Posts by Tieske

1. Helemaal mee eens, Google hier gewoon lekker achter je/ons laten.
    Door een standaard topic opmaak krijg je duidelijke topics waar makkelijker antwoordt op te geven valt.

2. Hier wijdt ik mij niet overzit, Ikzelf zie het probleem niet zozeer, als je, je gewoon gedraagt heb je namelijk met dit gehele systeem niets te maken.

3. Voor Het moderatie systeem zou ik eens willen vragen om te kijken naar het reactie/moderatie systeem van macwereld.nl
    Hier kun je namelijk alleen iemand anders modereren als jijzelf wordt gemodereerd (positief)
    Altans dat is wat ik denk van het systeem, want ik kan er niet altijd modereren. (meestal alleen na het posten van een, voor mijn gevoel nuttige reactie)

4. De advertentie in de Header plaatsen ben ik helemaal voor.
    En dan de Search of op de plaats van de banner of in het Menu verwerken.

5. Dit zijn idd dingen die opgelost moeten worden, lijkt me kleine moeite maar geeft toch een betere uitstraling.

6. Eigen topic sluiten misschien pas mogelijk 24uur na laatste reactie. (en dan alleen door mensen met een hoge + moderatie)

7. Watchlist, op Webscripters gebruikte ik hem actief, en zou hem ook hier graag zien.

8. Alles gelezen knop.
    Als hij er is zou ik hem denk ik wel gebruiken, maar ik mis hem nu niet echt.

Wat je moet doen hangt volledig af van wat je Moederboard aan kan,

Je moet even nagaan wat de maximum snelheid is die je moederboard aan kan,
    en hoeveel Geheugen sloten je hebt, en wat hier momenteel in zit,
    Als je bijvoorbeeld 2 geheugen sloten hebt, welke allebei gevuld zijn, met bijv.
    1x 2 GB
    1x 4 GB
    dan dien je dus een 4GB Geheuge Module aan te schaffen, en die van 2 uit je PC te halen.

Dus even nagaan wat je in je PC hebt zitten, (welke verhouding) Wat je Moederboard aankan, en dan gewoon een mooi steetje aankopen,
    Goede merken op het gebied van Geheugen:
    Corsair, Kingston
    Volgensmij bieden beide fabrikanten levenslange garantie op hun producten (Corsair sowieso)

heb last voor slechts 45 euro 2x 4GB 1066MHz Corsair geheugen in mijn MacBook Pro gezet.
    Dus de prijzen om je gehele geheugen te vervangen vallen ook nog reuze mee.

Succes ermee ;)

Citaat van mafiabase

ze kunnen hem net zo goed laten zitten wat maakt die ene asielzoeker uit het is hier toch al multi culti(h)

Het probleem is vooral dat dit niet om 1 asielzoeker gaat, maar waarschijnlijk om enkele honderden zo niet duizende..
    Alleen deze ene heeft toevallig een gezicht in de media gekregen.

Daar komt verder nog bij dat je iemand dus gaat belonen voor het negeren van het uitzetverbod.
    Terwijl iemand die wel netjes gaat wordt niet beloond (terrecht)
    Maar iemand die dus niet gaat moet je dus niet belonen door hem uiteindelijk toch te laten blijven.

Ik heb eventueel wel interesse in de website,
    Echter zou ik graag wat meer informatie ontvangen over de inkomsten, (over welke periode is dit)
    Het aantal bezoekers wat op de website langs komt.
    En wat voor onderhoudt er aan het programma zit.

Graag ontvang ik dit alles per pb

[offtopic]

Citaat van Jasper

Aan het logo te zien gebruik je een mac? of gewoon een windows pc?

Ik heb even het logo vergeleken met dat van mijn mac, het is duidelijk een 'windows ripoff' het lijkt er verdacht veel op maar is het niet, (mac heeft vierkante blokjes dit is rechthoekig) en 't rechthoekje (voor van de speaker) is hier hoger dan bij een mac xD[/offtopic]

Ik zou haast verwachten dat je zachter knopje op je laptop blijft hangen.. Even een paar keer indrukken & loslaten, anders even kijken of je langs de winkel kunt, of zij er iets mee kunnen.

