Posts by L.Groot

Mafia II heb je zo uit gespeeld en vind ik het geld niet waard. In 48 uur non-stop spelen heb je het spel al bijna klaar :((.

Mwa, 100GB bandwidth is natuurlijk niet super veel ;).
    In vergelijking tot de diskspace. Nu kan elk plaatje (bij een volle schijf) 1x worden opgeroepen. Dit is meestal wel véél meer.

Omg, je vergeet het belangrijkste stukje.
    Er staat ?php op de 1e regel, dit moet uiteraard <?php worden. Sorry hoor maar als je die fout niet kan ontdekken dan mag je je PHP score wel naar 1 of naar 0 zetten in je profiel.

Dan is het de fout van jouw PHP script ;).
    Die moet namelijk "yes" als output geven. Als dat script altijd yes als output geeft zal je altijd die melding ontvangen.

R4, je hebt geen minimum bod genoemd? Dan maakt het dus niet uit wat hij bied. Als je er persee ?20,- voor wil hebben dan is het misschien handig om in de startpost dat te vermelden..

Je weet dat dit jQuery is en géén JavaScript?
    Daarnaast heb je alles wel een beetje slecht geprogrammeerd, zie mijn verbeter code:

Als het goed is moet die werken.
    Denk voortaan aan het volgende:
    - Netjes intabben GEEN spaties!
    - Accolades op dezelfde regel om verwarring te voorkomen
    - Gebruik één type quotes voor JavaScript / jQuery (ik raad de dubbele aan)
    - Gebruik spaties na een nieuwe parameter (dus niet 2,3,3,4 maar 2, 3, 3, 4)
    - Gebruik op het begin $(function(){ i.p.v.
    $(document).ready(function(){
    - Geef bij een Ajax request ALTIJD alle parameters op, hoe ik de request er nu in heb gezet is de juiste manier.

Succes ermee.

Java is iets heel anders dan JavaScript. Hieronder is een klein voorbeeldje:

Succes ermee ;).

1) Denk aan interpunctie, vooral spellingsfouten ^o). "plaatsjes" je bedoeld "plaatjes" waarschijnlijk. "tutriol" je bedoeld waarschijnlijk "tutorial". Let hier op want je komt bepaald niet zakelijk over.
    2) Koop Adobe® PhotoShop (of download het) en kijk tutorials op YouTube of van die community websites van Adobe® Photoshop. Zoals: http://www.photoshop-tutorials.nl/.

Of met jQuery :).
    Doe je een Ajax request via het click event van jQuery. Vervolgens maak je een bestandje aan op je server (waar de request naar toe gaat) en daar zet je de MySQL query in. Hoef je de pagina niet te herladen ;).
    Zie http://jquery.com

Dat je zo'n source kan maken 8-).
    Dus YouTube filmpjes erin zetten en dat users die kunnen bekijken ;).

Als je niet weet wat het betekend dan ben je geen no-life scripter :).
    Kohana is een framework om bepaalde zaken in PHP makkelijker te maken. Een soort vergelijkbaars als jQuery voor JavaScript (dat is dan een library maar toch). Zend is hetzelfde alleen dan is het van een bedrijf die ook andere dingen doet zoals encodatie etc.

Daarom gaf ik dat ook aan.
    Als je bandbreedte wil verneuken zal ik vooral elke keer de pagina vernieuwen en de hele layout + honderden afbeeldingen laden... Daarnaast een iframe, ben je wel goed bij je hoofd? We leven in 2011 niet in 2002.

@TS,
    Als je een vraag over jQuery hebt wil ik je wel helpen, ik heb al een stuk of 5 projecten met veel jQuery gemaakt.

Ik heb lekker zomervakantie :p.

De rest die nog examens heeft, succes en denk nog niet aan de zomervakantie maar denk dat je nog volop school hebt. Anders denk je overal te makkelijk over.