Posts by Digi-Expert

Goedemiddag,

Ik ben een beetje benieuwd naar jullie mening over het managen van script projecten. Zelf eerder gebruik gemaakt van bitbucket maar had het idee dat je daar niet alles echt goed overzichtelijk in bij kunt houden.

Ben benieuwd of er een zelfde soort project systeem is om alles overzichtelijk te houden. Dus iets waar je ook het hele plan kunt uitschrijven. Soort van trello en bitbucket in 1.

Ben benieuwd waar jullie goeie ervaringen mee hebben.

Wanneer je bij de tag list kijkt kun je een tag toevoegen of bewerken. Is er ook een mogelijkheid dat je kunt selecteren welke custom template die selecteert op het moment dat er op de site op de tag wordt geklikt? Iemand daar een plugin of oplossing voor?

Zie in de bijlage wat ik bedoel.

Goedenavond,

Heb een vraag over het volgende. Ik heb een site en daar worden veel berichten verstuurd. Enkel heb ik momenteel een message_id. Nu wil ik eigenlijk ook een conv id eraan koppelen zodat ik een beter overzicht krijg welke messages bij welke conv horen. Hoe kan ik dit het beste doen? Wanneer een lid een nieuw gesprek start zou die dus de eerste keer een random con_id moeten reageren. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Wanneer op de zoekpagina wil zoeken krijg ik de volgende error PHP Fatal error: Uncaught Error: Call to a member function fetch_object() on boolean in regel 329. Regel 329 is bij mij

PHP
    $display['thumbnail'] .=' <ul class="search-row" >';
     while($row =  $result->fetch_object())

Ik begrijp niet wat er met de error bedoelt word. Kan iemand mij dat misschien uitleggen?

Alvast bedankt

Ik heb een vraagje en weet niet of die hier juist staat. Wanneer ik de jQuery versie naar hoger zet, dan werken ineens een heleboel versies niet meer.
    Nu heb ik hier nog weinig kaas van gegeten en vraag ik mij af hoe ik kan zien welke precies fout gaan en hoe je dat dan het beste kan debuggen

bootstrap.min.js:11 Uncaught Error: Bootstrap's JavaScript requires jQuery version 1.9.1 or higher, but lower than version 4
    at bootstrap.min.js:11
    at bootstrap.min.js:11

Goedenavond,

Ik heb zo eens een algemene vraag over hoe je het beste kunt leren te programmeren.
    Heb al een aantal jaar dat ik wel code kan lezen en een beetje aanpassen, enkel volledig zelf schrijven wil niet.

Nu wil ik graag iets gaan maken maar twijfel of ik dit zelf kan. Daarom vraag ik mij af wat de beste manier is om te leren programmeren.
    Neem aan dat iemand mij wel kan vertellen hoe ik dit het beste kan gaan aanpakken?

Ik wil een overzicht hebben op mijn site:

Nu ben ik bezig om wat te bouwen in bootstrapp

Nu wil ik dus per profiel een Foto met naam tonen. En dan 4 naast elkaar en dan weer een nieuwe rij er onder.
    Hoe kan ik dit het beste doen?