Posts by L.Groot

Zoals ik zei, een aantal regels en een functie die alles eruit stript wat er niet in hoort.
    Dit zijn:
    - afbeeldingen (word dacht ik al gedaan)
    - directe links
    - meer dan bijv. 200 tekens of 4 regels

En @macgyver,
    Ik klaag niet ik heb een mening en die deel ik met jullie om jullie te overtuigen dat signatures bullshit zijn.

Je bedoeld dat de ene row licht is en de andere donker?
    Dat kan heel simpel ;).

Succes ermee ;).

Het gaat me meer om het opvallen nu hoor?
    Soms is het idd wel handig, maar het staat veel te onduidelijk aangegeven. Een ander lettertype, font style of een lijn etc. zou al een stuk beter zijn.

1) Leer een programmeer taal. Begin met HTML, doe dan PHP en leer erna JavaScript & jQuery.
    2) Wij kunnen niet alles (gratis) voorkauwen.
    3) Leer zoeken, er zijn voorbeeld classes beschikbaar. Die dien je uiteraard wel beter te beveiligen en van MySQL connecties en query's te voorzien. Hier kom ik dus weer terug op punt 1. Indien je ingelogd bent bij Mollie moet je naar deze pagina gaan:
    https://www.mollie.nl/beheer/b…iensten/documentatie/ivr/

Succes ermee ;).

eeyk,
    Nee het is zoals in mijn startpost vermeld:
    1) onprofessioneel
    2) veel mensen maken er reclame in, wat in de banner bovenin hoort
    3) storend
    4) teveel (bij jou al 5 regels, meestal meer dan je bericht zelf)
    5) onduidelijk wat signature en wat het niet is

Maar het moet gewoon standaard weg zijn ;)
    Ook voor niet leden dus.
    Daarnaast, als je gewoon bijvoorbeeld 200 tekens toestaat ofzo en dan maximaal 4 regels (zie MastaLine.com) en de lijn wat duidelijker maakt dan is het al een stuk beter.

Beste,

Ik had geen idee forum om uit te kiezen dus daarom maar even zo ;).

Ik erger me groen en geel aan die signatures hier op CP.
    Ten eerst zijn sommige (zoals die van "eeyk") super groot, waardoor z'n halve reactie uit zo'n signature bestaat. Daarnaast is het niet duidelijk te zien wanneer iets een signature is en wanneer niet (geen duidelijke lijn). Last but not least, het staat onprofessioneel, heb je het ooit op SD of op TB gezien?

Als CP ooit professioneel wil worden kan deze irritante functie wel weg.

Wie is het hiermee eens?

Edit: ik weet dat je het in je profiel kan uitzetten, maar ook voor niet leden moet het onzichtbaar zijn. Gewoon weg!

www. is NIET handig om te typen, ik leer het mensen altijd af.
    Niet elke site heeft namelijk een www. A record in de DNS staan.
    Indien een site alleen op www. en niet op http:// werkt is dat een bagger site die aan geen webstandaarden voldoet.
    20 jaar geleden werd iedereen aangeleerd www. te gebruiken, dit is allang ouderwets en je hebt er niets aan. Het zit nog in webbrowsers omdat mensen die 40+ zijn werd aangeleerd www. te typen en dit dus nooit meer afleren.

Mijn tip: doe het niet, alleen als je met een bagger site te maken heeft. Google Chrome en SRWare Iron verwijderen (http://)www. automatisch al van de links, iets waar Internet Explorer en Mozilla Firefox nog iets van kan leren.

eeyk,

99,99 procent kan je wel garanderen.
    Als je een High Availability cloud hosting heb.
    Dat is een soort van Raid 1, waarbij je data op 3 servers word gepropt. Indien één server down gaat neemt een server uit een ander datacenter alles meteen over.

Dan kan je zeker een uptime van 99,99% garanderen.
    De prijzen ervan zijn alleen wel een beetje hoog :)

Als ik jou was zou ik toch een KvK aanvragen.
    Currence houd namelijk toezicht op PSP's.
    Indien een PSP betalingen van particulieren aanneemt zijn ze mogelijk strafbaar en kan jij dus naar je geld fluiten.
    iDEAL is gewoon voor bedrijven, daar kan je niks aan veranderen.

Indien je je bij de KvK hebt ingeschreven zou ik Mollie nemen. Die API is handiger, veiliger en beter dan de TargetPay API.
    Daarnaast zou ik een SSL certificaat voor de betaal pagina aanschaffen, wat de identiteit van kopers waarborgt. Een SSL heb je al vanaf 13? per jaar excl. BTW.
    Zie daarvoor: http://sslcertificaten.nl

Indien je echt geen KvK wil aanvragen, dan zou je MiniTix van Mollie kunnen overwegen.

Voor meer informatie kan je me contacteren ;).

Maar ik kan alles nog gewoon procedural doen en het gaat me vooral om de snelheid.
    Ernaast tab ik alles netjes, voorzie ik het van voldoende begrijpbaar commentaar (als je dood gaat moet iemand anders het kunnen begrijpen zeg ik dan altijd maar ;)) en gebruik ik de nieuwst en beste functies. OO heb ik daar dus nog niet voor nodig. Wellicht in een later stadium.

Ik maak trouwens ook bijna nooit meer gebruik van JavaScript zelf, bijna alles gaat voor zover het kan met jQuery.

Ik programmeer nooit in OOP.
    Waarom niet:
    A) Ik begrijp niet waarom mensen zelfs voor een $_POST verwerking een hele class en functie gaan schrijven en het dus moeilijker gaan maken en een langere loadtime willen.
    B) Ik heb de gewone functies van PHP indien ik iets vaker gebruik.

Ik zeg ook niet dat ik OO kan, ik vind het alleen zonde van m'n tijd en van de loadtime van de server.

Amen.