Wat ik vooral mis bij deze trailers is de muziek/het geluid, dit kan een trailer namelijk maken of breken, en zonder geluid breekt het dus duidelijk ;)

Nut is het gewoon wat tekst die 'mooi' het beeld in komt en weer 'mooi' het beeld uitgaat. met een (soms bewegende) achtergrond,

[offtopic]Dit kan iedereen die even wat tijd steekt in het vinden van een goed/simpel programma & daarbij de juiste (gratis/gekraakte) overgangen bij pakt maken. [/offtopic]

Zie dit als een tip, niet als afkraken, doe er dus je voordeel mee ;)

Heb het script zojuist aangeschaft.

heb uiteindelijk toch voor telefonische te betalen gekozen i.p.v. via iDeal dit i.v.m. de laagste bijkomende kosten.

Zo op het eerste gezicht ziet het script er zeer netjes & overzichtelijk uit.
    heb het nog niet kunnen proberen maar ik ga er vanuit dat het gewoon werkt.

Voor wie graag een snel & simpel upload scriptje wil voor bijv. prive gebruik dus zeker aan te raden.

Ik ben er nog even over aan het nadenken om het script aan te kopen voor mijn Admin paneel van mijn Portfolio site,

Even een vraagje, zou het mogelijk zijn om het script (makkelijk, zelf) aan te passen zodat het ook pdf, excel, wordt & ppt zou kunnen uploaden ?

Heb zelf redelijk wat kennis van PHP, Mysql & PDO dus ik kan het zelf doen/proberen,
    Indien het niet al te ingewikkeld is.

Ja dit is zeker mogelijk,

De eerste Router zou dan (ligt aan je provider maar meestal wel) als Dynimac IP ingesteld moeten worden dmv automatische DHCP.

De 2de router moet je dan een Static IP laten aannemen (vanaf de andere router)
    en een andere Range aan IP's laten uitgeven,

op deze manier is het mogelijk om 2 routers in 1 netwerk op te zetten, en ze allebij een draadloos signaal te laten uitzenden, zonder dat ze in conflict komen.

Ik vindt het zeer spijtig dat hij heeft moeten overlijden,
    Echter denk ik dat hij een zeer goed leven heeft gehad, en dat hij er het maximale uit heeft gehaald.

Ook denk ik dat hij 'gewacht' heeft met heengaan, tot het event van de iPhone 4S was geweest. (dit hoor je wel vaker opa's en oma's die nog hun kleinkind willen zien of hun verjaardag nog willen vieren en 2 dagen later overlijden)

Ikzelf ben trots bezitter van een MacBook Pro & iPhone 4,
    En ben dan ook sinds ik mijn MacBook Pro in september 2009 uitpakte helemaal om.

hij was een groots man, met grote ideeën. maar vooral ook zeer eigenwijs & koppig genoeg om zijn ideeën door te laten komen. Hij heeft Apple niet eens maar zelfs twee keer groot gebracht. iets wat hij zelfs ook met Pixar wist te doen, alvores het is overgekocht door Disney.

Ik wilde de AutoBiografie over hem al lezen (die van Walter Isaacson) maar had het boek niet direct gepre-orderd toen dat mogelijk was. Echter vandaag toch wel bij bol.com besteld.

Het zou inderdaad denk ik wel een goed idee zijn,
    om een Upload form te maken voor banners, zodat de afbeeldingen rechtstreeks van Publicoll of CriminalsPoint draaien.

Denk dat dit de snelheid van het advertentie systeem zeer ten goede komt.

Opzich kan het een leuk idee zijn, maar het is alleen jammer als er tijd in die chat gestoken wordt, en deze vervolgens na 1,5 maand weer dood is.
    Dit is dan tijd die ze ook in CP zelf hadden kunnen steken.

Verder is het probleem op te lossen van, als er geen mods zijn kunnen er ruzie's ontstaan.
    Zorg dat de chat geactiveerd en gedactiveerd kan worden door de chatmods,
    dus zodra zij tijd hebben gaat de chat online, en anders is hij offline.

