Posts by L.Groot

Over de demo's, ik zou gewoon een subdomein (eg. demos.domeinnaam.ext) maken en daar dan een map per product die je wil verkopen. Zo behoud je orde. Via TargetPay kan je betaalpopups aanmaken dus dat lijkt me geen probleem. Programmering (voor zolang het server-side is, zoals PHP, CGI etc.) kan niet gestolen worden. Indien je een geslicede layout verkoopt: van de layout een print screen maken en een watermerk erop. Hetzelfde geld voor PSD bestanden.

Indien je vectors verkoopt een printscreen + watermerk van de afbeelding zelf en een printscreen van de layers.

Succes ermee!

ismail123,
    Dat is niet waar en ik weet niet waarop je dat baseert.
    Bij ons (Corderius College Amersfoort @ Meerwegen Scholengroep) slagen de overstappers van VMBO-T -> Havo voor 97%, het is bijna nooit voorgekomen dat mensen het niet halen.

Let wel goed op de douane. Ik bestel wel eens wat bij DealExtreme en de douane kan er dingen uitpikken die de Europese Unie niet in mogen worden gevoerd. Denk aan namaak artikelen (nep kleding met wel een G-Star logo bijvoorbeeld) of illegale artikelen (een geweer of iets wat er erg op lijkt of lasers hoger dan 5mW) daarnaast moeten er invoerrechten en BTW betaald worden indien het ingevoerde bedrag hoger is dan 24? (volgens mij). Indien je tabak invoert komt hier ook nog accijns overheen. Zorg ervoor dat de prijs op het pakket in euro's staat aangegeven, de douane rekent 20$ om als 20? waardoor je dus sneller moet betalen. Deze extra kosten worden altijd aan de geadresseerde gestuurd, je schuilen achter de verzender heeft dus geen zin.

Ja, maar de waarde bij games etc. gaat door transactiekosten minder. Geld bij de bank is echt geld, Wallie geld is altijd 20% minder. Ik ga nu niet meer offtopic, tenslotte wil hij proberen iets te verkopen dus ik ga de TS er verder niet meer in belemmeren.

Ik heb exclusief brief een 5,5 met de minimale normering. Met brief van ongeveer 10 punten erbij (max 13) heb ik een 7,5 bij minimale normering. Brief ging me goed af dus ik heb denk ik wel 10 punten.

Ook ik ben zowieso over naar Havo. Toch heb ik Wiskunde B vandaag afgezegd door het feit dat ik de kans op niet slagen op Havo niet wil nemen. Daarnaast alle HBO opleidingen die me wat lijken verplichten Wiskunde A dus waarom zou ik moeilijk doen, het staat alleen mooi op je CV maar om daar een fail voor te riskeren..

Willem heeft inderdaad gelijk. Nu maakt de gene die het bod aangaat verlies, hoop daarom niet op iemand die dit wil doen. ?20,- ING is beter, dan maakt degene die de deal aangaat nog een winst van ?4,- wat wel reëel is.

De boxen zelf hebben geen versterker, het geluid gaat echter wel eerst door een versterker / subwoofer dus het geluid is wel een stuk beter dan wanneer ik de boxen direct op het mengpaneel aansluit. Ik ga er nog even over nadenken wat ik het beste kan doen.

Hoe kan dat keer 2 gaan?
    Je SE telt 1x mee en je CSE telt ook 1x mee.
    Als je op je eindrapport een 8,2 staat dan moet je nog een 2,8 halen om te slagen.

Ik gebruik het alleen voor geluid dus heb momenteel geen HDMI etc. nodig. De aansluiting zit nu als volgt in elkaar:
    Laptop / microfoon -> Behringer Xenyx 802 -> Thrustmaster / Qware subwoofer -> Speakertje.
    Thrustmaster en Qware zijn 2 apparte subwoofers, de speakers zijn de gene die waren meegeleverd bij de Thrustmaster.

Jongens, veel succes.
    Ik heb morgen ook Engels, zojuist de briefvorm even gecheckt en die ken ik perfect. Wiskunde en Geschiedenis vandaag redelijk gemaakt, Duits is de enige klote toets tot nu toe. 7000 klachten bij het LAKS binnengekomen dus..

