangezien de layout niet beweegt, maar verkleurd.
    Dus... een verkleurende layout

Verder opzich wel een leuk/uniek idee,
    maar verder is de layout niet echt van een hoogstaand grafische kwaliteit.
    Hierdoor zul je dus waarschijnlijk die 10 uur aan werk er niet uithalen in je verkoop prijs.

Mijn tip:
    Je weet nu hoe je dit kunt doen, je weet waarschijnlijk wat veel tijd koste, en misschien wel hoe je dit nu sneller kunt doen etc,
    En probeer het nog eens maar dan met een grafisch hoger niveau,

Succes ermee ;)

Wel goed bedacht opzich,

alleen het gedeelte dat ebay.com zichzelf tekoop zou zetten op eigen site lijkt me beetje onwaarschijnlijk,
    Zeker omdat een overname van eBay enkele miljarden zal kosten (gezien de grootsheid van de website)

Zijn er via het affiliate systeem meer mobile aanbieders beschikbaar of alleen mtv mobile?
    Want de domeinnaam doet dit wel vermoeden maar ik zie alleen MTV mobile staan.

1: Ja ookal is het geen typische normale vakantie[/b]
    2: Online
    3:Direct bij de organisatie, (danwel de nederlandse Tak)
    4:Hongarije :D
    5:Auto maar moeten er nog 1tje zien te regelen xD, anders hebben we een groot probleem xD
    6: Sziget Festival, en dan uiteraard met een tentje :D
    7: Zeer leuk/gezellig & mooi 8 daags festival, Ideaal voor de festival liefhebber.
    en je hebt toch een heerlijk vakantie gevoel, omdat het langers is dan 3 dagen, en niet 'een weekendje weg is' :D