Ik ben zeker benieuwd wat ze aankomende dinsdag allemaal gaan laten zien,
    maar ik ga hem zeker niet halen, aangezien ik aan het begin van dit jaar net een iPhone 4 heb aangeschaft met 2 jarig abonnement :P

Verder ben ik ook zeer benieuwd of de Apple TV naar Nederland zal komen,
    Want dit is zeker een apparaatje wat ik graag langs mijn (nog te kopen :P) nieuwe televisie zie staan. maarjah heb nu nog zo'n vierkant klein beeldbuisje staan.
    Maar zolang dit oude beesje het nog doet, doet ie het :P

Ik mag inmiddels alweer van de lijst voor ge?nteresseerde afgehaald worden.
    Heb namelijk gister avond even zitten kijken op 1 van mijn vaste websites.
    En heb deze horloges gevonden voor slechts 9,5 dollar (7,50 euro)

Hier ga ik hem dan ook bestellen. Op e-mails van geintereseerde zal ik niet reageren om de business van de TS niet nu al om zeep te helpen.

(TS mag mij uiteraard wel contacteren over waar hij ze goedkoop kan inkopen)

Ik heb zojuist ook even zitten google... (op led horloge)
    en toen zag ik deze ook staan, en toen dacht ik, Als hij die horloges/armbanden bedoeld wil ik er ook wel 1tje..

Dus AUB contacteer me asap als de shop online is, dan zal ik zeker overwegen (mits de prijs goed is) om er 1tje aan te schaffen, zeker nadat ±1 maand gelede van mijn horloge de band weer eens van de klokkas is afgescheurd (zijderen band, ijzeren horloge, plastic klokkas.. )

Op het eerste deel van je vraag kan ik je geen antwoord geven,
    Wel kan ik je vertellen dat als je over je data Limiet heen gaat dat ze of je hosting suspenden, of je bij laten betalen bij de volgende factuur, voor het extra gebruikte Dataverkeer. (dit extra dataverkeer meestal een stuk duurder dan vooraf meer dataverkeer inkopen)

Dit heeft niets met zinken te maken omdat je concurrentie ondervindt,
    dit heeft gewoon te maken met patenten & het kopiëren van producten, verpakkingen en zelfs handleidingen.

Je gaat me niet wijs dat je zelf de vergelijking niet ziet tussen de Galaxy producten van Samsung en de iPhone & iPad..
    Dus ben blij dat er in elk geval een verbod ligt op de telefoon, helaas is dit verbod zo weer te omzeilen dmv van een software update..

Ik zelf ben ik gebruiker van de iPhone en een vriend van me heeft laatst de Galaxy S gekocht,
    Mooi dingetje, maar 't is het toch allemaal net niet, en de Galaxy Tab, hebben zijn ouders gekocht,
    Dit is het ook allemaal net niet.

De SamSung Galaxy producten zijn de Zen music players van Micorsoft,
    Het lijkt allemaal goed te werken, en goede concurrentie te zijn, maar uiteindelijk haalt het product het gewoon niet bij het origineel, waarna het 'nagemaakt' is..

Even een paar vraagjes,

heb/had je find my iphone geactiveerd??
    dan kun je hem traceren, en/of eventueel wissen...

Heb/had je het product registratie nummer opgeschreven?
    zo ja bel even met apple of een apple reseller en zij kunnen in elk geval het nummer in hun systemen zetten als gestolen,
    En het zou me niets verbazen als apple kan zorgen dat de iphone geblokkeerd wordt als hij weer aangesloten wordt op itunes (ze kunnen tenslotte ook zien als je hem jailbreakt want dan vervalt je garantie)

En daarbij komt nog, een verzekering hebben te ja of te nee. zal voor diefstal/beroving niet veel uitmaken.
    Ik heb mijn iphone namelijk wel verzekerd, maar ik ben niet tegen beroving & diefstal buiten huis verzekerd.

Hij is alleen tegen diefstal verzekerd, als ik kan aantonen dat hij uit het zicht in een afgesloten ruimte lag ten tijde van de diefstal...

Ik wens je er in elk geval succes met het terugkrijgen/vinden van je iphone.