Misschien een leuk idee een CriminalsPoint meeting ergens in Utreg?
    Kunnen de bekende leden elkaar eens ontmoeten, ik wil wel eens weten wie er achter Koen, Joshua en Willem schuilt :).

Ik had het al op het Bax Forum gepost en daar kwam ik ook tot die conclusie. Het kan wel, dan moet ik echter alleen wel een versterker erbij kopen á ?150,- en ze raden aan om met Speakon kabels te werken (anders heb je 2x verloop in één stukje kabel). Vandaar dat ik toch nog maar even wacht, ik heb ontdekt dat het aan de kabels ligt dat de kwaliteit van mijn huidige speakers zo slecht is, met die van een goede vriend werken ze perfect. Daarom heb ik nieuwe kabels besteld (komen woensdag bij mij thuis), ik vervang alle kabels. Zowel naar de speakers, als van m'n laptop af. Dit koste me ongeveer een euro of 35. Als dit nog niet werkt dan ga ik hard doorsparen voor een nieuwe versterker + nieuwe boxen.

Bedankt voor je reply.

Heb je wel op verder geklikt bij Wallie?
    Tot je op de site van die walliewisselen.nl kwam zegmaar?
    Dus niet betalen en dan staat er betaald dat je het venster sluit? Maar dat je op de walliewisselen.nl site kwam?

Je kan idd geen get requests in een directadmin url plaatsen. Wel kan je een beveiliging op tijd doen (dus de exacte minuut) en bijhouden in een MySQL database of je hem dit uur / dag al hebt uitgevoerd.

Het ziet er leuk en ook echt avatar uit.
    Wel zou ik de achtergrond iets minder vaag maken en wat is dat "Frenzo" bovenin? Als dat copyright is, waarom zo bovenin de layout? Als het de ingelogde spelers is, waarom zo groot? Als ik een langere username heb past het er niet op..
    Verder is die perfect.

Beste,

Voor op m'n kamer en voor kleine feestjes zoek ik een draadloze microfoon en 2 goede luidsprekers.
    Momenteel heb ik een Behringer Xenyx 802 mengpaneel en 2 boxen maar die boxen hebben slechte kwaliteit daardoor wil ik die zowieso vervangen. Daarnaast wil ik een draadloze microfoon hebben voor de kleine feestjes. De aansluitingen die ik op m'n mengpaneel heb zijn als volgt:
    - 2x 6,3mm jack (voor mic's)
    - 2x xlr connector (voor mic's)
    - 2x 6,3mm jack (voor boxen)
    - 2x 6,3mm jack (voor headset etc.)

De eisen die ik stel zijn als volgt.
    Microfoon:
    - Draadloos (uiteraard)
    - Handset dus geen headset
    - Met microfoon én ontvanger
    - Goede kwaliteit
    - Van bax-shop.nl
    - Output past op m'n mengpaneel
    - Ongeveer 40 - 60 meter dat je kan lopen.
    - Werkt op accu, indien batterijen dan het liefste AA of AAA zodat ik die makkelijk kan opladen (recharchable batterys)
    - Een kleine bekabeling (max. 2 meter)

Boxen:
    - 2 boxen nodig
    - Goede kwaliteit
    - Output past op mengpaneel
    - Van bax-shop.nl
    - Direct aansluiten op mengpaneel (zonder een subwoofer etc.)
    - Een bekabeling van 10 meter per box

Voor microfoon + boxen en de eventuele bekabeling maximaal €200,-.

Lijstje tot nu toe:

Grote afbeelding: klik hier

Raden jullie dit aan of zien jullie probleempunten of eventuele verbeteringen. De reden dat ik het bij Bax-shop.nl bestel is dat ik daar goed bekend ben en de levering goed is. Daarnaast sturen ze 2x per jaar een magazine dus heel erg handig.

Alvast heel erg bedankt.

Cijfer bedoel je? Ik heb het ingevuld, een 7,9-8,9 volgensmij dus echt nice :). Nog een beetje klagen en dan komt het wel richting de 8,5 is mooi een 8 op je lijst:).

Duits was het moeilijkste examen tot nu toe.
    De meeste klachten van het hele LAKS volgensmij.
    Biologie beste, daarna Economie en daarna Nederlands. Duits staat ver onder Nederlands.